Gast Gipsy25 Geplaatst 27 september 2015 Rapport Geplaatst 27 september 2015 Goedemorgen, Vandaag neem ik me voor om niet te drinken. Als ik trek krijg meld ik me hier. Voor mij is dat nu even heel belangrijk. Dagpact Gipsy
ProudMary Geplaatst 27 september 2015 Rapport Geplaatst 27 september 2015 Goedemorgen, Eline is haar inlogcode kwijt, ze meldt zich weer als ze het opgelost heeft. Kabouter, gefeliciteerd met je dochter. Fijne dag gewenst!
toine Geplaatst 27 september 2015 Rapport Geplaatst 27 september 2015 Goedemorgen...... Brrrrrr...... Koud buiten... FC op nippertje gelijk gespeeld " op die akker "
jowan Geplaatst 27 september 2015 Rapport Geplaatst 27 september 2015 (bewerkt) Goeie zondag morgen. Dagpact:Gipsy jowan edit:typo 27 september 2015 bewerkt door jowan
blondie6173 Geplaatst 27 september 2015 Rapport Geplaatst 27 september 2015 (bewerkt) Goedemorgen, Onrustig geslapen, geen idee waarom... Zo in de sauna dus maar proberen wat uurtjes bij te slapen alhoewel dat met een kletsgrage zus niet mee zal vallen. Nu eerst effe een bakkie. Dagpact : Gipsy jowan Blondie 27 september 2015 bewerkt door blondie6173
blondie6173 Geplaatst 27 september 2015 Rapport Geplaatst 27 september 2015 Gefeliciteerd met je dochter, Kaboutertje
bolletje Geplaatst 27 september 2015 Rapport Geplaatst 27 september 2015 Van harte gefeliciteerd met je dochter Kaboutertje. Goeie morgen.
Burchill Geplaatst 27 september 2015 Rapport Geplaatst 27 september 2015 (bewerkt) Goedefrummers, Was er een directe aanleiding voor Gipsy? Blijf maar regelmatig hier dan. Straks met mijn e-ticket naar het Van Gogh museum. Mag ik lekker langs de lange rij lopen en direct naar binnen (als het goed is met e-ticket op tijdstip en museumkaart). Vanmiddag studie en ik wil afsluiten met een fijne Filmhuisfilm. Maar als het zonnetje zo lekker blijft, dan ook een wandeling. NB: Eline meldt via een andere kanaal dat ze haar inlog kwijt is. Ze heeft in ieder geval een gezellig weekend met haar dochter. 27 september 2015 bewerkt door Burchill
lady jane Geplaatst 27 september 2015 Rapport Geplaatst 27 september 2015 goeiemorgen frummers. Veel plezier met je tweelingzus dan maar Blondie lekker uitrusten tussen het kletsen door. Ik spreek met mijn zus altijd af, niet in de sauna te praten en tussen de rondjes "matig"( ) en daarom ga ik het liefst alleen ook.
lady jane Geplaatst 27 september 2015 Rapport Geplaatst 27 september 2015 Eline ook een fijne dag!! En gauw je codes vinden hoor!
lady jane Geplaatst 27 september 2015 Rapport Geplaatst 27 september 2015 Ik overweeg zelfs om een stranddoek bij mijn zaalvolleyspul in de tas te verstoppen, zo mooi lijkt het weer wel. Haast geen wind blauwe lucht en zon, als het nu april was dan lag ik er al waarschijnlijk
blondie6173 Geplaatst 27 september 2015 Rapport Geplaatst 27 september 2015 In de benen hier. Bodempje gelegd van een gebakken eitje en een pot koffie. Tijd om alles eruit te zweten.
erik Geplaatst 27 september 2015 Rapport Geplaatst 27 september 2015 Maak er een onvergetelijk mooie dag van Kabouter en dochter samen. Van harte met je dochter.
Yvonne Geplaatst 27 september 2015 Rapport Geplaatst 27 september 2015 Goedemorgen frummers. Hier is het zonnetje al weer verjaagd door grijze wolken. Maar de koffie en thee staan klaar Kabouter van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je docher, 13 alweer. Moet ik altijd denken aan dat zo mooie 'meisjes van 13' van Paul van Vliet.... Hoop dat jullie een fijne dag hebben.
lady jane Geplaatst 27 september 2015 Rapport Geplaatst 27 september 2015 Blij dat ik mijn eigen ontbijtje mocht klaarmaken Charlie. Bak havermout met kaneel en 1 banaan in stukjes. Ik houd wel van hartig ook, dus wissel af met gebakken eitje op brood of tosti's. Moet er eerlijkheidshalve wel bijzeggen dat haring als ontbijt nog nooit bij me is opgekomen.
lady jane Geplaatst 27 september 2015 Rapport Geplaatst 27 september 2015 integendeel heel gezond denk ik zelfs!
rapilos Geplaatst 27 september 2015 Rapport Geplaatst 27 september 2015 Even goedemorgen wensen. Alweer 2 uurtjes gewerkt. Straks naar ex voor de koffie en een wandeling Vanmiddag en vanavond weer werken. Stralende dag vandaag, fris, maar mooi Fijne dag allemaal, Kabouter gefeliciteerd met je dochter. En ja, doet me ook denken aan het liedje van Paul van Vliet; Meisjes van 13, er net tussenin
ronja Geplaatst 27 september 2015 Rapport Geplaatst 27 september 2015 Goede morgen , hier schijnt ook de zon .Van dag nog even inpakken en alles klaar maken voor de kids .Vind het ook spannend om even weg te zijn maar verheug mij er ook op .
erik Geplaatst 27 september 2015 Rapport Geplaatst 27 september 2015 Wisten jullie dat aankomende nacht er een supermaan is en een maansverduistering. Dit artikel gaat erover. Zijn jullie je bewust van de maan zoals je drukker energieker voelen met volle maan (maar ook slecht slapen) Ik heb dat wel altijd, vaak is pas achteraf van o ja ik was heel druk sliep slecht en het bleek volle maan. En ik ben eigenlijk heel nuchter, maar toch is er iets met de maan. Ik ga er vannacht niet de wekker voor zetten maar als ik slecht slaap ga ik wel even kijken.
plof Geplaatst 27 september 2015 Rapport Geplaatst 27 september 2015 goedemiddag, kaboutertje, fijne verjaardag met je dochter Haring is prima te doen 's ochtends vroeg, denk ik. Zolang je die ochtend niet hoeft te werken.
blondie6173 Geplaatst 27 september 2015 Rapport Geplaatst 27 september 2015 Terug van sauna... Uitgerust en uitgezweten! Zo maar eens een start maken aan het diner voor vanavond. Maar eerst..... Juist, koffie en een peuk
nancy Geplaatst 27 september 2015 Rapport Geplaatst 27 september 2015 Wat een werk weer Ietje, leuk hoor!!
blondie6173 Geplaatst 27 september 2015 Rapport Geplaatst 27 september 2015 Poehee... kwam ik dan vroeger met mn zakkies chips... Superleuk Ietje ronja reageerde hierop 1
erik Geplaatst 27 september 2015 Rapport Geplaatst 27 september 2015 He Thomas trein.....dat weet ik toevallig door mijn neefje. Leuk hoor.
ronja Geplaatst 27 september 2015 Rapport Geplaatst 27 september 2015 Ziet er leuk uit letjefitje wat een werk .Ik was er ook makkelijker in .Een zakje een zakje chips en bellen blasen of pen er in en klaar is kees .
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden