Spring naar bijdragen

Woensdag 2 september

Mai

Aanbevolen berichten

@Rapi....dat het restaurant zo reageert van het is maar 2% tegen een alcoholist doet me weer beseffen hoe ontzettend weinig benul er is wat alcholisme is bij niet alcoholisten. Voelde me rot dat ik het drankje van haar moest afpakken, ze heeft al zo weinig en ze deed het totaal niet expres, ze dacht echt alcohol vrij te kopen. Ik denk dat ik vanmiddag ook even de kok aanspreek en vraag naar gisteren. Eigenlijk ook als check, want ook dat speelt. Ze is heel goed in cofabuleren, ze is instaat het verhaal te verzinnen maar eigenlijk wil ik helemaal niet twijfelen aan haar oprechtheid. Rotziekte die korsakov!!

@Eline; schrijvend over mijn vader had ik al in mijn achterhoofd verhalen over frummers die geen vader meer hebben. Naar om te beseffen dat dat zo is, schrijf ik er steeds over en anderen hebben helemaal geen vader meer. Daarom dankbaar dat ik er zo heen kan en de band kan koesteren zo lang ik nog ouders hebt.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

:)  BOL
jij ook gefeliciteerd!

Leuk al die wensen hier ... en lekkers dat langskomt 

Mijn dag kan niet meer stuk, net op tijd terug bij de auto terwijl er parkeerwacht aan kwam 
(nee, ik leg er eigenlijk nooit een parkeerschijf neer :( )

Verder, subtiele melding van de juf dat de jongste neten in haar haar heeft. Nu aan de shampoo dus !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je het gevoel of je overvallen wordt door de zucht Annette? En merk je dat, als je gegeten hebt, de zucht minder wordt? Is er nu iets speciaals waardoor je trek krijgt of komt het er maar (gewoon). Maar belangrijk, je weet dat het ook weer voorbij gaat. Probeer maar iets onderhanden te nemen. Heb je ook hobby's?  ;)  :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ovenschotel broccoli met gehakt, kerriesaus en aardappelschijfjes geserveerd voor mijn kids.

Toetje gedeeld.

Yoghurt-vanillevla met een flinke dot slagroom.

Duik vroeg mijn mandje in met een pijnstiller.

Verdoving is uitgewerkt...

Lijkt wel of mijn volledige bovenkaak uit zijn verband is gerukt.

Voelt blauw, opgezwollen en gekneusd.

Ach, zal morgen hopelijk een stuk beter zijn.

Positief blijven denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...