toine Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 en zo lullen we wat af.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 (bewerkt) Van harte Bol....speciaal voor vandaag een nieuw brilletje aangemeten 2 september 2015 bewerkt door erik lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 (bewerkt) @Rapi....dat het restaurant zo reageert van het is maar 2% tegen een alcoholist doet me weer beseffen hoe ontzettend weinig benul er is wat alcholisme is bij niet alcoholisten. Voelde me rot dat ik het drankje van haar moest afpakken, ze heeft al zo weinig en ze deed het totaal niet expres, ze dacht echt alcohol vrij te kopen. Ik denk dat ik vanmiddag ook even de kok aanspreek en vraag naar gisteren. Eigenlijk ook als check, want ook dat speelt. Ze is heel goed in cofabuleren, ze is instaat het verhaal te verzinnen maar eigenlijk wil ik helemaal niet twijfelen aan haar oprechtheid. Rotziekte die korsakov!! @Eline; schrijvend over mijn vader had ik al in mijn achterhoofd verhalen over frummers die geen vader meer hebben. Naar om te beseffen dat dat zo is, schrijf ik er steeds over en anderen hebben helemaal geen vader meer. Daarom dankbaar dat ik er zo heen kan en de band kan koesteren zo lang ik nog ouders hebt. 2 september 2015 bewerkt door erik rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 BOLjij ook gefeliciteerd! Leuk al die wensen hier ... en lekkers dat langskomt Mijn dag kan niet meer stuk, net op tijd terug bij de auto terwijl er parkeerwacht aan kwam (nee, ik leg er eigenlijk nooit een parkeerschijf neer )Verder, subtiele melding van de juf dat de jongste neten in haar haar heeft. Nu aan de shampoo dus ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 (bewerkt) Dank jullie nogmaals voor de gelukwensen Oké Wijfie bedankt voor je uitleg. Het zal en moet een keer lukken Vol hoe is het nu met je oma? 2 september 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 Jarige jopjes, gefeliciteerd! Poe , kom maar even buurten hier, merk dat mijn zucht naar drank toeneemt. 5 maanden droog nu. Heb t er lastig mee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 Grmbll... Dat heb je als je opeens WEL iemand feliciteerd met haar geboortedag.. Ook Vol van harte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 Anette, Mijn hulpverlener zei ooit, dat o.a. 5 maanden droog, een bekend tijdstip is van opnieuw zucht krijgen. Stug volhouden hoor. Ook dit gaat gewoon weer over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 Alles gaat voorbij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 Heb je het gevoel of je overvallen wordt door de zucht Annette? En merk je dat, als je gegeten hebt, de zucht minder wordt? Is er nu iets speciaals waardoor je trek krijgt of komt het er maar (gewoon). Maar belangrijk, je weet dat het ook weer voorbij gaat. Probeer maar iets onderhanden te nemen. Heb je ook hobby's? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 Vol en Bol gefeliciteerd lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 Bolletje, t is ern soort van sluimerende onrust, die steeds vaker aanwezig lijkt. Verdwijnt wel als je iets eet maar komt steeds terug. Was van de week bij iemand die wijn dronk en kreeg de neiging even te ruiken..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 Dinner (kliekjes, altijd lekker) in de mik. Trek weg en ik zo ook weg naar de.... Film! Fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 Ik ga zo te voet onderweg naar een lokale NA meeting, heb een fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 en ik heb een fijne dag gehad wat kunnen simpele mensen heerlijk simpel genieten! Ik trek me elk jaar op aan hen bij de uitjes. En nu na de koffie door naar de condoleance van ander maatje. Dat wordt heel wat andere sfeer maar ongetwijfeld ook mooi. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 jaja Loen komt door die taart in je mik he dat beweegt wat moeizaam☺ plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 "Waarheid is enkelvoud, versies daarvan zijn onwaarheden" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 succes Lila dit zijn wel stappen waar je sterker van wordt en echte vrienden kunnen je vergeven als je ze hebt gekwetst wel beloven dat je het niet meer doet he☺♥☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 Niets beloven Don't try Do or do not There is no try Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 Ovenschotel broccoli met gehakt, kerriesaus en aardappelschijfjes geserveerd voor mijn kids. Toetje gedeeld. Yoghurt-vanillevla met een flinke dot slagroom. Duik vroeg mijn mandje in met een pijnstiller. Verdoving is uitgewerkt... Lijkt wel of mijn volledige bovenkaak uit zijn verband is gerukt. Voelt blauw, opgezwollen en gekneusd. Ach, zal morgen hopelijk een stuk beter zijn. Positief blijven denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 Bol en Vol...van harte!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 Nog even... Stel je voor wat ik de afgelopen jaren heb gezien It's called life Here Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 En dat ik dat ook nog eens overal zou moeten delen Men zou er een touw aan vast knopen So What?! (Miles Davis) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 Bolletjevol proficiat!!!! Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden