Gast Geplaatst 25 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2015 Goedemorgen beste mensen! Fijne dag voor iedereen, sterkte voor wie het nodig heeft. Zoals Vol. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2015 Een beetje kunnen pitten Toine? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 25 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2015 Lekker hè Bol, mag je je nog een hele dag op de man verheugen! Hopelijk valt ie niet tegen morgen. Murnink! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2015 Morninkjes Yo. Ja ik hoop echt dat deze man iets voor mij kan betekenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2015 Morge, Even wat uitleggen: 'Ik ben er weg van' betekent voor mij: ik ben weg, sluit af, ben er van door. Soort van dialect denk ik...het wordt in mijn familie gebruikt. Snap dat het verwarring kan opleveren...ergens weg van zijn betekent in ABN natuurlijk wat anders. Begrijp dat dat gisteren op de dagdraad wat raar overkwam erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2015 (bewerkt) O, fijne dag allemaal!! 25 augustus 2015 bewerkt door kruidenthee67 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2015 Hartstikke goed Lila want dit zijn toch de moeilijkste dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 25 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2015 (bewerkt) Thnx Kruidenthee......dacht gisteren idd dat je wegging om de discussie waar ik onderdeel van was. Dat vond ik zo jammer als dit zo zou zijn. Nu snap ik je beter, thnx voor de uitleg. @Lila, al twee dagen een mooi cadeau voor jezelf, zet em op vandaag voor nummer 3... Goede morgen iedereen. 25 augustus 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2015 Geslapen als een roosje Boll, was helemaal gesloopt. Wel heel raar wakker worden..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2015 (bewerkt) Ja Toine zo'n ervaring kost echt heel veel energie. En dan kan je wel proberen om het verstandelijk allemaal wel te weten, maar vaak zie je dat het gevoel de hele andere kant op gaat. maar slapen is dan erg belangrijk, en dat heb je gelukkig goed gedaan. 25 augustus 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2015 (bewerkt) 25 augustus 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 25 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2015 (bewerkt) Sterkte Agnieta. Beide voeten naast elkaar op de grond, de rug tegen de zitting, handen en armen open en rustig doorademen. Gun jezelf zeker drie seconden voor je antwoordt. En betrek niet alles op jezelf, je bent niet het middelpunt van de wereld. edit: en probeer een glimlach om je mond te houden.... 25 augustus 2015 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2015 dat ben jij toch Jowan erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 25 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2015 Iemand iets van Akkordeon gehoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2015 nee u ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 25 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2015 Goedendag allemaal, het gaat prima hier, zo weer ff bijgelezen, Lila zet hem op, volhouden hee! Fijne dag iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2015 oh fruitvlieg.........je durft hi hi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 25 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2015 Hier ook plat helaas niet uit eten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2015 Plat in de tuin Sowhat ?? Met dit herfstweer ? Of is het bij jou heel ander weer? eline, Ook plat en niet uit eten?? Hoezo ? Hoe dan ook, ben net ook 1.5 uur naar bed geweest Niet normaal, zo moe weer Nu aan de kruidenthee, en moet nog zoveel van mezelf, maar niet de energie dus. Vanavond eten bij (ex) schoonzusje en haar vriendin. Heb daar wel zin in Ge maar lopen dan, kom ik misschien weer een beetje bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 25 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2015 Goeiemiddag, Sollicitaties gingen goed. Einde speeddating, mag nu naar de volgende ronde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2015 Goed Plof, Zit er al wat in het verschiet dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 25 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2015 Ik mag een dag proefdraaien bij de ene sollicitatie. En bij de andere sollicitatie worden mijn referenties nagechecked en bij goed genoeg, word ik morgen gebeld en dan mag ik op 3 daagse "training". hummer en erik reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 25 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2015 Nu aan de chips en cola, want ik heb toch een soort euforie. Ik kan me nog het begin van stoppen met drinken herinneren, dat ik na een sollicitatie supertrek kreeg in drinken. Nu dus veel minder trek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2015 Gaaf Plof ! Wie weet wat hier uit voort gaat komen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2015 chips en cola, Ook lekker toch ! En gebak, als je straks aangenomen bent he plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden