Monster Geplaatst 19 november 2015 Rapport Geplaatst 19 november 2015 ver, 3 maanden is lekker bezig zeg! Gefeliciteerd. Wat naar dat jouw lichaam jou nu niet het applaus geeft wat je misschien wel een beetje gehoopt had. Desalniettemin kan je trots zijn op jezelf. Je bént er weer voor jezelf en voor je gezin. Dank voor het delen.
Ververder Geplaatst 22 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst 22 november 2015 Een lekker potje .e. op de zondagochtend is toch eigenlijk net zo lekker als een mooie fles wiskey . Zeker met een heldere kop. Ook een beetje zweven tussen hemel en aarde, maar dan goedkoper - en leuker voor de deelgenote.... huttula en Akkordeon reageerden hierop 2
plof Geplaatst 23 november 2015 Rapport Geplaatst 23 november 2015 gefeliciteerd met je verjaardag! Ververder reageerde hierop 1
Ververder Geplaatst 12 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst 12 december 2015 Al even hier niet meer geweest. Bijna 4 maanden droog en ik vraag me af of ik wel verslaafd was. Zo makkelijk gaat het mij af. Uit eten met tonic? Doet me niks. Als het zo makkelijk is, had ik natuurlijk ook wel eerder kunnen stoppen. Geen moment de verleiding om te denken: Als het zo makkelijk is, dan kan ik best af en toe wat drinken. Ken jezelf! Weer lekker aan het sporten. Vandaag meldt ik mij aan bij hele luxe sportschool hier dichtbij. 6 kg afgevallen! Fijn weekend allemaal! huttula reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 12 december 2015 Rapport Geplaatst 12 december 2015 (bewerkt) Gaat goed dus zolang je je valkuilen ziet en er niet aan toegeeft. De mind zet achterdeurtjes voor ons open. Maar als het je zo gemakkelijk afgaat kun je dat ook als teken zien dat je drank niet meer hoeft. Zo doe ik het zelf maar. Want ergens weet ik nog wel degelijk hoe groot mijn probleem ooit was, en dat ik daar never nooit meer naar toe wil. 12 december 2015 bewerkt door lady jane Ververder reageerde hierop 1
Monster Geplaatst 12 december 2015 Rapport Geplaatst 12 december 2015 6 kg afvallen sportschool andere mindset Goed bezig! 4 maanden is niet niks hoor, wie had dit een jaar geleden gedacht? Wat zal je trots zijn op jezelf. En terecht! Ververder reageerde hierop 1
Ververder Geplaatst 24 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst 24 december 2015 (bewerkt) Fijne kerst allemaal. Ik heb er nog even aan gedacht om een glas wijn te doen met kerstdiner. Maar toch maar niet. Want waar eigenlijk? Voegt niks toe. Omdat ik niet mee drink, gaat het hartstikke goed met me. Ben fris, de hele dag door. Ik doe meer, ben beter bij de les. Beste functioneringsgesprek ooit (8.5!), komt ook niet uit de lucht vallen. Ik heb van het geld dat ik heb uitgespaard een mooie Volvo gekocht. Haha...Dat is niet helemaal waar, maar die Volvo klopt wel. Jonge 2e hands V70. Fitte vent in mooie auto.Wandel tenminste 5 km elke avond met de hond (lekker weertje daarvoor). Dat past voorlopig beter bij mij dan hardlopen. 92 kg (-7!). Straks ga ik nog op mijn held lijken. Zie: http://alcoholmastery.com/blog/ Fijne feestdagen allemaal... 24 december 2015 bewerkt door Ververder rapilos reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 24 december 2015 Rapport Geplaatst 24 december 2015 mooi Ververder en zeker dat stukje over ik ben een niet-drinker dat spreekt me veel meer aan dan mezelf een alcoholist in herstel noemen op deze site komen ze erg dicht bij hoe ik het ervaar. “A man is but the product of his thoughts, what he thinks, he becomes.” Gandhi
Ververder Geplaatst 24 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst 24 december 2015 @ Mijn Gerrit. Ik ga er eens goed voor zitten. Vanavond: spelletjes met worstebroodjes (zelfgemaakt). Morgen Koken met 2 thuiswonende pubers, en uitgebreid Kerstdiner. Duurt wel paar uur, met onderbrekingen. Verder op-de-bank-hangen denk ik (Wallander kijken). Wie weet wil mijn vrouw wel de lingerie die ze krijgt showen...ahum...Deze vakantie: geen plannen, gelukkig maar. Elke dag min. 5 km wandelen (maar denk 10). Elke dag uur piano-studeren, Klussen aan huis, in ieder geval 1 keer naar Brabant naar mijn ouders (92 + 86 jaar; wonen zelfstandig). Nieuwjaar: met vrienden (beproef recept, al 10 jaar. Met BBQ vw nieuwe klimaat haha). januari (je bent wel veeleisend ). Werken...drukke baan...sportschool (ik heb abonnement gekregen van mijn baas)...De rest van dit jaar staat (zoals al jaren) in teken van mijn sportende kinderen. We trekken heel NL en Europa door met als hoogtepunt WK dit jaar in Duitsland. En daar hoort natuurlijk geen pa bij die niet van de drank af kan blijven. Ik hoop weer op vakantie naar Zweden, maar dan moet het weer meewerken, anders krijg ik de familie niet mee....En MijnGerrit?
Skip Geplaatst 24 december 2015 Rapport Geplaatst 24 december 2015 Ververder mooi blog van die Goeroe van jou
Monster Geplaatst 24 december 2015 Rapport Geplaatst 24 december 2015 Trots op onze jongens! Ververder, wat ga je goed. Een vóórbeeld. Inspirerend bijna (behalve Zweden dan...) fijn dat het zo goed met je gaat
Ververder Geplaatst 26 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst 26 december 2015 @MijnGoeroe. Wacht maar af. Ik wandel inmiddels net zo snel als de 10% langzaamste 4mijllopers (6.5 km per uur). Wandelen is het nieuwe hardlopen! Monster en lady jane reageerden hierop 2
Monster Geplaatst 27 december 2015 Rapport Geplaatst 27 december 2015 zei Toon Hermans niet dat kuieren het rechtopstaande luieren is? uh, Verv, ging ik nou nog erwtensoep maken of wat....
Ververder Geplaatst 1 januari 2016 Auteur Rapport Geplaatst 1 januari 2016 Ik wens iedereen een geweldig 2016. Ik heb vannacht met één glas champagne op het nieuwe jaar gedronken. Niet omdat het mag, maar omdat het kan. Smaakte nergens naar, en deed me niks. (Achteraf zij mijn vrouw dat ze speciaal vieze bubbels had gekocht, met slechts 6% alcohol ) ...Nu iedereen nog slaapt en de boel al is opgeruimd, ga ik de oliebollen en het heerlijke gourmet eruit wandelen. Fijn weekend allemaal...
Ververder Geplaatst 30 januari 2016 Auteur Rapport Geplaatst 30 januari 2016 Dag allemaal. Helaas moet ik bekennen...grapje. Bijna een half jaar (minus 1 glaasje met Nieuwjaar). Ik kwam eigenlijk langs om afscheid te nemen. Met alle respect voor mensen die dat wel doen, wil ik hier niet te lang blijven hangen. Ik merk dat de motivatie van binnen zit, dus het gaat vanzelf. 6 Maanden na de eerste stapjes kunnen de meeste kindjes wel los lopen. Ik dus ook. Ik wil jullie bedanken en veel succes wensen. Ik kan niet vinden hoe ik mijn account kan verwijderen. Iemand tips? Dag allemaal! ronja, Sita2, HappyDays en 3 anderen reageerden hierop 6
lady jane Geplaatst 30 januari 2016 Rapport Geplaatst 30 januari 2016 Dag Gaverder ga goed! Fijn dat je het meldt en afscheid neemt. Mooi dat de knop zo duidelijk om is, ik vind dat heerlijk om te lezen op zo'n forum als dit. Sita2 en Ververder reageerden hierop 2
Monster Geplaatst 31 januari 2016 Rapport Geplaatst 31 januari 2016 Ververder, alle goeds toegewenst. (als ik nou volgend jaar besluit een nieuwjaarsduik te nemen omdat ik 15 kg ben afgevallen, sta jij me dan met erwtensoep op te wachten?) Sita2 reageerde hierop 1
Ververder Geplaatst 13 februari 2016 Auteur Rapport Geplaatst 13 februari 2016 Ja! lady jane en Monster reageerden hierop 2
ronja Geplaatst 13 februari 2016 Rapport Geplaatst 13 februari 2016 Ik kom natuurlijk ook kijken , het allerbeste ververder wens ik jou . Sita2 reageerde hierop 1
Meya Geplaatst 13 februari 2016 Rapport Geplaatst 13 februari 2016 Hey, leuk om te horen en super dat het zo goed met je gaat! Sita2 reageerde hierop 1
Ververder Geplaatst 12 juni 2016 Auteur Rapport Geplaatst 12 juni 2016 Ik kom toch nog maar eens even langs. Was eigenlijk op zoek naar mijn stopdatum, of dat augustus of september was. Dus augustus, 10 maanden. Het gaat prima met mij. Niet drinken wordt niet makkelijk of moeilijker - maar de voordelen zijn zo enorm. Al 14 kg afgevallen, gezonde kop..lekker vrij van dagelijkse 'verplichtingen'. Ik hoop dat het goed gaat met iedereen! rapilos, Sita2 en lady jane reageerden hierop 3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden