Spring naar bijdragen

Donderdag 13 Augustus


blondie6173

Aanbevolen berichten

Waarom zeg je dat dan niet tegen je dochter,Agnieta?

Dat je de druk van de verantwoordelijkheid voor het baby-sitten niet aankan en je back-up nodig hebt?

Misschien kun je samen met je dochter om de tafel gaan zitten en een manier bedenken wat jou minder stress geeft.

Ik hoor je nu al een tijd dat je de druk van verantwoordelijkheid voor zowel baby alsook je pa eigenlijk niet aan kan.

Tijd voor actie?

Ik kan je adviezen geven en de anderen hier ook, maar ik heb het gevoel dat je het leest, beaamt en er vervolgens niks mee doet...

Moet eerlijk zeggen dat ik daar een beetje moe van word.

Afijn, rondje hond zo.

Lekker even laten spartelen in het water.

Laters...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och Akkordeon wat erg voor je zeg. Wat een verdrietige tijd zal het voor je zijn. Je had toch nog een hond of vergis ik me?

Als dat wel zo is zal die hoogstwaarschijnlijk erg aan het zoeken zijn.

Voor het dier zelf is het natuurlijk beter maar daarom niet minder verdrietig. Heel veel sterkte meid. :lips::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb inderdaad nog een hond. Die plots veel rustiger is. Probeer me nu te focussen om met hem te trainen. Dat was vroeger moeilijker, zo met 2 gelijk. Zo leid ik hem ( en mezelf) ook af.

Wel super lief, jullie medeleven. Het is inderdaad leeg in huis. Grote hond nam veel plaats in. Ging ook altijd graag in de weg liggen :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede middag allemaal,

 

Net een uurtje geslapen.

Erg slechte nacht gehad met veel gepieker

Voel me nog steeds erg suf, maar komt wel weer goed.

Net een grote bak yoghurt op, met een hele mango en musley, dus ik kan er weer even tegen.

Straks nog een uurtje werken (koken)

Vanochtend, een heftige ochtend gehad.

Client is terminaal, en dat vind ik "eng "

Stel, dat ze overlijd in mijn bijzijn.

Pfff, zou het liefst weglopen voor mijn verantwoordelijkheden, maar dat kan natuurlijk niet

 

Akkordeon,

Sterkte

Gelukkig, dat je je kan focussen op je andere hond, dat geeft wat afleiding he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Gerrit,

 

Gelukkig niet de drang om te drinken (ja, wel een beetje natuurlijk)

Gisteren weer bij de natuurgeneeskundig therapeut geweest.

Daar geef ik best veel geld aan uit, dus een goede stok achter de deur.

Immers; Aan de ene kant alles doen voor mijn gezondheid, en aan de andere kant weer aan de wijn, gaat echt niet samen.

Dus goed gemotiveerd nu

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit in een donkere periode weer eens met infuus, maar zo een liedje maakt het donkere wat lichter

latersss......... toine ne manski

Heeeee Toine, dus ik begrijp dat muziek het ' infuus'. Draaglijker maakt?

Vandaag wederom een klus geklaard waarvan ik dacht dat t te moeilijk zou zijn.

Zelfs geen last van de hitte.

Naar mijn idee haal je nu de alcoholisten er wel uit. Die zweten zich kapot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zat eigenlijk een beetje te wachten totdat de moderator in zou grijpen.

Vind het namelijk niet zo passen, om iets te zeggen en dat daarna weer weg te halen om consequenties te voorkomen of iets.

Dat ligt niet zo in mijn aard.

Omdat ik weet dat het dan toch al gelezen is en iets met mensen gedaan heeft.

Zelf vind ik het ontzettend rot als iets wat mij raakt later weer weggehaald is. Alsof het dan nooit gezegd is ofzo. Daar kan ik moeilijk mee omgaan dus probeer ik dat zelf niet te doen.

 

Vind de oplossing die er nu is, oké. Ik hoop Jane en Kabouter ook.

En ja ik geef toe, wellicht was ik erg hard en confronterend in mijn posting maar deed ik eigenlijk wel heel erg bewust en heb ik al een paar dagen over nagedacht.

Wil hiermee niks goed praten, want begrijp nu ook dat ik er ook behoorlijk naast zat.

Sorry daarvoor.

Betrokkenheid op een forum is en blijft een moeilijk iets vind ik.

Maar beloof jullie, ik ga er weer wat beter en nog strenger op letten. Om dit soort kwetsende dingen in de toekomst te voorkomen.

Want nee, ik voelde me er niet bepaald prettig bij. Eerder zeer ongemakkelijk.

 

Mijn manier van genezen en de manier waarop een ptsser kan genezen, botsen geloof ik heel hard met elkaar. Dat weet ik al van vroeger, maar nu werd ik daar dus weer in gespiegeld. Dank voor die spiegel. Heb er nog eens heel goed ingekeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kokkerellen.

Kippenhartjes met Broccolicurry, couscous en salade.

Toetje sla ik eens een keer over.

Dij al genoeg uit met al dat sabbelen op de lollies

Hahaha, lollies.. de laatste keer dat ik daar over las was op een stoppen met roken forum. Daar werden ChupaC( geen reclame maken) aangeraden, omdat daar geen suiker in zit ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, lekker naar het strand geweest, gedouched en nog even op mijn terras nagenieten. Fles ijswater met munt en citroen erbij..heerlijk! Was overigens niet zo heet daar.. straffe N/O wind, prima uit te houden. :-).

Hier is t nu wel lekker warm, eens zien wanneer het noodweer losbarst. Er is nog geen vuiltje aan de lucht hier.

@Toine: Jammer dat je je zo voelt en niet de kracht kon vinden dat gevoel te doorbreken. Je voelt je er vast niet beter door en krijgt het mogelijk nog heter...

Ik hoef vandaag niet te koken. Heb nog over van mijn probeersel van gisteren, dat voor geen meter smaakte, masr zojuist geproefd en het valt eigenlijk wel mee! Zal wel aan mijn gemoedstoestand hebben gelegen :-0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks Kabouter!

Ik zal je volgen, omdat ik veel in je herken maar zal mijn best doen om me niet meer te moeien en het je zelf uit te laten zoeken.

Want mijn gouden wiel, hoeft jou gouden wiel nog niet te zijn. ;)

 

Heel veel succes gewenst!

En vooral doorgaan!

Sterkte wensen, is voor watjes en kan triggeren zoals ik begrijp nu. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik mag me ook weer schoon afmelden voor de dagpact.

Flink eind wezen fietsen met een NA vriendinnetje, grote coupe ijs gegeten.....en de dag afgesloten met een meeting.

En nu mag ik buiten nagenieten terwijl in de verte aan westelijke kant het onweer voorbij trekt. Ik zie alleen het weerlicht, hoor geen donder.

Welterusten en wellicht tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ook ik heb, net als erik, tot mijn verrassing ontdekt

dat ik hier niet ingeklemd zit tussen A4, A9 en een ringvaart

maar dat ik hardlopend aan de ene kant zo in natuurgebied spaarnwoude zit

aan de andere kant zo lekker naar het strand aan De nieuwe meer loop

of hoppatee het amsterdamse bos in.

 

Ik was wat verdrietig, toen ik hier net woonde

voelde me wat opgesloten bij mijn eerste rondje hardlopen:

dijken van snelwegen kom je niet over en ook niet door

maar ach, moest gewoon iets verder dan mijn neus kijken

(en ietsje verder lopen :) )

 

Ingeklemd tussen dijk A4 en A9 Yep daar woon ik ook en zo voelt het ook. Hardlopend door de polder, elke weg 3km afstand. 3x een haakse bocht en je het 3x4=12km gelopen. Heel voorspelbaar. Maar aan mijn kant van de polder zijn de Duinen zoals Vogelenzang of Bloemendaal heel dichtbij. Tever om te lopen maar daar heb ik een auto voor. Er wonen volgens mij best veel frummers vrij dicht bij elkaar in de buurt.

 

Wat een regen trouwens net op de A9 van Amstelveen naar huis.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...