Spring naar bijdragen

Donderdag 6 Augustus


blondie6173

Aanbevolen berichten

En wat gaan de frummers met een vrije dag doen vandaag?

 

Gister mn boek uitgelezen maar volgens mij moet er nog een deel komen want het verhaal was niet af....

krijg ik vannacht een berichtje dat een ander boek Close your eyes beschikbaar is, ik had het vooruit besteld...overigens van een andere schrijver

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal,

 

Te laat komen voor boarding komt vaak voor, sowhat. Schiphol is ontzettend groot. Ik had ooit een baantje aan het einde van de G-pier. En het duurde 20 minuten lopen vanaf de hoofdingang bij de douane, waar het kantoortje was waar ik een pauze van 10 minuten kon houden. Dus het duurde in totaal 50 minuten om 10 minuten pauze te nemen. ;)

 

En dat was eind jaren 80. Schiphol is nóg veel groter geworden sindsdien.

 

En jeetje, wat heb ik er ontzettend veel zien rennen. In volledige paniek. In sprint.

bewerkt door ploffie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook een goeie morgen!

Dagpact

Blondie

BillyBob

jowan

Loen

Akkordeon

Zoon is gisteren voor het eerst alleen gevlogen. Moest daarna ook nog een trein. Kon assistentie krijgen op de luchthaven, maar wilde het zelf doen. Was ik blij met het bericht dat die goed was aangekomen!

Helaas, hier nog steeds geen dagje vrij. Zou anders best weten wat ermee te doen.

Fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen beste mensen!

 

Sowhat, ik was er gisteren wel, hoor. Gedurende de vakantie wat minder dan gewoonlijk en dat is misschien ook wel een keertje goed.

 

Bertd, mooi dat het goed gaat man. Ik zit ook al buiten met de zon achter de wolken, maar toch al erg aangenaam. Zo'n licht fris begin van een dag met een belofte.

Straks de fiets op, richting tweede Maasvlakte; onderweg bramen plukken.

 

Fijne dag voor iedereen, sterkte voor wie het nodig heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...