blondie6173 Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Goedemorgen. Weer vroeg op. Werken. Nog pikkedonker buiten, maar het belooft een mooie dag te worden. Koffie ! Dagpact : Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Fijn bericht van Erik over je vader. Gelukkig is het operabel. erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Drie op een rij. Duik de doesj in en hoppa in de benen. Fijne dag allemaal en tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Goedemorgen, hier ook weer vroeg, fijn nieuws Erik, van zo,n bericht word ik blij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 goeiemorgen drummers. en ikke me zielig voelen is Blondie al een uur eerder in de benen. Bikkel! blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 En wat gaan de frummers met een vrije dag doen vandaag? Gister mn boek uitgelezen maar volgens mij moet er nog een deel komen want het verhaal was niet af.... krijg ik vannacht een berichtje dat een ander boek Close your eyes beschikbaar is, ik had het vooruit besteld...overigens van een andere schrijver Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Goedemorgen Allemaal, Dagpact: Blondie BillyBob Blondie, sorry dat ik je gisteren vergat in het dagpact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Ziet er leuk uit Loen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Goeiemorgen. Dagpact: Blondie BillyBob jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Die heeft het laatste pontje gemist...... Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 hij kickt nog af van ons als we niet oppassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 (bewerkt) goedemorgen allemaal, Te laat komen voor boarding komt vaak voor, sowhat. Schiphol is ontzettend groot. Ik had ooit een baantje aan het einde van de G-pier. En het duurde 20 minuten lopen vanaf de hoofdingang bij de douane, waar het kantoortje was waar ik een pauze van 10 minuten kon houden. Dus het duurde in totaal 50 minuten om 10 minuten pauze te nemen. En dat was eind jaren 80. Schiphol is nóg veel groter geworden sindsdien. En jeetje, wat heb ik er ontzettend veel zien rennen. In volledige paniek. In sprint. 6 augustus 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 En het is zo verraderlijk. Omdat veel tax-free shops bij de hoofdingang zitten. En dat vliegtuigen soms op 1 of 2 minuten lopen boarden. Maar dus niet alle vliegtuigen. En ja, zo'n fout maak je maar 1x. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Deze koffer kan je uitklappen tot step. Kan je veel sneller mee. Handig als je bijna te laat bent voor vliegtuig. goed, fijne dag mensen jowan, lady jane en ronja reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Goeiemorge allemaal, weer bijgelezen, het gaat me prima, weer lekker vroeg op, dadelijk buiten zitten, het is al lekker denk. Fijne dag ieder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 bertd komt uit west friesland denk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Ook een goeie morgen! Dagpact Blondie BillyBob jowan Loen Akkordeon Zoon is gisteren voor het eerst alleen gevlogen. Moest daarna ook nog een trein. Kon assistentie krijgen op de luchthaven, maar wilde het zelf doen. Was ik blij met het bericht dat die goed was aangekomen! Helaas, hier nog steeds geen dagje vrij. Zou anders best weten wat ermee te doen. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Goedemorgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Goedemorgen mensen. Hier de laatste werkdag van deze week. Eerst maar even koffie en thee gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Goedemorgen beste mensen! Sowhat, ik was er gisteren wel, hoor. Gedurende de vakantie wat minder dan gewoonlijk en dat is misschien ook wel een keertje goed. Bertd, mooi dat het goed gaat man. Ik zit ook al buiten met de zon achter de wolken, maar toch al erg aangenaam. Zo'n licht fris begin van een dag met een belofte. Straks de fiets op, richting tweede Maasvlakte; onderweg bramen plukken. Fijne dag voor iedereen, sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 ja............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Goeie morgen allemaal. Vandaag verder met het drogen van de bladeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 hoe doe ik dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Goedemorgen ☀️ Weer een prachtige vrije dag Maak er wat moois van allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 hier ook al warm...... kopiëren en plakken lukt niet, maar goed iemand mag mij er bij zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden