jowan Geplaatst 28 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 28 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2015 Goede morgen jowan , de voordeel van slecht slapen is vroeg wakker zijn .Ben 5 weeken op diet en 5 kilo kwijt , maar wat heb ik nu zin op schokolade .Van avond gaar ik mij zelfs verwennen , met een leuke film en lekkere schokolade erbij .Voor iedereen hier een fijne dag toe gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2015 Goedemorgen. Schakeldagje vandaag voor mij. Zin in. Na eerst koffie om wakker te worden. Dagpact : jowan Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2015 jowan, veel plezier in Brussel jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 28 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2015 (bewerkt) Goeie morgen. Hier een vroege tot 13:15 u. Kom dus deze namiddag lezen en schrijven hier. Dagpact jowan Akkordeon Fijne dag! 28 juli 2015 bewerkt door Akkordeon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 28 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2015 Sorry, Dagpact jowan Blondie Akkordeon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 28 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2015 Goedemorgen, jowan have fun, en van de frieten genieten he? jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2015 Frieten en chocolade! Archhhh... Have mercy. Verschrikkelijke lekkere trek in alles wat vettig is nu ik gestopt ben met roken. Als het zo doorgaat kan ik mij beter even laten verwijderen van de kilokillers. Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 28 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2015 Goeiemorgen allemaal Nog een paar dagen en dan is de zon terug. ronja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 28 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2015 (bewerkt) Blondie, het is half zeven 's ochtends! 28 juli 2015 bewerkt door Yogajuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2015 Ja, erg hè Yogajuf. Kun je je voorstellen hoe erg het nu gesteld is met mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 28 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2015 goedemorgen iedereen, welkom op de dagdraad, ronja jowan, veel plezier in België stoppers met roken, veel succes vandaag. eerst maar eens koffie ronja en erik reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2015 Foei Yogajuf. Niet pesten. Behoren elkaar hier te ondersteunen. Knabbel inmiddels op een rijstwafel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 28 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2015 rustig wakker worden en daarna ontbijten met gebakken ei met spek en kaas Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 28 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2015 Oei. Nou. Sterkte dan maar Blondie. En wel heel goed dat je bent gestopt met roken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2015 Ploffie... Jij ook al. Ga wel met mijn schoenen onder de doesj staan. plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 28 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2015 Wel eerst even goed in het vet zetten hè Blondie, je schoenen dan. Hebben ze spekzolen? Of dropveters? Doehoei ik ga al.... blondie6173, plof en jowan reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 28 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2015 sorry blondie, wist niet dat je ook bezig wat minder eten/snoepen Maar goed, ik geloof het verhaal van onverzadigde en verzadigde verzuren niet helemaal. Dat doet me steeds denken aan het verhaal van vroeger dat het eten van cholesterol in bijvoorbeeld ei, slecht was voor je cholesterol. Maar het cholesterol wordt niet opgenomen in het lichaam als cholesterol, dus dat verhaal klopt niet. Zo ook dus met het verhaal van onverzadigde en verzadigde vetzuren. Ik geloof niet dat verzadigde vetzuren zo slecht zijn voor cholesterol. Ik denk dat het juist de transvetzuren zijn die zo slecht zijn voor cholesterol. En transvetzuren vind je niet in de natuur, maar in fabrieksmatig gemaakte vetzuren. Daarnaast reageren onverzadigde vetzuren door de dubbele binding gemakkelijker tot ongewenste stoffen bij verhitting dan verzadigde. En bij verhitting van olijfolie verandert zelfs het groene cholorofiel in de olijfolie tot ongewenste, giftige stoffen, die niet echt gezond zijn. Vandaar dat ik een gebakken eitje met spek en kaas zie als gezond. gebakken in boter hummer, Yogajuf en erik reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 28 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2015 Ja Yogajuf ook nog diëten erbij maar ik rook nu wel een naar de andere maar nu ook nog stoppen met roken lijkt mij nog niet zo een .. goed idee .Blondine daar heb je nu geen last meer van heeeel veeeel succes met niet roken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stippie Geplaatst 28 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2015 goedemorgen Dagpact jowan Blondie Akkordeon Kaboutertje Stippie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 28 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2015 Goedemorgen allemaal. Dagpact: jowanBlondieAkkordeon Kaboutertje Stippie Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 28 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2015 Goeiemorge best mensen, het grootst voordeel, dat ik ervaar, van niet drinken is; lekker vroeg fris en helder opstaan! Ik ben ook gelijk actief, ik heb mijn mail al nagekeken en gelijk beantwoord, nu op het forum lezen en schrijven, ja het bevalt me zo wel! Fijne dag iedereen Yogajuf en ronja reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2015 Goedemorgen beste mensen, Ik was al vroeg op vandaag, na een goede nacht. Op de een of ander manier accordeert het geluid van de wind rond mijn tentje wel met mij. Fijne dag iedereen, sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2015 goeiemorgen frummers. En ik lag vanmorgen vroeg wakker en realiseerde me MG wat een intense fase jij nu doorgaat. Petje af voor jou! kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2015 geniet ervan Sowhat ik duik de sauna maar weer in na een fietstocht door de regen nat is maar nat☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden