Spring naar bijdragen

Dinsdag, 28 juli 2015


jowan

Aanbevolen berichten

Goede morgen jowan , de voordeel van slecht slapen is vroeg wakker zijn .Ben 5 weeken op diet en 5 kilo kwijt , maar wat heb ik nu zin op schokolade .Van avond gaar ik mij zelfs verwennen , met een leuke film en lekkere schokolade erbij .Voor iedereen hier een fijne dag toe gewenst

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sorry blondie, wist niet dat je ook bezig wat minder eten/snoepen

 

Maar goed, ik geloof het verhaal van onverzadigde en verzadigde verzuren niet helemaal. Dat doet me steeds denken aan het verhaal van vroeger dat het eten van cholesterol in bijvoorbeeld ei, slecht was voor je cholesterol. Maar het cholesterol wordt niet opgenomen in het lichaam als cholesterol, dus dat verhaal klopt niet.

 

Zo ook dus met het verhaal van onverzadigde en verzadigde vetzuren. Ik geloof niet dat verzadigde vetzuren zo slecht zijn voor cholesterol. Ik denk dat het juist de transvetzuren zijn die zo slecht zijn voor cholesterol. En transvetzuren vind je niet in de natuur, maar in fabrieksmatig gemaakte vetzuren.

 

Daarnaast reageren onverzadigde vetzuren door de dubbele binding gemakkelijker tot ongewenste stoffen bij verhitting dan verzadigde. En bij verhitting van olijfolie verandert zelfs het groene cholorofiel in de olijfolie tot ongewenste, giftige stoffen, die niet echt gezond zijn.

 

Vandaar dat ik een gebakken eitje met spek en kaas zie als gezond. :)

 

gebakken in boter :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Yogajuf ook nog diëten erbij maar ik rook nu wel een naar de andere maar nu ook nog stoppen met roken lijkt mij nog niet zo een .. goed idee .Blondine daar heb je nu geen last meer van heeeel veeeel succes met niet roken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorge best mensen,

 

het grootst voordeel, dat ik ervaar, van niet drinken is; lekker vroeg fris en helder opstaan! Ik ben ook gelijk actief, ik heb mijn mail al nagekeken en gelijk beantwoord, nu op het forum lezen en schrijven, ja het bevalt me zo wel!

 

Fijne dag iedereen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen beste mensen,

 

Ik was al vroeg op vandaag, na een goede nacht. Op de een of ander manier accordeert het geluid van de wind rond mijn tentje wel met mij.

 

Fijne dag iedereen, sterkte voor wie het nodig heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...