lady jane Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 Een zondag na een stormdag puin ruimen voor waar nodig de tuin van Akelei bijv. of in jezelf misschien. En weer vol goede moed aan een nieuwe dag beginnen. en aan een vroege dienst ook maar eerst, koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 Goedemorgen, het ziet er buiten rustig uit, wel wat takken maar die zijn zo opgeruimd Eerst maar eens koffie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 Hoi Sowhat....alles goed bij jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 Goeie zondagmorgen. Dagpact: Kaboutertje jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 Goeie zondagmorgen. Dagpact: Kaboutertje jowan Lucide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 En hier is de koffie frummers. En de thee natuurlijk. Goedemorgen. Inmiddels weer windstil en een vriendelijk zonnetje hier. Net even een rondje door de tuin gemaakt, maar alles is er goed af gekomen lijkt het. Wat een ellende voor Aakie, hoop dat het bij die twee bomen van gisteravond is gebleven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 Ja Kaboutertje, vanavond gaan we rijden. Zin in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 Ha! Kaboutertje. Ja, ik was vier dagen wandelen langs het strand, van Hoek van Holland naar Zandvoort. Donderdagavond al weer thuis. Gaat het goed met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 Dank je wel Kaboutertje :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 Ik wens je een heerlijke vakantie toe Lucide... Lucide reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 Goedemorgen, Zo maar eens kijken of mijn fruitboompjes stand hebben gehouden op mijn landgoed. Nu koffie. In de tuin. Lucht ziet blauw en praktisch windstil. Wat een verschil met gisteren. Dagpact: Kaboutertje jowan Lucide Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 Lucide, fijne vakantie. Lucide reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 Zal voor je duimen Blondie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 Fijne vakantie Lucide! Hier ook rustig en een blauwe lucht. Bezig met eerste koffie verkeerd in de mik met Volkskrant en boekje bieb uitlezen. Mmmmmm, vanmiddag lekker naar de Film? eline reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 Lucide een hele fijne vakantie. Goeie morgen kanjers. Zo weer eens dienst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 Zolang mijn kas er nog maar onbeschadigd staat dan ben ik snel tevreden Yvon. Realiseerde me gisterenmiddag wel dat ik de tuinkas nog steeds bij de verzekering van de volkstuinvereniging moest aanmelden. Vandaag gelijk maar doen. Hoop dus dat ie nog staat. Anders eigen schuld, dikke bult Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 Zal ook duimen voor je kas Blondie. Jij hopelijk lekker werken vandaag Bol. En Joris ook een goedemorgen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
muis87 Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 goedemorgen allemaal, hoe gaat het met iedereen. ik heb vorige week toch een terugval gehad, maar inmiddels heb ik de draad weer opgepakt. ik heb voor mijn doen een verstandige beslissing gemaakt, ik heb me aangemeld bij de AA. ach ja het leven is vallen en opstaan, maar nu weer met goede moed van start gegaan. en nu volhouden. Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 Ik ga op weg naar een NA meeting. Heb een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 Goedemorgen allemaal, Ik doe vandaag ook mee met t dagpact. Ik had gisteren geen geweldige dag, slecht geslapen ook en met hoofdpijn opgestaan net. Maar het bakje koffie in t zonnetje in mijn prachtige nieuwe achtertuin maakt veel goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 Goedemorgen iedereen. Laat ik ook eens mijn gordijnen opendoen dan. JA wat een mooi weer opeens. Gelijk deur ook helemaal op naar balkon. Wel spierpijn door het lopen maar het valt me mee eigenlijk voor na de eerste keer in maanden hardlopen. Jij nog spierpijn Fruitvlieg....ga je zo weer lopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 Goedemorgen, Prachtig weer hier, wel een stukje frisser.... Fijne zondag gewenst. Toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 Op hoop van zegen, naar mijn landgoed. Laters... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 Goeimorgen, Hier volop zon... Een echte luie zondagochtend...opstaan zonder wekker, koffie, eitje, krantje, dametjes gezellig aan de knutsel... Tel mijn zegeningen (mag op zondag ) Mijn leven is wat ik er van maak. Fijne dag allemaal. Sterkte Akelei... Goeie vakantie, vakantiegangers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 Goedemorgen beste mensen, Ik heb goed geslapen en zie hier blauwe lucht en zon. Ik ga zo aan het strand kijken. Blekje gefeliciteerd! Lucide fijne vakantie. Goed bezig man. Fijne dag iedereen, sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden