bolletje Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Dan gaan we er weer met goeie moed tegenaan Vlokje. Veel eten vandaag zeker als je trek krijgt, en mocht je het moeilijk krijgen kom dan a.u.b. hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 (bewerkt) Hartstikke goed Vlokje. Ja joh, weet je soms lukt het bij sommigen van ons om het bij 2-3 glazen te houden, maar bij de meesten niet. Fijn dat je de rest weg hebt gegooid en een nieuwe start gaat beginnen. Hier helpen we je graag mee hoor. :rose: :rose: 21 juli 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 ik vind/vond de eerste paar glazen juiste smerig en tsja daarna begon het dan toch wel erg te smaken brrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Succes Kohtje en Vlokje met jullie nieuwe eerste dag! Alleen wie opgeeft is verloren. Al de rest zijn winnaars! kruidenthee67 en Kohtje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Muziek maken is niets voor mij, ben meer de persoon die muziek luistert. sinds kort luister ik veel naar NPO6 Radio, veel jazz en soul muziek, heerlijk... heerlijke muziek terwijl ik druk ben met mijn hobby/bedrijfje.... Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Loen, gefeliciteerd ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Wow Loen wat fijn voor je, van harte ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Loen, geweldig meid, ik ben blij voor je :rose: :rose: Zo ik ga even naar de tandarts en daarna naar de brillenman. Later mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Nou, in ieder geval belemmerende gedachten Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Eigenlijk ben ik dan aan het invullen wat nog helemaal niet is, dat is niet realiteit. Is dat een masker Kohtje? Meis, ik heb het al moeilijk genoeg met m'n eigen maskers. Ik ben erg slecht in het beoordelen of iemand anders me beziet vanachter een masker of vanuit (een vermeende) eerlijkheid. Het is aan jouzelf om te bepalen of ontdekken of je maskers gebruikt en of ze al dan niet schadelijk zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 21 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Fijn Loen, gefeliciteerd :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Agnieta, je hoeft je gedachten niet te veroordelen met negatief of fout... Ze zijn er...en laat ze voorbij gaan...ik weet 't klinkt simpel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Proficiat Loen! Wat heerlijk voor je! Gelukkig weer een zonnige dag vandaag. Als je low budget vakantie viert met kids thuis, blijft zwemmen toch wel favoriet, picknickmandje mee. Over een paar weken gaan die twee kanjers met hun vader op vakantie, zal ik hier veel zijn. Ik weet dat t weer moeilijk wordt, en dit jaar voor het eerst zonder in die fles te duiken. Duik ik wel op het forum : ) En nu echt duiken, dwz kids dan.... mams rustig schoolslag Fijne, droge, zonnige dag iedereen. euh tenzij je ook gaat zwemmen, maar is een ander soort niet droog ; ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Loen, wat goed ! Gefeliciteerd !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Dan had ik goed gegokt, ik dacht aan solliciteren met je terloopse opmerking over een belangrijk gesprek. Van harte met je nieuwe baan Loen. Succes bij Brillenman Bolletje, hoop dat het nu een keer goed zit die bril. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Gefeliciteerd Loen! Hier weer terug met een lichte beurs. Wat een bedragen voor die school zeg. Voorlopig zit pre-pensioen er dus niet in. Afijn, koffie En daarna strijken en tandarts. Echt een dag om van te genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Wat een heerlijk weer buiten.... Volop zon, beetje wind en niet te warm... Dit weer blijft het voorlopig, dus op en top zomer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Zo, weer terug van 3 uurtjes werken bij een nieuw leuk adres, Slaap altijd van tevoren wat onrustig, als ik weet dat ik de andere dag weer een nieuw adres krijg. Maar ging harstikke goed (zoals meestal eigenlijk) Vanavond nog een keer van 20.00 tot 23.00, Loen, Van harte gefeliciteerd, met je nieuwe werk. Heel erg leuk/fijn voor je! Bollie, Hoop, dat ze je bril nu eens goed kunnen bijstellen, en je tanden ook trouwens Blondie, Sterkte met die kids van je. Bijna, niet bij te werken he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Ga lekker de ramen zemen buiten. Heerlijk weer voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 is mijn tuin de enige plek waar het regent ? naar bouwmarkt nu, spullen kopen voor uitbreiding konijnen-tuin Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 :)Hier in Zeist is het ook goed toeven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 goed bericht. broer is ook gestopt met drinken, die dronk vaak maar 2 biertjes per dag en werd hij al melig, maar goed, op naar een gezonde levensstijl hier voor de hele familie, behalve die ouwe, is 75 jaar en daar neem je niet zijn wijntje niet vanaf, volkomen begrijpelijk. positief denken begint het vaak mee. what you fear you create is het vaak volgens mij en andersom enzo (Ferrari) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 1 nietje teveel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 tot morgen.......computer uit en genieten van het weer en gezonde broer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Loen! Wat een fantastisch fijn nieuws! Ben heel erg blij voor je! Enne… je weet dat je dit helemaal zelf gedaan hebt hè? Van harte kanjer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden