blondie6173 Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 Vlokje, zoals al geopperd. WEGGOOIEN DIE ROTZOOI. Verwen jezelf met iets wat je lekker vind. Alles behalve drank of rookwaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 Toe maar Vlok, je kan het zeker weten. Probeer het maar eens, gooi het weg, echt je zal zien dat je je daarna sterker voelt. Dit zijn nu juist de momenten waarin je kunt groeien. Niet toegeven aan de trek in drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 Zo ben ik ook hier gekomen Misschien helpt het je dat veel mensen zullen herkennen wat jij nu voelt...én dat het ook mogelijk is om er iets mee te doen. En dat is jouw keuze. Wij kunnen naar je luisteren, je tips geven...een virtuele schop onder je kont geven...maar jij moet zelf de keuze in maken wat je wilt. Je weet hoe je je gaat voelen als je de fles openmaakt en opdrinkt. Wanneer je 'm wegkiepert voelt dat heel anders! Maar nogmaals...dat is jouw keuze, je doet het voor jezelf Vlokje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 Vlokje als je verdrietig bent nu, ben het dan met ons? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 ' middag, Kohtje - tandenborstel en tandpasta - 1 schone onderbroek - slaapzak en slaapmatje - pakje biotex Klaar ! en een dikke portemonnaie dan ook maar of een goeie pinpas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 Vlokje hoe is het nu?Ben je aan het drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 Toppie gedaan Vlokje. als je hier deelt op het forum, sta je er niet alleen voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 Ga afsluiten...ben moe...beetje lezen en ik denk tegelijk met de dametjes naar bed. Morgen weer een nieuwe dag. Fijne avond allemaal. Vlokje, sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 GVDGV, Adam 09.30 uur, keep up the good work, kun je, schat ik in, dik gecondoleerd en steer a straight course. Op het droge mag het droog blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 Zoals verwacht is mijn zusje gisteren overleden. De alcohol had haar lever verwoest. Behalve dat de alcohol haar eigen leven en lever heeft verwoest, laat ze ook de familie met die wetenschap voor altijd treurig achter. Zet mij vandaag daarom ook maar op het dagpact neer. Ga verder Goed, A'dam. Gecondoleerd Adam (Ik lees het net) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 (bewerkt) Bedankt voor de lieve felicitaties ! Ehm zijn er misschien 2 Luna's ? Want ik ben echt NIET jarig. Heb ook echt de goed datum in mijn profiel staan en gelukkig duurt het nog een paar maanden Gecondoleerd Adam 20 juli 2015 bewerkt door luna1961 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 Heb je goed kunnen eten Vlokje? Over wat je eerder schreef: Sorry dat ik het zo hard zei. Ik ga slapen want heb nu geen drank nodig want heb slaappillen. Tot later. Schijn gisternacht ook met twee mensen gebeld te hebben wat ik echt totaal niet meer weet. Dat is me nog niet eerder overkomen. Mijn lijf pikt zoveel drank blijkbaar ook niet meer. Of veel was het niet eens voor mijn doen. Ongeveer de helft van mijn normale drankavonden want die bestaan uit 2 flessen wijn. Gisteren 1 fles, eergisteren ook. waarschijnlijk is er een wisselwerking tussen je slaapmedicatie en de alcohol. Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 (bewerkt) Nonsens Was een brainwave 20 juli 2015 bewerkt door Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 (bewerkt) Ook nonsens. 20 juli 2015 bewerkt door Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 Moe, droog en met een rode sleutelhanger in de pocket sluit ik mijn dag tevreden af. Truste! Vlokje, hang in there! Ietje, fijne vakantie! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 (bewerkt) Dankjewel voor het verstaan. 20 juli 2015 bewerkt door Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 Ja truste, zou dit ook niet hier moeten delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 Niet hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 (bewerkt) Houdoe dan maar! https://www.youtube.com/watch?v=VBdSqk78nHw 20 juli 2015 bewerkt door Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 Hallo Vlokje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 wat fijn Gerrit en Iet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 20 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 Ik meld me clean af voor de dagpact. Dé dagpact...... Verder meld ik niet veel dan dat de dag om 0500 begon....ben moe. welterusten en morgen zie ik wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bighamster Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 Trusten, Geen drank gehad of aan gedacht vandaag. Lekker met van alles en nog wat bezig geweest in huis. Een beetje was gevouwen, keukenkastje op order gemaakt, gekletst met mijn oudste. Mijn mams even geholpen want die kreeg haar zonnepanelen op het dak. En vanavond lekker op de bank gehangen. Slaap lekker allemaal en morgen allemaal weer gezond op. Bighamster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 (bewerkt) Zoals verwacht is mijn zusje gisteren overleden. De alcohol had haar lever verwoest. Behalve dat de alcohol haar eigen leven en lever heeft verwoest,laat ze ook de familie met die wetenschap voor altijd treurig achter. Zet mij vandaag daarom ook maar op het dagpact neer. Ga verder Goed, A'dam. Adam Het leven wordt geleefd Intens Vergeet je nooit Liefs, Margreeth 20 juli 2015 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden