jowan Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 20 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 Goeiemorgen Kaboutertje! Hier in Limland is het mooi weer. Maar ik blijf hier niet, vertrek zo naar de kust, een paar dagen wandelen. Ik blijf je volgen hoe goed het je gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 20 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 Hee, eline! Goeiemorgen deze morgen! Sjips op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 Goedemorgen, de ouwe getrouwen vroeg op zoals gewoonlijk..... jowan wandel ze, ik dacht eerst moet zo even opzoeken waar Limland ligt, toen viel het kwartje, ach wat wil je met hier en daar wat blonde lokjes kabouter, verder op weg naar herstel, zou fijn zijn als je met mooi weer even buiten kunt zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 Ja de hele zak..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 Straks naar vrijwilligerswerk, zin in....zal blij zijn als yoga en tennis weer beginnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 helemaal prima, stuur je pb later op de ochtend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 Goeie morgen Ik moet dadelijk de deur uit. Dus snel even het dagpact jowan Kaboutertje Akkordeon Ik weet het het is een begin. Toch al dag 8! Ben er blij mee Kaboutertje blij te horen dat je zo vooruit gaat! Fijne dag Akkordeon Bighamster en Monster reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 (bewerkt) Goedemorgen, Vandaag weer naar mijn landgoed. Dochter gaat mee want wil haar-afgelopen zaterdag met de bingo gewonnen- staande hangmat in de huistuin gaan gebruiken. Dat wordt dus sjouwen. Nu even een bakkie koffie in de tuin waar ik de vogeltjes alweer hoor kwetteren. Dagpact: jowan Kaboutertje Akkordeon Blondie 20 juli 2015 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 Goedemorgen frummers. Hier nog bewolkt, maar ik heb zomaar het gevoel dat het een mooie dag gaat worden. Koffie en thee zijn inmddels doorgelopen en getrokken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 De draad van gisteren even diagonaal doorgelezen, maar begrijp er niet veel van omdat er naar ik begrijp wat berichten zijn verwijderd. Misschien ook wel beter. Nog maar een bakkie van Yvon en daarna doesjen en in de benen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 Goedemorgen allemaal. Vandaag neem ik de eerste niet. Dagpact: jowan Kaboutertje AkkordeonBlondie Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 goedemorgen Marc en Blondie. Hoop gekrakeel geloof ik Blondie. Lekker aan de slag jij straks. Ik ga het hondje uitlaten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 Goedemorgen, Dagpact: jowan Kaboutertje Akkordeon Blondie Marc Lucide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 Ik kom ook even goedemorgen zeggen. Vandaag wordt er een begin gemaakt met de nieuwe tegels in mijn tuin. Hoop dat t woensdag af is . T zonnetje schijnt en ik heb er zin in. Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 Goeie morgen mensen. Een beetje kunnen pitten Sowhat? En kan je het vandaag een beetje rustig aan doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 Akkordeon de eerste dagen zijn het moeilijks hoor, dus wees maar trots op jezelf. Kaboutertje succes vandaag. Succes met de tegels Anette. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 Goedemorgen Frumevillers, Fijne dag en week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 goeie zonnige morgen weer frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 Hopelijk niets ernstigs Sowhat. Kan je niet gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 Succes Loen! Murning allen. Werkdag hier, zin in. Laterrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 ach A3 ook de Viva kan verslavend zijn om te lezen tot ooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 Goedemorgen, prachtig weer hier........ begrijp er niets van A3... noemen ze dictatuur... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 de moderator heeft ook berichten van mij verwijderd, volgens mij heb ik toch niets raar gezegd , maar goed ben er wel klaar mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden