kruidenthee67 Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Mooi Lidia..en heel fijn dat je dat hier meldt...maar focus even op Kabouter........nogmaals....ik waardeer het ...maar Kabouter heeft ons nodig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Hoe bundel je positieve energie via een forum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Ik heb het net gelezen en zit gewoon te huilen, wat erg! Hoewel ik nog steeds niet helemaal bijgelezen ben, heb ik het wel met veel belangstelling gevolgd. Het lijkt wel of sommige mensen voor het ongeluk geboren zijn. Hoeveel meer kan een mens verdragen? Ik sluit nu maar eerst af, kom straks weer om te zien hoe het gaat. Helaas kan ik niet bidden voor haar, anders zou ik dat zeker doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Het is vervelend in een geval als nu, dat degene die aan het schrijven is, niet kan zien wat er intussen gebeurt, anders had ik mijn bericht hier niet zo maar neergezet. Zag het dus pas later, heeft niets te maken met gebrek aan respect, interesse of wat dan ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Lieve Lidia, Voel je alsjeblieft niet bezwaard...jij hebt het natuurlijk alle recht en ruimte en recht jouw bericht hier te plaatsen En het heeft niks te maken met gebrek aan respect en interesse.... Ik wil alleen maar even extra ruimte vragen voor Kabouter...dus niet in de put...positieve gedachten sturen naar Kabouter. En jouw bijdrage blijft hier staan als waardevol...dank je wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Oja...je kunt niet 'bidden'..maar wel je gedachten laten zijn... whatever...alles wat positief bijdraagt Wat is trouwens 'bidden'? Sorry als ik wat doordraaf... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Sorry...draaf wat door...bind in......overstuur zijn helpt niet...dank je Sowhat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Voel me ook zo machteloos..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Is het mogelijk om een onderscheid te maken tussen "de" cultuur van "Arabische mannen / volk / landen / wereld" of wie of wat jullie dan ook bedoelen - het is geen continent of verenigd statenrijk ofzo met een uniforme cultuur of taal of gewoontes of wat dan ook, maar goed dat blijft moeilijk te bevatten - en de intolerante en anderzijds ziekmakende gedragingen en overtuigingen van bepaalde islami(s)tische bewinden en groeperingen, alsjeblieft? Dank jullie wel en anders lees ik er wel overheen hoor, tolerant als ik ben, no problem. *gaat nu op haar handen zitten* Begrijp je niet. Ik maakte een opmerking "in het algemeen". Islam en religie is een geheel andere discussie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Zoete aardappel uit de oven, Käfta burgers van de halal slager, en gewokte courgette in verse knoflook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Hier nog 1... Net thuis en gelijk inloggen om te lezen hoe het Kaboutertje is vergaan. Schrik me rot bij het lezen van haar draadje en loop sindsdien een beetje als een zombie door huis. Onwerkelijk. Maar goed, positief blijven! Kaboutertje heeft al laten zien dat ze een sterke vrouw is met Clown, die knokt wel voor haar dochter, toch?! Niet gelovig, maar ik bid nu toch even om kracht voor Kaboutertje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 T'is okay Joris, was meer een reactie op Plof en die heeft al gereageerd en het is goed zo. Past ook niet op dit forum, zeker niet nu. Excuses, ik hou erover op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Ja bidden doe ik dan maar voorzover er nog geloof is voor me...is iets. In elk geval in gedachten bij Kabouter. Soms is het allemaal zo oneerlijk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Ik drink niet! Uit Respect Voor Kaboutertje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Het gaat Kaboutertje lukken! Ik drink NIET Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Lidia, ik heb de docu die jij aanbeveelt ook op Youtube gevonden en de link op het draadje Nieuws en Actualiteiten van Paddy geplaatst. Thanks 4 sharing! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Nou ja, zeg... Wijfie, ik snap je spijt.. had ik ook altijd als ik tegen al m'n beloftes in weer gedronken had. Maar spijt weerhield me er niet van om die "fout" keer op keer te maken. De draad weer oppakken werd ook een soort van gewoonte. Dat hoorde bij die spijt. Uiteindelijk is er maar één mogelijkheid om zonder spijt verder te kunnen: Niet doen wat je niet wilt.. Of simpel gezegd: die eerste niet nemen, ook al is de drang nóg zo groot. Alleen zó hoef je nooit spijt te hebben. Waarschijnlijk heeft op dit forum niemand spijt dat ie gisteren niet gedronken heeft. Dit zeg ik dan wel heel zwart-wit, maar het is ook zwart-wit, ja-nee, spijt-geen spijt.. Bighamster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 (bewerkt) Vind ik toch wel. Een functie van het forum voor mij is ook open en eerlijk zijn als ik wel gedronken zou hebben. Wijfje volgens mij ben je nooit helemaal terug bij af. Gewoon de draad weer oppakken. Zou vooral wel analyseren waarom het fout ging. Verdriet weg drinken helpt niet je krijgt er alleen maar meer verdriet somberheid en leegte door. Dat weet je wel....voor jezelf dus de vraag beantwoorden waarom deed ik het toch? 7 juli 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Je hoeft hier helemaal niets op te biechten. Als je drinken wil,dan drink je! Dat is nou juist het punt... ze wil helemaal niet drinken, dat neem ik tenminste aan van (bijna) alle mensen hier op het forum. Yogajuf en jowan reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Hoi Akelei Doolde nog wat rond achter de schermen So far so good Veel slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Sowhat, rustig aan Ik heb net heerlijk muziek gemaakt...af en toe waren mijn gedachten hier, bij Kabouter. Dat voelde goed. Muziek is zo mooi, zonder woorden... Toen las ik de draad van Kabouter...niet drinken uit respect...en ik snap dan Wijffie ergens ook wel... Laten we dat allemaal niet gaan vermengen...ik heb ff buiten rondgelopen...zag enorme indrukwekkende wolkenpartijen met van die banen licht erdoor, zo groots en machtig... en realiseerde me dat we het allemaal niet in de hand hebben, niet kunnen afdwingen...Hoop, bidden, positief zijn en blijven, moed houden..... vooral elkaar nu niks gaan verwijten...we willen allemaal hetzelfde...dat Kabouter op gaat knappen. En verder blijft dit gewoon de dagdraad...waar iedereen zijn eigen ditjes en datje kwijt kan... Lieve mensen, fijne avond. Yogajuf en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 (bewerkt) Eigenlijk is wat Sowhat zegt dat ook zij het op dit moment moeilijk heeft en misschien wel moe is. Er komt nogal niet wat op je af als je dit soort dingen van nabij mee maakt. Ik hoop niet dat er nu al te veel aandacht besteed wordt aan wat Sowhat net geschreven heeft als reactie op Wijfie haar bericht.. Tja en Wijfie, het draait bij jou toch weer iedere keer om de zelfde gevoelens waardoor je behoefte krijgt om te gaan drinken. 7 juli 2015 bewerkt door bolletje Yogajuf, nancy, kruidenthee67 en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Goedeavond beste mensen, Erg blij, dat ik vanmiddag niet gedronken heb Had weer een van mijn depri/moe zijn buien Trek was heel heftig, en dacht waar doe ik het allemaal voor. Een beetje dubbel op ook, en geen suiker,koffie enz. meer. Te weinig werk naar mijn zin. Het zorgelijke verhaal van kabouter. Phoe, maar nu is de trek weer zo goed als weg gelukkig Wijfie, Jammer joh, hoop dat je er nu weer voor gaat. Dapper, dat je het meld Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 sowhat, dank je wel voor de berichtgeving en je betrokkenheid Ik begrijp je ongeduld/onbegrip wel. Er is eenzaamheid en eenzaamheid. Ook ik heb enorm met kabouterdochter te doen. Wát moet zij veel dragen nu. Ik hoop dat vriendin de dochter kan helpen met wat die nodig heeft.............................. daar kunnen onze zorgen bij in het niet vallen. Toch kun je drama niet met drama vergelijken. En geen drama is reden genoeg om te verdoven. Drama is onderdeel van leven, hoe hard soms ook. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Even wat anders, die uitzending begon dus eerder dan ik hier gemeld had, sorry daarvoor. Ik had hem al op BBC gezien, zag ik, maar de 2e x kijk je er toch anders tegenaan en zie je meer dingen. Wat me nu vooral trof was de zeer snelle verslechtering v.d. leverwaarden en dat 3 glazen daar dus ook al invloed op hebben. En dat het dwars door de darmwand heen gaat en overal ontstekingen geeft. Zelfs de proefpersonen (zelf arts) en de onderzoekers waren geschrokken en vonden dat de hoeveelheden die nog geen lichamelijke schade geven, bijgesteld zullen moeten worden. Naar beneden dus. Het is een wonder dat ik nog zo gezond ben na al die jaren. Don"t push your luck Lidia. Het geeft mij wel weer nieuw redenen om er beter voor te gaan, want de laatste tijd was dat weer aan het verwateren. Rare uitdrukking in dit geval. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden