jowan Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Goedemorgen vanuit nu nog koel Groningen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Goedemorgen Allemaal, Dagpact: jowan BillyBob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Goedemorgen allemaal, Alweer druk aan het werk, gelukkig niet meer zo bloedheet! Nog 2 weken en dan 4 weken heerlijk vakantie. Heel veel sterkte voor degene die dit nodig hebben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Vandaag met vakantie, lastige periode breekt aan. Dus ook op t dagpact dan maar: Dagpact: jowan BillyBob Anette Burchill, Nicotine42, ProudMary en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Goedemorgen frummers. Hier ook een heel stuk koeler, heerlijk. Anette, goed van die drie maanden, nu vakantie dus, hoop dat je er dubbel van kunt genieten hoor. Anette69 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Goedemorgen, Nog een weekje werken en dan heerlijk 2 weken vakantie. Lucht ziet hier mooi blauw. Gelukkig goed afgekoeld na de wolkbreuk hier gisteravond. Koffie in de tuin dus. Dagpact: jowan BillyBob Anette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Goedemorgen allen. Hier zes weken vakantie, baby komt zo. Ben benieuwd wat de dag ons brengt. Kaboutertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Anette, drie maanden !! Gefeliciteerd !!! Anette69 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 La tete haute vanmiddag.... die tekens krijg ik niet voorelkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bighamster Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Goedemorgen allemaal, heb heerlijk geslapen. Ben vandaag en morgen nog vrij. Dan 2 dagen werken en dan weer een lang weekend vrij. Wat is nu precies dat dagpact? Is dat je probeert die dag niet te drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Goedemorgen Frumevillers, Veel plezier Eline bij http://cineville.nl/agenda/?film=844710 Lijkt me een interessante film. Ja Bighamster, dat is een eerlijke belofte van jezelf over jezelf dat je vandaag die eerste niet neemt. Hel helpt dan dat je dat samen met anderen afspreekt. Als je het dan even zwaar hebt, geef dat dan hier aan met GROTE letters, zodat het wat beter opvalt tussen alle andere ditjes en datjes van de dag. 's Avonds kun je je afmelden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Goedemorgen. Alles goed hier. Ik doe met jullie mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bighamster Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Dan zou ik graag meedoen aan het dagpact. Lucide reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Dagpact:jowanBillyBobAnette Blondie An Bighamster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Lekker van de vakantie genieten Nancy... Luitjes, ik ga er vandoor. Lees net dat Kabouter rustig de nacht is door gekomen, dat geeft weer nieuwe hoop. koffie en thee voor de langslapers links op het aanrecht. Dag dag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Goedemorgen, hier geen druppel regen gevallen pfff.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Goedemorgen allemaal. Vandaag neem ik de eerste niet. Dagpact: jowanBillyBobAnette Blondie An Bighamster Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 (bewerkt) Wie doet nou ook zoiets? (Oeps, net het hoekie om...) 6 juli 2015 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 (bewerkt) goeie nige morgen weer, ik hoop dat het zonnetje ook voor kaboutertje weer gaat schijnen binnenkort. Anette, gefeliciteerd met dit prachtig kwartaal een beloning voor je in een zware tijd, knap Op vakantie ook nog. Voor nu wens ik je alvast een fijne droge vakantie toe 6 juli 2015 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Heb net de senseo doorgespoeld, regular? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Älstublieft"! Da's Nederlands! Prego! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bighamster Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Net de dokter op gebeld, daar ga ik vanmiddag heen. Om toch even een gesprekje te voeren wat er de laatste tijd weer speelt. Nicotine42 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nicotine42 Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Goedemorgen .... Ik ben hier sinds gister... Doe ook mee aan de Dagpact ! Lekker twee weekjes vrij...en 2 maanden en 7 dagen zonder alcohol. Fijn om hier te zijn...eindelijk begrip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2015 Morge! Lekker afgekoeld hier... Een dag om weer eens wat meer te ondernemen... Huishoudelijke klussen en zo... Sterkte voor wie het nodig heeft. En een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden