Kate Geplaatst 4 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2015 Hier moet ik toch even op reageren. Gatver Joris! lady jane en Burchill reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 4 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2015 Ik zat vanmiddag in Eye, lekker in de koelte, naar de film Bladerunner, the final cut met Harrison Ford en Rutger Hauer. En met de fantastische muziek van Vangelis. Direct het thema album via iTunes gekocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 4 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 4 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2015 Val maar eens flink uit tegen die wijnman, Wijfie. Shit, het gaat niet goed met Kabouter. Ik ga nu stoppen en film kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2015 Oké Wijfie. En zou je helemaal niet meer kunnen reageren of gaat dat niet lukken? Dan houdt het misschien vanzelf op. Zolang jij antwoord geeft geef je hem weer een rede om te reageren. Gewoon helemaal niets meer van je laten horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 4 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2015 Hoe heet dat meet in de duinen ook al weer. Als baby kwam ik daar al. Kan maar niet op de naam komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 4 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2015 Wijfje, als je schrijft ik heb NU geen tijd voor je, dan zeg je ook ik heb straks wel tijd. En je zegt dat het een kwestie van tijd is. Maar je geeft aan het helemaal niet te willen. Geen valse hoop geven. Zeg dat je helemaal geen zin hebt in contact of iets van laat me met rust. Mensen horen wat ze willen horen en je geeft veel ruimte aan iemand die je opdringerig vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 4 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2015 Ja thx fruitvlieg ik bedoelde Idd het wed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2015 Kunnen we niet iets doen voor Kaboutertje mensen? Iets van een bos bloemen sturen. Het gaat niet goed met haar en misschien knapt ze dan toch een beetje op. We hebben dat hier wel vaker gedaan. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 4 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2015 Na een heerlijke dag op het strand met de kleine en 2 vrienden met kinderen brei ik er een mooi droog einde aan vandaag. Truste! p.s. geen tijd gehad om bij te lezen. Dat gebeurt me vaker de laatste tijd. Ik mis het soms een beetje maar het betekent ook dat ik goed gevulde dagen heb. Het stoort me (nog) niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 4 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2015 Bolletje, lief idee. Ik doe wel mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 4 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2015 Da's lief Bolletje....ik merk dat ik af en toe op de dagdraad denk, joh, waar maak je je druk om, wat een geneuzel?! Omdat ik dan net een bericht van Kabouter lees. En het gaat niet goed en ik maak me zorgen. Ja, ik weet: life goes on....en ieder huisje zijn kruisje...maar toch... Fijne avond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2015 (bewerkt) Ik weet nog van de vorige keer dat er één iemand was die dat op zich nam. We konden dan geld over maken op haar of zijn bankrekening. Wie heeft nu de tijd om dit te gaan doen? Ik doe zeker ook mee. Tja en we zouden er achter moeten kunnen komen of ze bloemen op haar kamer mag hebben. Ik zal een apart draadje maken voor diegene die mee willen doen, vinden jullie dit ook oké? 4 juli 2015 bewerkt door bolletje lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 4 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2015 super .. goed idee! Ik doe mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2015 Sowhat zeg jij dat heb beter is om kaarten te sturen dan een bos bloemen want dan haal ik het draadje weer weg. Natuurlijk kunnen we het adres doorgeven aan elkaar via een pb'tje. Zou jij dat willen doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 4 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2015 Mensen, heel erg lief om iets te willen sturen naar Kabouter, maar denk es over hoe ze moet verklaren aan familie enzovoort van wie de kaarten/bloemen zijn. Volgens mij weet alleen haar vriendin van het forum.Misschien beter eerst checken bij haar zodat we Kabouter niet in een moeilijke positie brengen. lady jane en eline reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 4 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2015 Wat ProudMary schrijft dat komt bij mij ook boven drijven. We brengen Kabouter misschien in verlegenheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2015 Ja daar had ik helemaal niet aan gedacht. Ja nou weet ik het ook even niet meer. Dan toch maar even het draadje weg halen dan. Dan lees ik wel of het kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 4 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2015 Het initiatief is mooi.... We leven allemaal mee... Ik voel me ook comfortabel met op afstand meeleven... en laten we hopen dat het snel beter met haar gaat. Ze weet dat we aan haar denken en meeleven, dat is het belangrijkste. Bol, komt uit een goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 4 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2015 Ik meld me succesvol af voor de dagpact. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2015 wie is briesje even lekker gelachen hierom. slaap wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden