Spring naar bijdragen

Zaterdag 4 juli 2015

Aanbevolen berichten

Wijfje, als je schrijft ik heb NU geen tijd voor je, dan zeg je ook ik heb straks wel tijd. En je zegt dat het een kwestie van tijd is. Maar je geeft aan het helemaal niet te willen. Geen valse hoop geven. Zeg dat je helemaal geen zin hebt in contact of iets van laat me met rust. Mensen horen wat ze willen horen en je geeft veel ruimte aan iemand die je opdringerig vind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na een heerlijke dag op het strand met de kleine en 2 vrienden met kinderen brei ik er een mooi droog einde aan vandaag.

Truste!

p.s. geen tijd gehad om bij te lezen. Dat gebeurt me vaker de laatste tijd. Ik mis het soms een beetje maar het betekent ook dat ik goed gevulde dagen heb. Het stoort me (nog) niet..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Da's lief Bolletje....ik merk dat ik af en toe op de dagdraad denk, joh, waar maak je je druk om, wat een geneuzel?!

Omdat ik dan net een bericht van Kabouter lees. En het gaat niet goed en ik maak me zorgen.

Ja, ik weet: life goes on....en ieder huisje zijn kruisje...maar toch...

Fijne avond allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet nog van de vorige keer dat er één iemand was die dat op zich nam. We konden dan geld over maken op haar of zijn bankrekening.

Wie heeft nu de tijd om dit te gaan doen? Ik doe zeker ook mee.

Tja en we zouden er achter moeten kunnen komen of ze bloemen op haar kamer mag hebben.

Ik zal een apart draadje maken voor diegene die mee willen doen, vinden jullie dit ook oké?

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen, heel erg lief om iets te willen sturen naar Kabouter, maar denk es over hoe ze moet verklaren aan familie enzovoort van wie de kaarten/bloemen zijn. Volgens mij weet alleen haar vriendin van het forum.Misschien beter eerst checken bij haar zodat we Kabouter niet in een moeilijke positie brengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...