eline Geplaatst 28 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2015 Goedemorgen, schoenen aan en gaan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 28 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2015 Goedemorgen Allemaal, Koffie loopt bij mij. Dagpact; BillyBob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 28 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2015 Goeie zondag morgen. Dagpact: BillyBob jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 28 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2015 Goedefrummers, Heerlijk geslapen na een gezellige boekbespreking met twee andere lieve Frummers. Dagpact; BillyBob Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 28 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2015 (bewerkt) Hier ook koffie. Straks een lekker duurloopje doen, het weer is er perfect voor. Dagpact; BillyBol Joris Billy1981 Fijne heldere dag allemaal! 28 juni 2015 bewerkt door billy1981 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 28 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2015 Dagpact:BillyBob jowan JorisBilly1981 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 28 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2015 Goedemorgen, Prachtig weer buiten en windstil................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 28 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2015 Ook hier prachtig.....ik ga mijn citroenwater maken en een grote pot verse muntthee.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2015 (bewerkt) Goeiemorgen, Lekker vroeg wakker om zo straks mijn pa te gaan helpen met afbreken en opbouwen van zijn tuinhuis. Nu eerst een bakkie Dagpact: BillyBob jowan Joris Billy1981 Kaboutertje Blondie 28 juni 2015 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 28 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2015 Trouwens kwam iets tegen dat neurobics heet, lijkt mij interessant....wordt ook ingezet bij (alcohol)verslaving, angst depressie, adhd etc.... Ga die site eens even goed bekijken... Blondie doe je beetje kalm met de hitte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2015 Welke hitte Eline? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 28 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2015 Haha Blondie, niet bij jou? Lees dat een individuele sessie 75 kost, overigens vindt vergoeding plaats vanuit de ziektekostenverzekering, misschien het overwegen waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 28 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2015 Goedemorgen allemaal. Vandaag neem ik de eerste niet. Dagpact: BillyBobjowanJorisBilly1981Kaboutertje Blondie Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 28 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2015 Goedemorgen allemaal. Dagpact: BillyBob jowan Joris Billy1981 Kaboutertje Blondie Marc Lucide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2015 Goedemorgen. Ik denk dat ik vandaag een betere dag heb. Gisteren lukte het me allemaal niet. Uiteindelijk 3 dvd 's bij bibliotheek gehaald en maar toegegeven aan m'n zwaarmoedigheid. Accepteren dat je ook gewoon niet blij bent. Drank moet echt uit mijn systeem. Deze juf moet dat gaan snappen. vandaag probeer ik toch iets productiever te zijn. Een fikse wandeling? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 28 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2015 Goedemorgen ook allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 28 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2015 Eigenlijk wil ik mn Golfvaardigheidsbewijs in een weekend halen, krijg je twee dagen intensief les en theorie.....iemand hier ervaring mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 28 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2015 An, ga lekker wandelen.....even je hoofd leeg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2015 Goeie morgen lieve frummels. Er komt voor sommigen een moeilijke tijd aan omdat men lekker warm weer koppelt aan drank. Laat je niet verleiden hé? Het heeft namelijk niets met elkaar te maken, het zit in je hoofd. Blijf jezelf afvragen waarom je op het forum bent gekomen, das niet voor niets. Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 28 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2015 Goeiemorgen lieve mensen ☀️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2015 Goedemorgen, even snel koffie en thee neerzetten hier. Moet er weer als een haas vandoor helaas.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2015 Goedemorgen beste mensen, Ik ga zo de motor op en begin met een koffiebezoekje. Dan verder. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2015 Dagpact: BillyBob jowan Joris Billy1981 Kaboutertje Blondie Marc Lucide Ietjefietje Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 28 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2015 (bewerkt) Goede morgen. Camping was al gedaan. Nu koffie met croissant met jam en baguette met kaas en droge worst. Zo de stad Perpignan bezoeken. Genieten hoeft helemaal niet luxe en ingewikkeld te zijn. O ja de lucht Is weer strakblauw. Het valt me niet eens meer op. Lees dat het bij jullie eindelijk ook goed weer wordt. Mooi weer ontkoppelen van drank kan echt. Merk nu na een week dat het een gewoonte weer wordt dat niet drinken ook al Is het terras 10 meter lopen van tent. Exposure aan verleidingen werk en is volgens mij beter dan weglopen en vermijden zoals ik lang deed met alle potentiële dranksituaties. De beloning is bevestiging van eigen dicipline, zelf controle. Tot laters. Fijne zondag iedereen. Sterkte voor wie het nodig heeft en genieten voor wie dat lukt.... 28 juni 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 28 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2015 (bewerkt) Haha Anita ja dubbel is het zeker. Heb ik ook vaak op mobiel Dingen niet zozeer op jezelf betrekken. Dat is zovaak niet effectief voor jezelf. Pleegmoeder missen en het fijn bij jou hebben kan toch ook goed naast elkaar bestaan..... 28 juni 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden