Spring naar bijdragen

zondag 28 juni 2015

eline

Aanbevolen berichten

Trouwens kwam iets tegen dat neurobics heet, lijkt mij interessant....wordt ook ingezet bij (alcohol)verslaving, angst depressie, adhd etc....

Ga die site eens even goed bekijken...

Blondie doe je beetje kalm met de hitte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Ik denk dat ik vandaag een betere dag heb.

Gisteren lukte het me allemaal niet.

Uiteindelijk 3 dvd 's bij bibliotheek gehaald en maar toegegeven aan m'n zwaarmoedigheid.

Accepteren dat je ook gewoon niet blij bent.

Drank moet echt uit mijn systeem.

Deze juf moet dat gaan snappen.

vandaag probeer ik toch iets productiever te zijn.

Een fikse wandeling?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen lieve frummels. :)

Er komt voor sommigen een moeilijke tijd aan omdat men lekker warm weer koppelt aan drank. Laat je niet verleiden hé? Het heeft namelijk niets met elkaar te maken, het zit in je hoofd. Blijf jezelf afvragen waarom je op het forum bent gekomen, das niet voor niets. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen. Camping was al gedaan.

Nu koffie met croissant met jam en baguette met kaas en droge worst. Zo de stad Perpignan bezoeken. Genieten hoeft helemaal niet luxe en ingewikkeld te zijn. O ja de lucht Is weer strakblauw. Het valt me niet eens meer op. Lees dat het bij jullie eindelijk ook goed weer wordt.

Mooi weer ontkoppelen van drank kan echt. Merk nu na een week dat het een gewoonte weer wordt dat niet drinken ook al Is het terras 10 meter lopen van tent. Exposure aan verleidingen werk en is volgens mij beter dan weglopen en vermijden zoals ik lang deed met alle potentiële dranksituaties. De beloning is bevestiging van eigen dicipline, zelf controle.

Tot laters. Fijne zondag iedereen. Sterkte voor wie het nodig heeft en genieten voor wie dat lukt....

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha Anita ja dubbel is het zeker. Heb ik ook vaak op mobiel

Dingen niet zozeer op jezelf betrekken. Dat is zovaak niet effectief voor jezelf. Pleegmoeder missen en het fijn bij jou hebben kan toch ook goed naast elkaar bestaan.....

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...