Spring naar bijdragen

Zaterdag, 20 juni 2015


jowan

Aanbevolen berichten

Goedemorgen beste mensen,

 

Voel me momenteel wel redelijk oke gelukkig.

 

Jane,

wat een ellende met die kaakontsteking weer.

Houdt het dan nooit eens op zou je zeggen

En ja, ook daar kan je flink jankerig van worden (vergelijk het maar met mijn hielspoor :( ).

Sterkte, in elke geval, en wacht niet te lang zou ik zeggen met een tandartsbezoek.

 

Gerrit,

Ook voor jou sterkte.

Ben je dit weekeinde alleen dan?

Misschien, wat lekker toeren op de motor..

Op het strand hoef je nu niet te gaan liggen :P

 

An,

Ook voor jou een  :heart: onder de riem.

Slik je de refusal nu weer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen lieve mensen,

Vandaag 8 maanden helemaal droog. Wat gaat dat snel... En nu ook weer aan het leren om weer nieuwe "risicosituaties" aan te gaan zonder drank, zoals vannacht... Het is en blijft bijzonder hoe ik alles anders beleef nu, me anders gedraag. Bijna volwassen, ha ha.

Maar het leven is niet alleen maar zoet. Het gaat slecht met mijn moeder en ik wil graag dat ze een diagnose laat stellen. Is het dementie of korsakof of..? Het is iets moeilijks dat gaat komen, het hangt boven ons hoofd en het drukt.

Lieve Jane, wat naar. Maar ook een kans misschien hè? Om te voelen wat daar nog zit aan oude pijn. Jij weet vast wel hoe je er komt toch? Zitten en doorvoelen... ❤️ Voor jou.

bewerkt door Yogajuf
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Raps, de laatste weekenddienst

gaf me een zenuwbehandeling, waarbij

de naald afbrak en in mijn ontsteking

achter bleef. nog weken last van en

niet goed afgelopen.

statistisch gezien gebeurt zoiets geen 2 x

maar ik zie het toch aan tot maandag

heb nog maar 1 pijnstiller op hoor voor de nacht

want ik houd de pijn liever in de gaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaboutertje er zitten nog zoveel onverwerkte gevoelens er kan niets meer bij. Hoe moet ik verder, hoe word mijn toekomst, kan ik nog meer tegenslagen aan enz. Het is eigenlijk veel te veel wat je allemaal mee gemaakt hebt. Dan is het toch logisch dat je angstig wordt? Er gebeurd veel te veel nu, en je wil misschien overal controle over hebben, en dat gaat niet. Je hebt misschien het gevoel dat je een beetje wordt geleefd en zelf weinig kan bepalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een rondje door de duinen hardgelopen maar het is nu niet prettig. Teveel slakken die heel traag oversteken, wat een slagveld onder mijn schoenen.

Zie erik, voor een Frans maaltje en de zee hoef je niet naar Frankrijk. Gewoon Fruits sporen volgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil dit allemaal niet meer. Ik wil niet dat iedereen kwaad op mij is. 

 

Ik ben niet boos op je, Kaboutertje. Ik heb niets meegemaakt, dat in de verste verte lijkt op waarmee jij allemaal geconfronteerd bent in je leven en ik deed ook allerlei domme dingen. Waarvan ik best wist dat ze niet goed voor me waren. Dat doe jij nu ook.

Ik weet niet wat ik tegen je moet zeggen, maar hoop dat je je goed kunt herpakken en dat tegendraadse opzij kunt schuiven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn boodschappen zijn binnen en er is geen moment geweest dat ik daarbij aan drank heb gedacht, ondanks het slechte humeur. Daar ben ik dan wel weer blij om.

 

Gipsy, je helpt me al door op het dagpact van onderaf tegen mij aan te duwen, steuntje in de rug. Dank je.

 

Rapi, ja ik ben alleen thuis en had daar dit weekend absoluut geen zin in. Zo spelen er nog wat zaken, die me wat uit mijn evenwicht brengen.

Werk aan de winkel dus.

Inderdaad denk ik dat ik straks de motor pak; alleen moet er een combi-oven mee dus even kijken of dat er met wat goed fatsoen op gaat.

 

Zo, de koffie is weer op, dus ik ga verder met mijn programma.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met Jane eens Agnieta, die post ging over het gevoel van gemis aan erkenning of aandacht of ... bij degene die postte. Het ging niet echt over jou, of over kaboutertje.

Kaboutertje, soms wilde ik echt dat ik een paar uurtjes naast je kon zitten om wat van je onzekerheid weg te nemen. Niet "iedereen" is boos op je. Ik ook al niet. ❤️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Kabouter...huil maar wel...

Je hebt zóveel op je bord.

Je kunt het ook niet weten, nu niet, misschien over een tijdje...

Boos? Hoe kan iemand nou boos zijn op een mens die zoveel pijn en verdriet heeft?! :heart:

 

 

Goeiemorgen,

 

Lees veel mensen die het moeilijk hebben.

Sterkte, voor wie het nodig heeft. 

 

Maak er wat van vandaag, en als dat minder goed lukt,

is er morgen weer een dag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...