erik Geplaatst 12 juni 2015 Rapport Geplaatst 12 juni 2015 Shoarma in pitabroodjes met een salade van olijven, tomaat, uit en komkommer. Met een yoghurt knoflooksaus. Zo is shoarma helemaal niet een megavette hap. En als toetje watermeloen. Ben naar de Turkse winkel geweest
bolletje Geplaatst 12 juni 2015 Rapport Geplaatst 12 juni 2015 Hier wordt het juist weer wat lichter Ja maar dat is omdat jij daar bent. Komt niet door het weer. Monster en rapilos reageerden hierop 2
eline Geplaatst 12 juni 2015 Rapport Geplaatst 12 juni 2015 PM hieper de piep.... Tot morgen... ProudMary reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 12 juni 2015 Rapport Geplaatst 12 juni 2015 gefeliciteerd meis en het beste met die luchtwegen♥ ProudMary reageerde hierop 1
Burchill Geplaatst 12 juni 2015 Auteur Rapport Geplaatst 12 juni 2015 Moe en voldaan terug van jiujitsu. Openhartig gesprek met mijn leraar gehad over mijn alcoholprobleem. Nou gaat hij met z'n school stoppen, dus dat wordt na de zomer op zoek naar een andere. Bietensla, met geitenkaas, romaatjes, avocado met grapefruitsap en Spaanse extra vierge olijfolie, zwarte peper. Nu aan de Inka maté thee. Ben benieuwd hoe je gerecht Heeft gesmaakt Rapilos ? Afmelding dagpact lady jane reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst 12 juni 2015 Rapport Geplaatst 12 juni 2015 Was lekker hoor Joris, Volgende keer nog een minuutje de grill erover voor een iets krokanter korstje. Klinkt trouwens ook lekker, wat jij gegeten hebt Net een half uur !! gewandeld. Deed maar net of ik geen hielspoor had. Het gekke is, dat als je eenmaal loopt, de pijn er een soort uitloopt. Nu wel weer behoorlijk gevoelig, maar het wandelen was heerlijk (moet er wat voor over hebben he )
Burchill Geplaatst 12 juni 2015 Auteur Rapport Geplaatst 12 juni 2015 Fijn voor je Rapi dat het wandelen toch fijn was. rapilos reageerde hierop 1
kruidenthee67 Geplaatst 12 juni 2015 Rapport Geplaatst 12 juni 2015 Hoi allemaal, Jee...ik kan het bijna niet bijbenen hier. En dat is eigenlijk heel goed..dat betekent dat ik geen tijd heb om veel achter het scherm te zitten. Of nee...wel tijd, maar dat ik andere prioriteiten kies. En dat is dubbel, want ik voel me betrokken. Maar ook goed...voor mij om me op mijn eigen dingen te richten. Maar ik volg zoveel ik kan Rapilos..ik heb inmiddels pijnstillende ontstekingsremmers...voor een soort van hielspoor? De pijnlijke plek zit meer aan de zijkant. Ik weet het nog niet...als het na twee weken niet weg is moet ik terug naar de dokter. Hoop dat het overgaat...t is erg vervelend. Maarja, daar weet jij helaas alles van. Maar lang niet wat jij te verduren hebt kabouter. Sterkte meid...aanvaard de hulp! Ga zo lekker voor de tv...Gandhi aan het opnemen...alvast een stukje kijken.
erik Geplaatst 12 juni 2015 Rapport Geplaatst 12 juni 2015 He mate thee. Dat vind ik ook zo lekker zou het alleen niet voor het slapen moeten drinken want het maakt me wakker. Drink je het uit zo'n speciale beker of gewoon uit een kopje zoals ik, Joris?
erik Geplaatst 12 juni 2015 Rapport Geplaatst 12 juni 2015 Ik ga denk ik nu nog even wandelen. Ik heb net opgeruimd, zit maar wat te hangen voor de laptop. Was de hele dag ontspannen maar nu niet terwijl ik vroeg wil slapen. FF een kwartiertje rondje om de flat oid.
lady jane Geplaatst 12 juni 2015 Rapport Geplaatst 12 juni 2015 Kruidenthee, ik heb t ook aan de zijkant en loop er al twee jaar mee. het is heel hardnekkig. Op mijn fakturen staat ook hielspoor, en het enige wat hielp was shockwave therapie. Het ging al een paar maanden beter maar nu, na overbelasting weer hopeloos pijnlijk, en de hiel is enorm dik. Toch helpt rust me ook niet, dat heb ik al uitgeprobeerd. Maar vorig jaar was het veel erger dan nu, dus ik blijf hopen. Wel gek dat ik er nu steeds meer mensen over lees.
Burchill Geplaatst 12 juni 2015 Auteur Rapport Geplaatst 12 juni 2015 He mate thee. Dat vind ik ook zo lekker zou het alleen niet voor het slapen moeten drinken want het maakt me wakker. Drink je het uit zo'n speciale beker of gewoon uit een kopje zoals ik, Joris? Ik drink het uit één van mijn Peru mokken die ik ook aldaar heb gekocht. Maar ik weet wat je bedoeld en heb diverse Argentijnen ontmoet die zo'n mok overal naar toe nemen. Hier ook Gandhi kijken erik reageerde hierop 1
Yogajuf Geplaatst 12 juni 2015 Rapport Geplaatst 12 juni 2015 Lief kaboutertje, Bas woont toch in je hart... Sterkte met alles meipie. Dat zei mijn oma vroeger altijd tegen me, 'meipie'... Ik ga slapen lieve mensen, ben helemaal rozig van de zon...Lekker dromen...
Vol Geplaatst 12 juni 2015 Rapport Geplaatst 12 juni 2015 Kabouter .. Je bent wèl ziek! Je lijf is ziek. Zo ziek dat zelfs alles ontregeld raakt bij deze sonde.
Vol Geplaatst 12 juni 2015 Rapport Geplaatst 12 juni 2015 (bewerkt) Had je nog een naaldje? Of is het opnieuw prikken ook weer zo'n drama? 12 juni 2015 bewerkt door Vol
Vol Geplaatst 12 juni 2015 Rapport Geplaatst 12 juni 2015 Ach Huilen kan geen kwaad. Trusten voor daarna even hoop ik. Tot morgen
Lucide Geplaatst 12 juni 2015 Rapport Geplaatst 12 juni 2015 (bewerkt) Meld me na wéér een volle dag droog af voor het dagpact. Vandaag samen met mijn vriendin een gesprek gehad bij de zorginstelling waar ik in behandeling ga. Uitkomst: we gaan relatietherapie volgen zodat we als een sterker team de toekomst tegemoet kunnen treden. Verder weer geen tijd gehad om bij te lezen. Het zijn drukke dagen zo en dat gaat nog tot zondag zo door. Ik merk dat ik het een beetje mis dus zal er de komende 2 dagen wat meer tijd voor vrijmaken. Dikke knuffel voor kaboutertje!!! Truste! 12 juni 2015 bewerkt door Lucide erik reageerde hierop 1
Kate Geplaatst 12 juni 2015 Rapport Geplaatst 12 juni 2015 Ik stuur je virtueel wat helende energie, Kabouter. Weet niet of je er in gelooft maar mijn handpalmen tintelen nu. Aarzel om dit te zeggen maar ik doe het toch maar. Baadt het niet dan schaadt het niet. Tenzij je niet wilt natuurlijk. Welterusten voor straks. lady jane reageerde hierop 1
jowan Geplaatst 12 juni 2015 Rapport Geplaatst 12 juni 2015 Tsjonge, kaboutertje! Je lichaam levert weerstand door met ontstekingsreacties meteen in de verdediging te gaan tegen vreemde zaken. Je geest doet mee door volop in de ontkenning en in de contramine te gaan. Mooi symfonisch samenspel! Maar het helpt niet echt, die geestestoestand van je. Je hebt iemand nodig die je geen halve minuut de kans geeft om obstinate gedachten te ontwikkelen. Wat dat betreft moet je gewoon kinderlijk kort gehouden worden, heel consequent. Pas dan kun je je lichaam ondersteunen in wat het doen moet: jou genezen.
jowan Geplaatst 12 juni 2015 Rapport Geplaatst 12 juni 2015 Ik meld me nuchter af voor de dagpact. Weer veel nieuwe gezichten op de NA meeting vanavond, goed! Welterusten en tot morgen, wellicht.
Anette69 Geplaatst 12 juni 2015 Rapport Geplaatst 12 juni 2015 Ook ik meld me droog af, feestje goed doorstaan lady jane reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden