lady jane Geplaatst 10 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2015 Oh ik ben zo kwaad. Er gaat nu een filmpje op Facebook rond van een man die rustig zit te vissen en die de weg wordt gevraagd door twee jongens in een auto. Terwijl hij de weg zit uit leggen duwt 1 van de twee hem zo met al z'n spullen in de plomp en rijden keihard weg. Is dat nou grappig??? Bah! Gelukkig is er ook een tegenactie gestart om geld op te halen voor nieuwe visspullen voor die man. Daar heb ik ook een kleine donatie voor gedaan. Bahbahbah woest ben ik! oh oh Gipsy dit filmpje is al 2 jaar oud!http://www.telegraaf.nl/tv/nieuws/binnenland/24141108/__Pestkoppen_smijten_visser_in_water__.html?vp=34 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2015 ik hoop dat je nioet al teveel gedoneerd hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2015 Hahaha...wat ben je toch een impulsief mens! Mooie kwaliteit...af en toe wel wat lastig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2015 impulsief lief naief Gipsy kruidenthee67 en erik reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2015 mooi leergeld dan☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2015 Rustig hier...ik ga afsluiten. Nog wat opruimen, dametjes zo naar bed. En ik lig er ook op tijd in. Fijne avond...goeie nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 10 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2015 Ben je er wel een beetje goed aan, kaboutertje? Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 10 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2015 Ach, dat stomme limburgs: voel je je een beetje oke? Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2015 Hopelijk kom je weer een beetje tot rust, Kabouter. Alvast welterusten voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2015 Kaboutertje Pijn en misselijk, misschien even melden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2015 Misschien ook even navragen of er wel weer glutenvrij in je sonde zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 10 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2015 Droog dus succesvol! Truste en sterkte voor wie het nodig heeft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 10 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2015 Kbouter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 10 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2015 Meld me droog af. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 10 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2015 ik ga ook naar bed heb het lastig gehad weer vandaag, merk nu dat ik terug zou kunnen vallen in de oude gewoontes van wegdrinken emoties/stress etc Ging goed gelukkig, heb van de week soort van geur-olie-kaarsjes gekocht en met kop thee toch ontspannende avond van gemaakt. Morgen vrees ik weer lastig, warme dag .. en mijn man weg 'savonds tot morgen dus ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2015 Ik ga me alvast droog afmelden. Hele fijne nacht allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2015 ik lees één groot gevecht meis met jezelf. het lijkt erop dat je er dicht bij bent nu de knop mag om. Maar dit is een heel proces kaboutertje, eerst het geloof in jezelf maar eens herstellen. er is helaas niet zo maar een receptje, ook het geloof niet. Dit wordt graven en hard werken, samen met je psych. de fases van El.Kubler Ross meis. Ik hoop dat je psych ze kent en herkent ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2015 een goede nacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2015 Kaboutertje, je schrijft "niet meer vechten, maar me overgeven en geen weerstand." Ik denk dat je dat goed ziet en hoop dat je het er als basishouding in kunt krijgen. Opschrijven en opplakken als reminder? Sterkte en welterusten straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2015 Vol, je hebt het lastig gehad; stress, emoties, oude valkuilen. Morgen weer zo'n dag en dan alleen. Jij kunt dat ook en ik wens je er sterkte mee morgen. Misschien gewoon wat vaker hier? Ook voor mij waren dat triggers en ik ben op zoek gegaan hoe dat nou zo kwam. Ik heb er een verklaring voor kunnen vinden en dat hielp ontzettend veel. De situaties veranderden er niet door, mijn mijn reactie daarop wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2015 Ik heb de dag afgesloten met een mooie meeting. Ik kom daar altijd opgeladen vandaan. Welterusten beste mensen, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 10 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2015 En misschien moet je het hem aan de hand van dat filmpje of anderszins nog een duidelijk uitleggen (of naar de Al-Anon verwijzen of daar samen eens heengaan....) en dan respect vragen voor wat je doet en waar je mee bezig bent. In mijn omgeving houdt iedereen "er rekening mee", in zoverre dat iedereen drinkt wat hij/zij wil, maar er mij niets opgedrongen of getriggerd wordt. Verdere moet dat ook niet gaan: ík heb een ziekte; die anderen niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2015 Ik zei, je begrijpt echt niet hoe het voor mij is, hè? Zegt hij, nee dat is maar goed ook, want dan zou ik er misschien zelf ook last van hebben. Tsja, misschien moet je het ook zelf hebben om het te begrijpen. Ietje, ik kreeg deze nog net mee en wil toch nog reageren. Het antwoord dat je hebt gekregen valt bij mij in de categorie "bijdehandjes". Daar kun je meestal niets mee. Het geeft mij het gevoel dat hij net zo goed had kunnen zeggen "Nee en het interesseert me ook niets" "Nee en ik ben ook niet van plan om te proberen om het te begrijpen". Er waren allerlei andere antwoorden mogelijk geweest die wél een opening hadden kunnen bieden. Met het antwoord dat je kreeg ben je uitgepraat op dat moment. Ik weet natuurlijk niet in welke context jullie gesprekje heeft plaats gevonden, dus ik mag niet oordelen en dat doe ik dan toch. Ik zie alleen dat kleine stukje tekst van je en herinner me eerdere berichten van je. jowan noemt een paar goede manieren waarmee je man zich wat zou kunnen verdiepen in waar jij tegen knokt. Wat je trouwens ontzettend goed doet op het moment. Ik hoop dat hij niet te druk is met zichzelf om er wat aandacht aan te besteden. Mijn verontschuldiging voor mijn toonzetting; die is niet tegen jou gericht. Het gaat ook niet om mij en tóch merk ik dat dit me boos maakt. Sterkte Iet, laat je er niet onder krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 10 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2015 Ik ga me ook nuchter afmelden voor de dagpact. Welterusten en tot morgen wellicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 10 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2015 Ik zei, je begrijpt echt niet hoe het voor mij is, hè? Zegt hij, nee dat is maar goed ook, want dan zou ik er misschien zelf ook last van hebben. Tsja, misschien moet je het ook zelf hebben om het te begrijpen. Ik las de reactie van MG hierop. Wat ik zelf wil toevoegen, is dat ik de daadwerkelijke communicatie mis in dit verhaal. Bijv door te zeggen: ik word er verdrietig van omdat je niet begrijpt hoe het voor mij is. Vervolgens kan de ander reageren met zijn gevoel, door te zeggen hoe zeggen wat jouw gevoelens met hem doen. Als er geen gevoel wordt uitgesproken, kan je er alsnog expliciet om vragen. Ik voel me onbegrepen en verdrietig, hoe voel je daarbij? (Boos, blij, ontdaan, ook verdrietig, wat?) Pas dan onstaat er communicatie, wordt er echt met elkaar gepraat. erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden