Spring naar bijdragen

dinsdag 9 juni

Aanbevolen berichten

wow....

als je je dit soort dingen niet herinnerd zonder gedronken te hebben.

dan klopt er iets niet hoor.

als ik gedronken heb, vergeet ik alles, maar bij nuchterheid ben ik kraak helder

en weet ik alles tot in de kleinste details.

op deze leeftijd al deze dingen vergeten heeft waarschijnlijk niets met alcohol te maken,

maar ben geen dokter dus wie ben ik...

maar goed kan ook aan stress liggen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Straks komt mijn broer en mijn vriendin wou ook komen, wou hem ook graag weer eens zien. Nu heb ik al meer dan twee weken niet gerookt. Maar nu heb ik de hele tijd in mijn kop zitten, ze gaan natuurlijk naar buiten om te roken. Dus ik in rolstoel mee en dan wil ik ook een sigaret. Maar ja, of dat nu zo verstandig is? 

Aha, daarom mopper je zo in het ziekenhuis, kaboutertje. Je wilt gewoon naar huis om een sigaretje te kunnen roken.

goedemiddag trouwens

Janina en kruidje,gefeliciteerd :rose::sun::present::)

gipsy, leuk, hopelijk mag je op de hondjes oppassen

lane, hoe gaat het met je tand, is het weer goed?

bewerkt door ploffie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd, kruidenthee, met je slagen.. weet niet waarvoor (zie hieronder), maar toch gefeliciteerd.

En JaNina nog gefeliciteerd met je verjaardag.

Geheugen.. tja. Ik heb me ook een tijdje zorgen gemaakt om mijn geheugen. Ik doe het niet meer. Ik heb me er bij

neergelegd dat ik regelmatig gaten in mijn herinneringen heb. Zowel oudere herinneringen als kakelverse..

Zo was ik tijdens de ADB meeting van vorig jaar (die "van" MijnGerrit) blij verrast om Lady Jane in het echie te ontmoeten.

Bleek (volgens haar) dat we elkaar al eerder op een meeting hadden ontmoet.

Tot op de dag van vandaag kan ik me niet voor de geest halen waar en wanneer dat dan was. Ze kwam me niet eens bekend voor.

Nou kan ik me daar over gaan schamen, en het kan als een belediging door LadyJane worden opgevat.. maar daar heb ik

die herinnering niet mee terug. Ik kan niet meer dan het wonderlijk vinden dat een geheugen zo fragiel is en zo onpersoonlijk selectief.

En ik heb met die wonderlijke gatenkaas leren leven. Aan belangrijke dingen die ik vergeet word ik heus wel herinnerd. En als het

een keer echt mis gaat, tja, dan gaat het mis. Ook daar heb ik mee leren leven.

Overigens ken ik ook persoonlijk het fenomeen wel van "vergeten in de hoop dat het voorbij of over gaat". Maar dat pas ik eigenlijk,

sinds ik gestopt ben met drinken, niet meer toe. Eigenlijk was het drinken zelf een vorm van "vergeten in de hoop dat het voorbij of

over gaat".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kruidenthee,

Van harte gefeliciteerd!

Is me even ontgaan, waar je voor geslaagd bent, maar je zal nu vast heel erg opgelucht zijn

Goed kabouter.

Niet doen hoor, dat roken!!

Zou doodzonde zijn, je hebt nu alvast een goed begin gemaakt toch, je zit er zo weer aan vast, zoals je zelf vast wel weet :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat fijn Wijfie dat het nu zo goed gaat met je. Ja veel verplichtingen geven een hele hoop stress, en das niet goed voor ons. En natuurlijk ook het opkomen voor jezelf en zeggen dat je iets niet kunt is hartstikke goed. We leren het wel ;)

Wat goed dat je nu ook de situatie thuis hebt geaccepteerd, ja er zit ook niets anders op maar het leeft wel een stuk makkelijker. J. verandert niet meer maar jij kan dat nog steeds, waardoor het leven voor jou veel makkelijker wordt.

Fijn het allemaal zo te lezen. Te gek meid. :rose: :rose: :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn Gerrit ik kan het niet weer vinden over dat tellen. Waar had je dat neer gezet? 

Dagdraad 7 juni, 17:00 uur. De truc is om exact negen keer te herhalen. Niet acht, niet 10, maar negen. Probeer het maar eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De ene na de andere wordt overhoop geschoten. Bah. En het wordt hoe langer hoe erger hoor. Er hoeft maar één gestoorde gek te beginnen en een hele hoop andere gestoorden gaan het ook doen. Maakt nu ineens ook niet meer uit of kinderen het zien. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...