Gast Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Woon jij naast Bollie dan? Als Bollie een oude, magere dame is die afgelopen weekend naar een verpleegtehuis is vertrokken dan denk ik het wel! Neeee toch? Ik weet niet eens in welke regio Bolletje woont eigenlijk. Haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 och kaboutertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Wow Kabouter...da's nie niks.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Kaboutertje toch, pff. Wat heftig zeg! Ik vind het zo oneerlijk dat jou dit allemaal overkomt. Ik had wel begrepen dat je gesteund wordt door een fijne vriendin. Dat is goed om te lezen. Sterkte meid, en dat je toch maar weer snel wat op mag knappen. Ik denk vaak aan je merk ik. Beterschap en een dikke knuffel van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Goh kaboutertje toch ik schrik van je bericht. Er valt heel goed te leven met een stoma en je kan in principe alles doen zelfs zwemmen, maar het is weer zo onnatuurlijk. ik hoop dat de dunnen darm zich weer hersteld en dat een nieuwe ingreep niet hoeft. :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Verder was de Apenheul vandaag weer erg leuk. De kleine stond tegen een raam aan met aan de andere kant een jonge chimpansee die zich stond uit te sloven voor hem. Ze waren allebei ongeveer net zo groot en hadden de grootste lol. Zijn lach heeft me op dat moment echt geraakt. Lang geleden dat ik dat zo intens voelde! plof, Yogajuf, Burchill en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Potverdorie kaboutertje, je raakt me! Zit hier gewoon met tranen in mijn ogen. Wat is dat vandaag? Volgens mij komt mijn gevoel weer een beetje terug... plof, Yogajuf, erik en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Stap voor stap inderdaad kaboutertje! Je klinkt berustend nu. Probeer dat vast te houden, ondanks alles wat je te verstouwen hebt. Hier weer thuis van werk. Productief dagje gehad en nu met voldaan gevoel aan een bakkie verse muntthee in de tuin in het steeds verdwijnende zonnetje. Dan zo maar eens een begin maken met mijn roti kip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Kaboutertje, je noemde net het woord "gelaten". Je hebt een aardige dreun gehad; deze zag je niet aankomen denk ik. Huilen en schreeuwen komt misschien nog en dat zou voorstelbaar zijn, maar het lost niets op. Veel sterkte, ik denk aan je. Meer kan ik niet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 1. Nee ik niet, ik trek me aan wat lees..ik ben ben jullie begaan. 2. Waarom ben ik hier ook alweer.. Negeer jij wat je niet wilt lezen dan joris? Waarom? (niet voor mij beantwoorden, maar voor jezelf misschien..) Agnieta, het is een woordgrapje. Nog een keer lezen. Yogajuf en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 8 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 kabouter, het lijkt nu wel een duidelijke situatie en wie weet voel je daarom iets van berusting... fruit ik las dat je nwe huisje nogal gehorig is, jammer hoor en wil je daar aan wennen of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Och Kabouter, wat een harde boodschap zo. Je hebt veel te verwerken. Ik hoop dat je iets kunt met alle hulp die nu aangeboden wordt. Maak er gebruik van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Kabouter Een mens krijgt kracht na kruis Leef met je mee, en blijf je volgen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 En hier weer een middagje niets, tenminste..alles afgenomen, gestofzuigd,planten water gegeven,gestreken. Toch het gevoel, dat de middag weer een beetje nutteloos was Even weer hevige trek gehad omdat ik me weer zo landerig voelde. Is nu weer over trouwens gelukkig (gewoon doorzetten om niks te drinken he ) Ga woensdag naar een irisscooptist Ben heel benieuwd, wat die allemaal in mijn ogen ziet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Kaboutertje toch.. het lijkt wel of de wet van Murphy bij jou volop aan het werk is.. Die gelatenheid van je zou zo maar eens een natuurlijke reactie kunnen zijn. Een soort van pas op de plaats maken. Gelatenheid zou zo maar eens een natuurlijke vorm van overgave kunnen zijn. Een natuurlijke vorm van rust. Het denken, het piekeren stopt omdat het teveel wordt. Ik hoop dat je in elk geval die innerlijke "rust" kunt vasthouden en geen onrealistische verwachtingen gaat koesteren. Daar wordt een mens maar opstandig en ontevreden van. Sterkte, meisje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 (bewerkt) Kabouterje Ik weet soms echt niet meer wat ik moet schrijven. Ik denk aan je 8 juni 2015 bewerkt door luna1961 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Rapi, poppetjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Aggie hoe is het vandaag met je vader gegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 En hier weer een middagje niets, tenminste..alles afgenomen, gestofzuigd,planten water gegeven,gestreken. Toch het gevoel, dat de middag weer een beetje nutteloos was Ben ook opgevoed dat luiheid niet mag? Dat dat een van de ergste dingen is die er bestaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Hé lieve mensen, Ik ga er van tussen...zometeen eten en dan wil ik gaan focussen op morgen. En dat gaat niet als ik veel hier rond blijf hangen vanavond Smakelijk, fijne avond, goeie nacht...wat extra sterkte voor wie het nodig heeft. Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 (bewerkt) Waar zou dat mee te maken kunnen hebben Aggie, die vergeetachtigheid? Heb je dat wel eens laten onderzoeken? Kan je hier bij de h. arts laten doen, ik weet niet of dat bij jou ook is. 8 juni 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Dag dag Kruidje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Groentequiche met tomaatjes en Roquefort (had ik over van de mini-pizza's). Afmelden hier, fijne avond! En sterkte voor wie dat nodig heeft en een onder de riem voor Kaboutertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 poeh Kabouter, wat een tegenslag. Dit slaat alle hoop die je had op toch weer snel op eigen benen staan weer weg sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Kaboutertje, ik heb eigenlijk niets op te merken over je laatste bericht. Ik vind dat je nu heel realistisch en overwogen naar de situatie kijkt. Dat maakt het niet minder ernstig, maar biedt wel een betere basis voor de komende tijd. Petje af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden