Spring naar bijdragen

maandag 8 juni


eline

Aanbevolen berichten

Woon jij naast Bollie dan?

Als Bollie een oude, magere dame is die afgelopen weekend naar een verpleegtehuis is vertrokken dan denk ik het wel! :D

Neeee toch? Ik weet niet eens in welke regio Bolletje woont eigenlijk. Haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaboutertje toch, pff. Wat heftig zeg! Ik vind het zo oneerlijk dat jou dit allemaal overkomt.

Ik had wel begrepen dat je gesteund wordt door een fijne vriendin. Dat is goed om te lezen.

Sterkte meid, en dat je toch maar weer snel wat op mag knappen. Ik denk vaak aan je merk ik. Beterschap en een dikke knuffel van mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh kaboutertje toch ik schrik van je bericht. Er valt heel goed te leven met een stoma en je kan in principe alles doen zelfs zwemmen, maar het is weer zo onnatuurlijk. ik hoop dat de dunnen darm zich weer hersteld en dat een nieuwe ingreep niet hoeft. :rose: :rose: :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verder was de Apenheul vandaag weer erg leuk.

De kleine stond tegen een raam aan met aan de andere kant een jonge chimpansee die zich stond uit te sloven voor hem. Ze waren allebei ongeveer net zo groot en hadden de grootste lol.

Zijn lach heeft me op dat moment echt geraakt. Lang geleden dat ik dat zo intens voelde!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stap voor stap inderdaad kaboutertje!

Je klinkt berustend nu.

Probeer dat vast te houden, ondanks alles wat je te verstouwen hebt.

Hier weer thuis van werk.

Productief dagje gehad en nu met voldaan gevoel aan een bakkie verse muntthee in de tuin in het steeds verdwijnende zonnetje.

Dan zo maar eens een begin maken met mijn roti kip.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaboutertje, je noemde net het woord "gelaten". Je hebt een aardige dreun gehad; deze zag je niet aankomen denk ik.

Huilen en schreeuwen komt misschien nog en dat zou voorstelbaar zijn, maar het lost niets op.

Veel sterkte, ik denk aan je. Meer kan ik niet doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En hier weer een middagje niets,

tenminste..alles afgenomen, gestofzuigd,planten water gegeven,gestreken.

Toch het gevoel, dat de middag weer een beetje nutteloos was

Even weer hevige trek gehad omdat ik me weer zo landerig voelde.

Is nu weer over trouwens gelukkig (gewoon doorzetten om niks te drinken he :) )

 

Ga woensdag naar een irisscooptist 

Ben heel benieuwd, wat die allemaal in mijn ogen ziet :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaboutertje toch.. het lijkt wel of de wet van Murphy bij jou volop aan het werk is..

Die gelatenheid van je zou zo maar eens een natuurlijke reactie kunnen zijn. Een soort van pas op de plaats maken.

Gelatenheid zou zo maar eens een natuurlijke vorm van overgave kunnen zijn. Een natuurlijke vorm van rust.

Het denken, het piekeren stopt omdat het teveel wordt.

Ik hoop dat je in elk geval die innerlijke "rust" kunt vasthouden en geen onrealistische verwachtingen gaat koesteren.

Daar wordt een mens maar opstandig en ontevreden van.

Sterkte, meisje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En hier weer een middagje niets,

tenminste..alles afgenomen, gestofzuigd,planten water gegeven,gestreken.

Toch het gevoel, dat de middag weer een beetje nutteloos was

  :)

Ben ook opgevoed dat luiheid niet mag? Dat dat een van de ergste dingen is die er bestaat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaboutertje, ik heb eigenlijk niets op te merken over je laatste bericht. Ik vind dat je nu heel realistisch en overwogen naar de situatie kijkt.

Dat maakt het niet minder ernstig, maar biedt wel een betere basis voor de komende tijd. Petje af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...