Spring naar bijdragen

Zondag 7 juni


Aanbevolen berichten

Nou Rapi, ik snap niet waarom jij op de KK zit.....dat mag je me de volgende meeting uitleggen, ze is een mooie statige (g)rijzige vrouw....

Ja maar, moet toch wel op mijn gewicht letten hoor.

Je hebt natuurlijk niet gezien, dat deze broek veel te strak zat :P

(Heb hem thuis snel uitgetrokken)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jazeker kabouter, als het goed is er zelfs een op de foto gekomen, kleine ongrijpbare mannetjes....

Misschien was dat wel mijn Kaboutertje. Is ie gereïncarneerd. :)

Wat heerlijk dat de meeting weer zo geslaagd is zeg. Ja het is altijd erg leuk om iedereen in levende lijve te zien.

Kaboutertje wat fijn dat je vriendin is geweest. Misschien zal je je nu ook minder eenzaam voelen.

 

Zo hier met z'n drietjes zo'n 10 kub puin in de container gegooid. Nou ben ik echt een heel klein beetje erg moe. Nou morgen nog een dag werken en dan hoop ik dat het puin weg is. Weer een grote klus geklaard. en zo schieten we toch op en gaat het snel. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja die groeien goed Eline. Ze zijn nu ongeveer zo'n 15 cm. hoog maar zo in september zijn ze zo'n twee meter en er kunnen bladeren aan zitten van een meter lang. Hele jongens dus. Tussen alle rotzooi en puin, ligt er een heel mooi geschoffeld tuintje :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook weer terug, veel bekende gezichten weer gezien en toch ook best veel nieuwe gezichten. Heb genoten van de relax (verjaar)dag. 11 mensen taart eten voor mijn verjaardag vond ik echt heel leuk. En zo ontzettend veel gekletst in een relatief korte tijd. Vond het ook heel fijn dat mensen naar de omstandigheden vroegen die bij mij speelde en dat ik daarover kon vertellen en zij mij advies geven. Dank jullie wel daarvoor! De heen en terugreis met Yogajuf en Joris was ook heel gezellig, alsof het een verlengstuk was van de meeting.

 

Kortom een uitstekend geslaagde verjaardag en nog een kleurtje ook.

 

Zie ook samen het samen leuke dingen doen draadje......

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lief kaboutertje zolang jij alle aandacht krijgt die je nodig hebt, en wij die jou graag willen geven, is er helemaal niets aan het handje hoor. Pas als mensen niet meer op je reageren dan wordt het anders. Dan wordt het vervelend. Das nu nog lang niet zo. :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gezien jouw omstandigheden kaboutertje

is het logisch dat je hier veel bent.

Je gebruikt het forum voor waar het voor is,

en dit is de afdeling ditjes en datjes dus

dan vind ik zelfs dat je er toegevoegde waarde brengt.

Inhoud, levenskwesties, ziekte, gezondheid, van alles

roep je bij ons op. Bij mij juist ook dankbaarheid, dat mijn

leventje even nu om oogsten draait.

Voor jou is het de ene tegenslag na de andere.

Over een possje kan het wel andersom zijn weer,

maar voor nu ben ik blij als wij hier ook maar iets van jouw leed

kunnen verzachten.

en wegblijven is geen optie wat mij betreft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik heb vrijwel dagelijks wat geschreven over wat mij bezig houdt en ben erg blij met de steun die ik ontvang. Daar is de dageraad voor. Helemaal eens met wat Jane zo goed schrijft hierover. Vooral door gaan Kabouter en goed lezen en jezelf reflecteren hieraan. Het hele scala aan reacties is geschreven aan je, allemaal willen ze je iets zeggen. Pik eruit wat relevant is voor je en helpend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...