Spring naar bijdragen

Zondag 7 juni


Aanbevolen berichten

Goeiemiddag!

 

Wat een heerlijk zomerweer....wat zullen ze genieten de meeting frummers.

Ik heb het druk en daar geniet ik van.

Letterlijk en figuurlijk bezig met het op orde brengen van mijn eigen ruimte  :)

 

Nu douchen, wat boodschapjes voor de bbc...we maken het samen gezellig  nu hubbie er niet is.

Als hij er is ook hoor....

 

Sterkte voor wie het nodig heeft, in het bijzonder voor Kabouter.

Je krijgt veel op je dak...weerstand is niet zo heel raar...als het je maar niet weerhoudt om 'het proces' aan te gaan.

Maar gelukkig krijg je hier ook goeie feedback...en ik heb zo het idee dat je er ook wat mee kunt  :heart:

 

Fijne middag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is "hubbie"?  Is dat afgeleid van het angelsaksische "hub" wat naaf, middelpunt waar het om draait betekent?

 

Ik heb geen vrouw/partner, maar zo zou ik niet graag genoemd willen worden.

Er zal toch ook wel een lief Nederlands woord zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'Wat is "hubbie"?  Is dat afgeleid van het angelsaksische "hub" wat naaf, middelpunt waar het om draait betekent?'

 

Haha. Jowan..nooooit geweten dat het dat je die link kon leggen....neuh....dat is niet waar ik het van heb afgeleid,

want dat is niet de associatie die ik heb met 'hubbie' als alternatief woord voor mijn lief....hmmmm...ga er eens over denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik krijg komende dinsdag mijn behandelplan. Het klinkt gek maar het voelt doodeng. Ik ben zo vaak teruggevallen dat ik er eigenlijk niet meer in geloof maar diep van binnen zit er iets dat ik niet wil opgeven. Het kost zoveel energie om weer opnieuw te beginnen en weer ergens in te geloven terwijl het zo vaak is mis gegaan.

 

Ach fruitvlieg, ik was ook het geloof in mezelf, en dan vooral in het kunnen stoppen met drinken, totaal verloren.

Dat er ook bij mij diep van binnen iets zat dat me niet deed opgeven is gebleken.

 

Op het punt dat ik echt geen andere uitweg meer zag

dan dood of een laatste strohalm, heb ik me vastgegrepen en overgeleverd aan die laatste strohalm die ik toevallig (???) tegenkwam.

In mijn geval een 12-stappen behandeling van Tactus, maar het had wellicht ook een ander traject geweest kunnen zijn waar ik op dat moment

totaal geen heil in zag. Het was echt: baat het niet, het schaadt zeer zeker ook niet.

Dus wat voor behandelplan er ook op je weg komt, het is hoe dan ook een kans. Meer heb je in het begin niet nodig.

Een gegrepen kans kan uiteindelijk je redding zijn. Een niet gegrepen kans is zelfs geen kans meer...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een heerlijk weer.

Manlief weer terug vanmiddag en een stukje gefietst.

De meeting gangers zullen het vast naar hun zin hebben.

Erik, gefeliciteerd met je verjaardag!

 

Kabouter, ik twijfel of ik wel of niet wat moet zeggen.

Maar niet reageren voelt ook niet goed.

Je bent erg ziek en het gaat nog niet bepaald goed. Je eerste prioriteit is je herstel, niet of je naar huis kunt.

Wanneer dringt dat nou eens in je kabouterbolletje door.

Hopelijk kan je vriendin de goeie knopjes bij je indrukken.

:lips:

 

Fruit, komt wel weer goed. Als je niks meer zou ondernemen blijf je er helemaal in hangen en dat kost nog veel meer energie.

Houd moed  :rose:  :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag beste mensen,

 

Ik heb nog niet bijgelezen, ik ben net thuis van een mooie meeting. Het was weer goed, iedereen die zou komen heeft het gevonden.

Ontspannen weer, na de eerste minuten. Goed geslaagd wat mij betreft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaboutertje, je had een mooie plek uitgezocht. Goed te vinden, goede parkeergelegenheid, niet druk, koffie in de buurt, hele grote picknicktafels.

Een volgende keer ben je er bij. En wat mij betreft hoeft dat niet zolang te duren.

 

Je reageert af en toe erg opstandig, bozig. Als je de situaties herkent en de reactie aan voelt komen, dan kun je een trucje proberen toe te passen. We zeggen vaak "eerst tot tien tellen". Negen is beter. Als je in gedachten tegen jezelf op zo'n moment negen maal zegt "dat wil ik niet, dat wil ik niet ..." dan zul je zien dat je eerste reactie weg is. Toen het mij werd voorgehouden dacht ik "wát een onzin!". Ik had mezelf echter beloofd om alles serieus te onderzoeken en op te volgen, dus deze ook. Het werkt vaak!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat lief van je vriendin. Misschien heb je wat afleiding met haar erbij en kun je ook fijn je verhaal kwijt bij haar.

 

Fruitvlieg, wanhoop niet en twijfel niet aan jezelf. Ik heb zelf zo vaak gedacht dat het toch allemaal niet zou lukken en kijk mij nu. Al meer dan 8 maanden, afgezien van een uitglijder in februari. Uiteindelijk kun je winnen. Je moet alleen de juiste weg vinden. Ik heb heel veel baat bij de refusal. Die voorkomt dat ik in een slechte bui naar de winkel loop. Nu moet ik minimaal een week wachten, mocht ik die pillen niet meer nemen en tegen die tijd ben ik al wel weer tot bezinning gekomen. 

En ook jij zult een manier vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kabouter, denk je echt dat de door de kilo's zo overkwam?

Geweldig mens zo te horen, leiding nemend in een situatie waarin dat nodig is. Haar gewicht heeft hier niets mee te maken...haar daden wel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben vandaag heel ijverig geweest met elk uur een huishoudelijk klusje. Het huis gaat steeds meer blinken en ik voel me eindelijk ook weer wat minder lusteloos nu. Ik had totaal geen plezier meer in mijn hobby en was alleen maar aan het handwerken om niet aldoor te gaan zitten roken, eten en koffie drinken. Het gaat nog steeds niet echt lekker met me. Maar van de afgelopen dagen komt het waarschijnlijk ook door de gesprekken die ik vrijdag heb gehad. Ik zie er erg tegenop om na de behandeling bij Tactus nog een keer een schematherapie te gaan doen. Ik kan erop wachten dat ik dan weer uit balans raak en ik begin het ook een keer zat te worden al die gesprekken en dat gegraaf in mezelf en aldoor uit 't lood te zijn. 

Maar ik ben ook bang voor het ouder worden en de fysieke problemen die dat met zich mee kan brengen. Dan wil ik toch wat steviger in m'n vel zitten. En het is gewoon nu ook naar om zoveel valkuilen te hebben waardoor ik weer onderuit ga. Zucht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even uitbuiken van de meeting......taart, pizza, quiche.....

Echt leuke locatie, volop zon, goede chemie, ik blijf het bijzonder vinden elkaar te ontmoeten....

 

He Kabouter je bent ter sprake gekomen, net zoals vele andere frummers inclusief wijzelf......

 

Roddel: Joris heeft nieuwe birki's....boerin Bertie is weer vrijgezel ( jopie!!!!)

Raadsel:  Antoniem van Monster? want ze is geen Monster...

Vers van de pers: Wat is het geheim van het jeugdige uiterlijk van Yogajuf, ze ziet er zeker 10 jaar jonger uit, kom op dit weten jullie!

Prijsvraag schoenen raden: wie de schoen aan de juiste frummer weet te koppelen wint krijgt een gratis toegangspas voor de volgende meeting, foto van Joris volgt hoop ik....niet van Joris himself maar van de schoenen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben niet boos maar wel ontstemd..... ;) ;)ik heb dus de hele meeting rondgelopen met een soort pluizig vogelnest op mn achterhoofd, door het leunen tegen de hoofdsteun...... waarom lieten jullie me zo rondlopen????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag beste mensen,

 

Wat reuze gezellig op de meeting

Wat vreselijk leuk, om de vertrouwde frummers nu eens in het echie te ontmoeten.

Was heel bijzonder, Jezelf voorstellen met je forumnaam en echte naam

Er waren mensen, die een hele andere voorstelling van mij hadden.

Veeel jonger, en lange haren..

Ha,ha, daar klopte dus niets van :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het verbaast me niet dat  yoga een jeugdig uiterlijk heeft. Anders zou ze niet veel clienten aantrekken met haar nieuwe beroep. Met een zuur gezicht moet je immers geen winkel beginnen.  ;)

 

Blekje, het hoeven natuurlijk niet alleen maar huishoudelijke klusjes te zijn. Persoonlijke verzorging kan ook. Even douchen, andere kleren aantrekken, nagels knippen, etc. Of bereiding van eten van die dag beetje bij beetje. Dan hoeft niet alles vlak voor etenstijd tegelijk te gebeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...