Spring naar bijdragen

Donderdag, 28 Mei


Lucide

Aanbevolen berichten

Geweldig Kaboutertje ik hoop het echt voor je meid. Het heeft lang genoeg geduurd.

 

Hier huis onder gelopen met water. Moet de voorgevel nat houden dus met de slang door het huis via de voordeur naar buiten. Nou is die slang verlegd en precies bij die verlengen lekken die dingen altijd. Daar gisteren goed rekening mee gehouden, vandaag dus niet :(:blush::devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen,

Tijdje niet geweest, wat minder behoefte.

Bakkie zetten en het huis doorwerken.

Super goed in vel, daardoor gevoel om hyper te worden en van alles op mijn hals te halen.

Goed blijven ademhalen, blijf ik dichter bij mezelf.

Dochtertje gaat fantastisch, kijk naar haar op de webcam. Slaapt sinds kort in haar eigen bedje. Voor mama moeilijk, maar ze krijgt zoveel meer rust.

We zijn vh weekend naar Zweden geweest, dame goed slapen in het vliegtuig heen en terug! Trots! Het was heerlijk er tussen uit.

Wil volgende maand weer.

 

Kaboutertje waarom lig je in het ziekenhuis?

Vervelend Bolletje!! Zet m op met drogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morge,

 

Zo...weer bijgelezen.

Bijna een dagtaak om alles en iedereen bij te houden  :)

 

Ach ja...dat gaat zo...alles of niets.

Probeer wel wat structuur te zoeken in het forumgebruik..ahum.

Maar kleine stapjes schreef ik bij een ander, dan lukt het beter.

Dat geldt voor mij ook.

 

Fijne dag allemaal en sterkte voor wie het nodig heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben natuurlijk alleen maar op de kinderafdeling geweest. Maar daar zijn ze minder betuttelend als hier hoor. 

 

Waarschijnlijk zijn de kinderen ook minder eigenwijs, Kaboutertje.

Kalm aan hoor, des te eerder kun je weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact : 

Lucide 

Kaboutertje 

amandel

BillyBob 

Blondie 

jowan

Ietje

Agnieta

NBW

Goeiemorgen allemaal! Goed geslapen en zelfs wat uitgeslapen. Vanmiddag fysio.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik maak me zorgen over Joris.... tegelijkertijd besef ik dat frummers die ik in RL heb ontmoet blijkbaar wat meer voor mij leven..als in het is echt iemand, ik heb hem/haar gezien en gesproken en nu voel ik me iets meer betrokken....of is dat onzin want ook frummers die ik niet heb ontmoet "leven" voor mij....mmmm  verwarring ......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik word af en toe gek van mijn dromen (en jullie wellicht ook van mijn droomverhalen, laat maar weten indien dat zo is) Word ik net laat wakker uit een droom me bevindend in een ruimte met allerlei hersenonderzoek met van de elektroden belt die vriendin over haar ex/vriend dat HA van hem die pijnen in zijn hoofd mogelijk in verband brengt met epilepsie en zijn schizofrenie. Tussen droom en haar verhaal zat 5 minuten. Vind dit soort dromen eng. Hoef hier geen steun bij hoor van jullie, ik tik het omdat ik er nu zo over bezig ben en dit onderwerp kwam laatst ook al naar boven in de dageraad.

 

Zorgen om Joris en mensen IRL kennen....de wandeling in het bos en de tijd dat hij, YJ en ik samen praatte. Zijn werk, bezigheden en plannen. Joris! Hoe staat het er toch mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Denk dat ik toch maar gelijk ga stoppen met roken, niet afbouwen, maar gewoon kappen, en wel nu… 

Dit klinkt nog twijfelachtig, ik weet het, maar ik heb er nu wel een nieuwe ondersteunende overtuiging bij: "Dit gaat echt helemaal nergens over."

Ik probeer nu zo gezond te leven, alcoholvrij......Dat slaat toch echt nergens op?!

 

 

Na nu voldoende gestopt te zijn met blowen begin ik elke dag nadrukkelijker te denken dat ik dat roken dat nu eenmaal samengaat met blowen ook wil stoppen weer. Ik sport weer 1 2 keer per week, ik verlies mijn buikje weer, ik eet en leef ook zo gezond mogelijk (wel met vlees en niet eco allemaal). Om een lang verhaal kort te maken. Zullen we samen stoppen maar dan zonder wedstrijd element want het is niet iets van winnen of niet redden.... Gewoon elkaar iets motiverend schrijven of alleen maar het besef van iemand stopt tegelijkertijd en heeft het er net als ik ook moeilijk mee. Kan hoeft niet want onafhankelijk van jou ga ik mijn voornemen toch in daden omzetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat klopt maar toch voelt dat niet veilig. Want op elk moment stapt er weer iemand binnen. Dus hou ik me, behalve af en toe een paar tranen, in en dat loopt op.

Kan je dat niet benoemen en bespreken, dat je gezien je situatie nu lichamelijk ziek bent maar ook midden in rouwverwerking en alles komt samen. Een simpel iets als kloppen op de deur of vaste uren waarin het beleid geld do not disturb? Nooit geschoten altijd mis, vraag anders gewoon naar mogelijkheden voor privacy. Je hebt een heel duidelijke reden voor die vraag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allemaal heel begrijpelijk Kabouter.

 

En logisch dat je weg wilt als je je zo inhoudt.

Misschien kun je dat toch wat loslaten...ze zijn natuurlijk wel wat gewend  ;)

Je hoeft niet zo stoer te zijn voor het personeel...ja, makkelijk kletsen vanaf de zijlijn....weet ik...

Het kan ook zo opluchten...huilen en je angst en verwarring uitspreken.

 

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na nu voldoende gestopt te zijn met blowen begin ik elke dag nadrukkelijker te denken dat ik dat roken dat nu eenmaal samengaat met blowen ook wil stoppen weer. Ik sport weer 1 2 keer per week, ik verlies mijn buikje weer, ik eet en leef ook zo gezond mogelijk (wel met vlees en niet eco allemaal). Om een lang verhaal kort te maken. Zullen we samen stoppen maar dan zonder wedstrijd element want het is niet iets van winnen of niet redden.... Gewoon elkaar iets motiverend schrijven of alleen maar het besef van iemand stopt tegelijkertijd en heeft het er net als ik ook moeilijk mee. Kan hoeft niet want onafhankelijk van jou ga ik mijn voornemen toch in daden omzetten.

 

Okay, ja, laten we dat doen. Maar ook: nu ik dit typ merk ik dat de angst me naar de keel grijpt. Nee, nu nog niet, laat me nog even, alsjeblieft, enzovoort. Hey wacht eens! Dat was precies dezelfde angst die ik had toen ik me hier in juli 2014 aanmeldde! Het was een voorloper van het stoppen!

Dus, status: de motivatieknop is om, sinds kort. (Daar was trouwens wel iets heel vervelends voor nodig, maar daar hoef ik hopelijk niet op terug te komen morgen, fingers crossed). Maar nu de doeknoop dus nog. Wat ik heb gedaan Erik, ik heb net de Opluchting van Jan Geurtz besteld (morgen binnen). Ik ben namelijk met drinken gestopt terwijl ik dat andere boek van hem las. Geef me nog een paar dagen… Wanneer wil jij beginnen dan, weet je dat al?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb trouwens vanmorgen "mijn mijnheer" ontmoet, de man in het verzorgtehuis met wie ik praatjes ga maken in zijn taal. Wat een lieverd zeg! Maar ook, hoe eenzaam… Ik denk dat het wel klikte. Alleen toen kwam er opeens nog een mijnheer die dezelfde taal spreekt en nu wil hij ook praatjes met mij maken. Het lastige is alleen dat de beide heren op een heel ander niveau zitten qua bij zijn, dus ik kan ze niet tegelijkertijd pakken. De zorgcoordinator gaat er eens een nachtje over slapen. Hoe dan ook, dit voelt echt heel goed. Ik heb er erg veel zin in!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi .. werkdag weer voorbij

Kabouter .. hoe lang is die gang? Hoeveel rondjes heb je gedaan? ;)

nee hoor, geintje. Je lijkt beter op te letten nu hoor!

Mijn nichtje komt vanavond en morgen logeren .. heeft waterpokken en mijn zus/zwager kunnen zelf niet thuis blijven.

leuk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry Kabouter maar je werkt zelf in medische sector, dus je moet van hoed en rand weten. Weet dat het vervelend is, maar kom op. Je kan iig internetten, kon vroeger ook niet.

 

Hier nieuwe computer met voor mij megascherm. Moet alleen erg wennen aan muis zonder matje.

 

En moet nog geluid erop krijgen. Komt wel ooit of binnenkort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Kabouter, vroeger hielden ze je nog veel langer in ziekenhuis, Ze weten ook wel iets meer van je denk ik.

 

Heb je ook contact met hulp waar je het vorige week over had.
 

Hoop echt dat je morgen naar huis mag. Doe daarom vandaag rustig aan.

 

Succes en sterkte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...