Lucide Geplaatst 17 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2015 (bewerkt) Tja, wat moet je nou met dit tijdstip? Ben al wakker en kan niet meer slapen.. Helaas gaat het slapen steeds slechter, dat heb ik eerder niet gehad. Is echt iets van de laatste dagen. Pff... Maar dan? Is het 4 uur 's-nachts of 4 uur 's-ochtends? Zet ik het op de dagdraad van zaterdag 16 mei of maak ik een nieuwe draad aan voor zondag 17 mei? Zeg ik goedenavond, goedenacht of goedemorgen? Een mens zou niet moeten hoeven kiezen op dit tijdstip! Ik heb ook helemaal geen zin om te kiezen dus ik doe het lekker allebei. Kan ik in ieder geval mijn hersenen nog wat laten uitrusten... Zo, nu eerst een nachtsnack! Of is dat dan weer een vroeg ontbijt? Nee!... Niet doen!... Geen keuzes maken nu!...lekker allebei doen! 17 mei 2015 bewerkt door Lucide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 17 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2015 Dagpact; Lucide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 17 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2015 Goedemorgen allen, Â Tjee wat heb ik lang geslapen. Meestal ben ik op zondag een uurtje eerder wakker. Eerst maar eens een bakkie koffie. Â Lucide, bij mij heeft het heel lang geduurd dat ik weer een beetje kon slapen na het stoppen. Zeker een paar maanden. Maar dat komt ook door een gebrek aan ritme. Â Gipsy, wat vervelend dat het zo opeens kan opdoemen. Enig idee waardoor? Hopelijk wordt het vandaag minder. Â Agnieta, ik denk dat ik het hou bij het lezen wat de 12 stappen nou betekenen. Dat is al een grote stap. Zeg maar, stap 0. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 17 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2015 Goedemorgen Lucide, Sowhat, Ploffie, Agnieta en de rest van de nog ontwakende frummers,  @Lucide, duurde bij mij zeker een maand voor mijn ritme weer terug was wat slapen betreft.  Ik zit te tobben met een oude i-pod dit ik maar niet synchroon kan krijgen met i-tunes. Zal nog wel een avondje tobben worden. Trouwens sowieso alles wat ik met een usb ding doe herkent de computer niet echt. Nou ja nog maar even googlen.  Fijne zonnige dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 17 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2015 gipsy, dat zou heel goed kunnen.  luna, misschien de computer eens updaten?  Ik ben nu een film aan het kijken, crossroads uit 1986, over blues enzo. Ik weet nu precies wanneer ik een tik van de molen heb gekregen. Vast en zeker toen ik als puber in de jaren 80 hip en modieus probeerde er uit te zien, haha.   Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 17 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2015 goedemorgen kaboutertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2015 Goedemorgen, Al kant en klaar op de bank om naar mijn landgoed te gaan. Maar eerst nog effe een bakkie. Dagpact : Lucide Agnieta Kaboutertje Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 17 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2015 @Ploffie, weet niet hoe ik het gedaan heb (nou ja wel een beetje) maar  het  is mij gelukt. er staan nu 19 nummers op mijn i-pod ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 17 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2015 Hee, wat fantastisch luna! Â blondie veel plezier met moeder aarde! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 17 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2015 Ik ga ook wat doen, fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 17 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2015 Goeie zondag morgen.  Dagpact : Lucide Agnieta Kaboutertje Blondie jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 17 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2015 Goeie zondag morgen.  Dagpact : Lucide Agnieta Kaboutertje Blondie jowan Jani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 17 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2015 Goedemorgen vroege vogels..... laatste speeldag voetbal competitie fijne zondag .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2015 Wat raar Gipsy dat zo'n gevoel ineens opkomt. Gelukkig dat het weer verdwenen is. Ik kan me voorstellen dat je je rot schrikt.  Goeie morgen kanjers  Nou weet ik niet of ik me verslapen, of gewoon uitgeslapen heb, maar het was 9.00 Wel erug lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2015 goeie zonnige morgen vanuit het Groene Hart Ook ik was erg vroeg wakker, pot koffie gemaakt en met Kieft terug naar bed. Ik begin nu eindelijk, via dit boek, iets van de AA en verslaafd zijn, te snappen. En nu met een bak havermout speciaal en jullie op de bank, echt wakker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2015 Goedemorgen frummers, Gat in de dag geslapen, dus maar even heel snel koffie en thee zetten nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 17 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2015 goeie zonnige morgen vanuit het Groene Hart Ook ik was erg vroeg wakker, pot koffie gemaakt en met Kieft terug naar bed. Ik begin nu eindelijk, via dit boek, iets van de AA en verslaafd zijn, te snappen. En nu met een bak havermout speciaal en jullie op de bank, echt wakker worden. Ik geloof niet (oeps....) dat Kieft het beste middel is om AA/NA te begrijpen. Strikt genomen maakt hij er ook later een eigen potje van...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2015 (bewerkt) Ik geloof niet (oeps....) dat Kieft het beste middel is om AA/NA te begrijpen. Strikt genomen maakt hij er ook later een eigen potje van......  Dat is nou juist datgene in AA / NA wat mij zo aanspreekt. Ik begrijp er ook geen snars van en maak er mijn eigen potje van. Toch werkt het. Het is een programma vol suggesties, tips, ervaringen.. maar géén wetten en dogma's  Het feit dat ik er geen snars van snap en ik het wel wÃl snappen, maakt dat ik er mee bezig ga en blijf. Ik hoop voor mezelf dat ik het noooit zal snappen, dat de "waarheid" altijd nét achter de horizon blijft.. 17 mei 2015 bewerkt door Kohtje Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2015 ach, het beste jowan met een kleine j? ik ga voor goed Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 17 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2015 Goedemorge beste mensen, Â zo weer ff bijgelezen, fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 17 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2015 Goedemorgen frummers, Fijne dag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2015 Ik heb geen enkele ervaring met de AA, maar het lijkt mij dat het enige wat telt is dat je er baat bij hebt, niet linksom dan wel rechtsom toch?  Las dat Joop startklaar was/is voor een flinke tippel.... Weet niet of je al weg bent Jopie, maar ik vind het het hartstikke dapper. Ik hoop dat het een mooie ervaring mag zijn..  Inmiddels heb ik de koffie en de thee in de warmhoudkannen gedaan. Luitjes, maak er een mooie dag van. Hij komt never nooit meer terug... Dag dag...   Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 17 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2015 (bewerkt) Zo'n 10 jaar geleden zag ik af en toe Kieft op straat in oud zuid. Hij was dan op weg naar het cafe en ik naar de supermarkt. Allebei voor alcohol, maar dat terzijde. Pas jaren later vernam ik dat Kieft alcohol verslaafd was. Dat verklaarde hoop. Â Op de momenten dat ik hem zag... dacht ik, ok dat is hem, kan niet anders , maar dat gedrag past helemaal niet bij hem. Beetje met gebogen schouders naar het plaatselijke cafe gaan. Nee, ik zal het wel fout hebben. Â Misschien had ik hem moeten vragen naar dat ene doelpunt op het EK88. Dan had ik vast uitsluitsel gehad of het daadwerkelijk Kieft was geweest. Â Gipsy, een opleiding is vaak een kapstokje waar mensen hun ego aan kunnen ophangen. Als mensen afgestudeerd zijn in scheikunde, dan zijn ze scheikundige. Ook al doen ze na hun studie helemaal niks meer met scheikunde, vinden ze dan jaren later nog steeds dat ze scheikundige zijn, hoewel ze bijna alles weer vergeten zijn. Â In dat opzicht is een opleiding belangrijk voor mensen voor wie ze zijn en voor hun stabiliteit. Â Als je in een wat minder stabiele periode zit en door verschillende opleidingen bladert, dan krijgt het ego verschillende kapstokjes te verwerken. Plus een reflectie van wat het ego vroeger was. Ik kan me voorstellen dat het dan ego zegt, ja sorry maar nu weet ik het even niet meer. Toedeledoki. Ik kan maar 1 kapstokje hebben en niet om de minuut een andere. 17 mei 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2015 Weer terug van landgoed. Pompoenen staan. Stukje grond waar de tuinbonen komen te staan ook voorbereid. Volgend weekend poten. Mijn rabarber komt al aardig op en de andijvie en broccoli mogen ook volgend weekend onder het kasje vandaan. Ben er maar druk mee Burchill en plof reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden