blondie6173 Geplaatst 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst 30 april 2015 Goedemorgen, Vroeg wakker na onrustige nacht. Vandaag maar eens een start maken met inhaalslag indicaties. Nu eerst een bakkie. Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst 30 april 2015 Goedemorgen Blondie en de rest van de frummers, Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 april 2015 Sterkte voor jou Luna! Een second opinion voor wat betreft behandelmethoden zou een mogelijkheid zijn als je je niet kan vinden in geopperde behandeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 april 2015 Zo... en hier effe de doesj van binnen bekijken en dan aan de slag. Laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst 30 april 2015 Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan klaar. Zo te horen omarmen de vogels de nieuwe dag, laten wij dat ook maar doen dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst 30 april 2015 Wat heerlijk Sowhat dat het een leuk meiske blijkt te zijn... Kabouter, wat een goede stap dat je hulp gaat zoeken, ik hoop dat je de juiste persoon gaat treffen. Wijfie toch alsjeblieft geen lover he? Zou toch wel heel triest voor J. zijn. En Kate een nieuwe baan..... van harte, wat fijn voor je. En bij Joop steeds meer balans geloof ik? Mooi om te lezen. ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst 30 april 2015 Goeie morgen. Dagpact: Blondie jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst 30 april 2015 Goedemorgen ook Jowan. Iedereen nog in diepe slaap? Tijd voor mij om er vandoor te gaan. Koffie en thee op de bekende plaats te vinden. Fijne dag mensen, en sterkte voor wie het nodig heeft... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst 30 april 2015 Goeie morgen. Dagpact: Blondie jowan Jani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst 30 april 2015 Goedemorgen beste mensen, Fijne dag voor iedereen en tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst 30 april 2015 Goedemorgen, geslapen als een konijntje heerlijk en geen pijn meer in mijn mond en geen medicatie meer. met mijn andere probleem gaat het ook stukken beter zalf gehad van dokter Miconazolnitraat. dus douchen - goed laten drogen - insmeren - en dan van die watjes erop, scheelt al enorm na een dag vogeltjes fluiten, ga even mee doen fijne dag allemaal, gaat hier zeker lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst 30 april 2015 Hoi Gerrit je advies van tijgerbalsem hielp niet echt, raar he hi hi alles goed met u Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst 30 april 2015 goedemorgen, na een wandeling met koffie op de bank Kabouter....dat je wat ondersteuning zoekt omdat je dat zelf wilt lijkt me een goede aanpak... Toine ik ben een beelddenker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst 30 april 2015 Goedemorgen in Frumeville! Dagpact: Blondie jowan Jani Kaboutertje Joris Vandaag een dagje thuis: aanrommelen, admin, tafeltje 2de verflaag, conversatiebuddy, gasten ontvangen, avondeten.... en verder niet veel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst 30 april 2015 mooi beeld toch eline hi hi.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst 30 april 2015 "En verder niet veel." zegt hij......... Fijne dag! Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst 30 april 2015 Goeie morgen mensen Fijn dat het met je lies al weer beter gaat Toine. Nu zal je ook wel minder last hebben met lopen. Hier vandaag grint bij elkaar harken en in grote zakken doen. Dat laatste mag Jan doen, want anders gaat vanavond het bowlen niet door vanwege rugklachten. Heb er zin an. Als het weer maar goed blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst 30 april 2015 goeie zonnige morgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst 30 april 2015 Goedemorgen. Hier vanavond aubergine met lam en couscous. (en ui, komijn, tomaten, munt en kikkererwten). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst 30 april 2015 Dagpact: Blondie jowan Jani Kaboutertje Joris An Goedemorgen, daar zijn we weer. Kohtje klinkt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst 30 april 2015 Waar is PM? Heb ik iets gemist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst 30 april 2015 Je bent er vroeg bij Kohtje... maar klinkt lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst 30 april 2015 (bewerkt) Goedemorgen, Wat knapt een mens op van een uurtje of acht achter elkaar slapen. Fijn! Dat was weer een aantal nachtjes geleden. Waterig zonnetje hier...koud windje...maakt niet uit, zit toch de hele dag achter de pc Ga een poging doen om alle theorie, bevindingen en ideeën tot een logisch verhaal te breien. Daarvoor heb ik 'flow' nodig...en een deadline die héél hard dichtbij komt help ook..hihi... Hubbie vertrekt vandaag voor een dag of tien. Kabouter, ik hoop dat je de juiste hulp kunt vinden, uiteindelijk maakt het niet uit wie hoe of wat, als het jou en je dochter maar wat oplevert... Fijne dag allemaal, en sterkte voor wie het nodig heeft. typo 30 april 2015 bewerkt door kruidenthee67 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst 30 april 2015 Goedemorge, mijn begeleidster van de behandeling was weer hier, ik kreeg de complimenten, dat ik het wel goed doe, alleen voelt het nog niet zo, ik kijk teveel naar wat er niet goed gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst 30 april 2015 Misschien is dat dan het eerste van de dingen die niet goed gaan die je dan aan kan pakken, bertd. Dat teveel kijken naar wat er niet goed gaat. Wat gaat er dan wél goed en waarom? Daarop focussen leidt af van wat er niet goed gaat. bertd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden