An Geplaatst 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst 28 april 2015 Dagpact : jowan KaboutertjeAgnieta Blondie Joris Lucide Ietje An Beetje poetsen vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst 28 april 2015 Agnieta, wat knap dat je op deze manier met de situatie omgaat. Petje af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst 28 april 2015 Agnieta, wat reageer je wijs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jette28 Geplaatst 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst 28 april 2015 Goedemiddag inmiddels :-) Mooie ochtend erop zitten, ruim 20km gefietst op racefiets, daarna lekker ontbeten met mijn zoon die vakantie heeft, samen planning gemaakt voor school. Nu even bijlezen op forum, Agnieta je doet het goed vind het heel dapper allemaal! Zo maar even boodschapjes doen (waait een guur windje zeg!) Dan nog wat andere klusjes! Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst 28 april 2015 Agnieta, zoals ik het lees heb je het heel goed in beeld, Dat er veel gebeurt en dat dat veel met jou doet, da's een héél menselijke reactie lijkt me en dat dan ook die trek de kop opsteekt. Om maar niet te hoeven voelen, zoals je zelf schrijft. Mooi dat je dat ziet...en dat betekent ook dat je er sterker in kunt staan. Weet wat je moet doen. En ook wat niet. Chapeau... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst 28 april 2015 Goedemiddag, Agnieta, hulde en succes met alles, denk aan je En denk aan velen hier, Eline, welkom weer terug, was rustig hier weekend hoor, weinig gemist. Ik wacht op ggz, net gebeld, maar goed ook, anders duurt het nog maanden. maar mijn zorg. Vanavond cursus, net afgesproken en morgen tuinieren in groentetuin in dorp. wens me droog weer aub. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst 28 april 2015 Kom meer buiten dan ooit Agnieta, met dank aan forum. Odie dus he. Nu volgende stap maken, moeilijk hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst 28 april 2015 Stap voor stap Suiker... Ik wens je droog weer. Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst 28 april 2015 Ook ik wens je droog weer, Suikertje. Het wordt zo'n plakkerig boeltje anders hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst 28 april 2015 Dagpact : jowan KaboutertjeAgnieta Blondie Joris Lucide Ietje An Jani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst 28 april 2015 (bewerkt) Sugartje Ook voor Odie. Zo ik ben weer terug. Moe maar voldaan. De buren zijn altijd zo blij en dankbaar, heerlijk is dat. Heb ook flink wat prei uit eigen tuin gekregen. Die lucht, mmmmmm. Verser kan je hem niet hebben. Zo nu eten. Prei natuurlijk. 28 april 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst 28 april 2015 Wijfie, goed dat je het even meldt. En Agnieta heeft natuurlijk een punt. Ik hoop dat je dan vandaag geen trek hebt; dat zou ik hebben, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst 28 april 2015 (bewerkt) Wijfie het valt me op dat de tijd tussen die terug valletjes langer duurt. Houd je daar maar aan vast. Inderdaad Aggie, eerlijk zijn en blijven naar jezelf is het allerbelangrijkste, maar ook het moeilijkst vind ik. 28 april 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst 28 april 2015 Oooohww..MG. Ik dacht wat bedoel je nu maar ik had een typfaut gemaakt in mijn vorige bericht hoor. Ik doelde op je opmerking richting Wijfie, dat iemand ook eerlijk naar zichzelf moet zijn. Dat vond ik een goeie, omdat ik in eerste instantie alleen maar dacht "goed dat Wijfie het even hier meldt". Tiepfaud? Niet gezien hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst 28 april 2015 Op tijd naar bed Fruithapje want dan herstel je het beste ook al slaap je niet. Dan kan je er morgen weer tegenaan kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst 28 april 2015 Hoi, hier een 100 % nuchtere afmelding. Geen trek, geen zucht, geen zin... Welterusten alvast. Phaedra reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst 28 april 2015 Vlieg, goede verhuisdag morgen. An, goed gedaan Vandaag had ik een werkdag die op zich goed was. Veel zaken die tegelijk op hun plaats lijken te vallen, waardoor ik meters kon maken en dat ook heb gedaan. Ik kom dan toch weer in een soort hyperstand en dat is slecht voor mij. Ik raak dan geïrriteerd over zaken en mensen, bemoei me met zaken die niet (meer) van mij zijn en heb de neiging het "wel even op te lossen". Op weg naar huis had ik even het beeld van drank (alweer weg hoor) en ik kwam dus moe en onrustig thuis. Ik merkte net, dat ik nu in gedachten de werkdag van morgen aan het ordenen was. Een oude valkuil voor mij. Onder andere door hier dagelijks te lezen en wat te schrijven en aan mezelf te werken, herken ik het nu dezelfde dag nog. Ik denk dat ik morgen een minimale dag ga maken. Half tien beginnen, twee overlegjes van een uur en dan in principe weg. 's Middags maar hardlopen, denk ik. En nu hier ook alvast maar eindigen voor vandaag. Welterusten beste mensen, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst 28 april 2015 Het blijft een proces Gerrit.... Rustig aan Ik ga ook 'opslomen'. Vandaag huishoudelijk werk, morgen weer schrijven. Fijne avond, goeie nacht en voor morgen: gezond weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst 28 april 2015 Ik heb een goede groepsbijeenkomst achter de rug. Kom er rustig vandaan, zoals het hoort. Waarom nu wel en de weken hiervoor niet ? Mijn mindset vooraf was anders, hoefde van mezelf niet overal op te reageren en er waren (in tegenstelling tot eerder) meer mensen die aan het woord waren. Ik hoefde dus ook geen kartrekker te zijn. Dit scheelt enorm in mijn eigen energieverbruik. Ga zo lekker mijn bed opzoeken. Nog even de dag van me afschrijven, een tip die ik meekreeg. Om patronen te kunnen herkennen. Slaap lekker voor straks. kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst 28 april 2015 Ik zit in een soort interval. Ook hier is het zaak om te doseren. Vast wat inlezen, uitzoeken, me voorbereiden. Heel nuttig maar daar niet in doorslaan, want dan put het me uit. Ook nog genieten van de laatste weken helemaal vrij. Wat klusjes, de gewone dingen doen, lezen en legpuzzelen. Vertrouwen is het sleutelwoord hierbij. Vertrouwen dat het zijn beloop wel zal nemen. De laatste berichten hier inspireerden me weer om dit op een rijtje te zetten en te delen. Ik voel niet altijd de aansluiting meer hier. Maar ook dat is niet erg, hoort erbij. Kastanje en kruidenthee67 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst 28 april 2015 Ik meld me moe en 1 week droog, af voor het dagpact. Slaap lekker frummers! Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Phaedra Geplaatst 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst 28 april 2015 Trusten iedereen! Hier ook nog steeds droog weer, geen zucht en geen gevecht! Heerlijk die vrijheid :-) Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst 28 april 2015 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 28 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 april 2015 Ik meld me nuchter af voor de dagpact, weer een succesvolle dag. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden