jowan Geplaatst 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst 28 april 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Hier vriest het.......toch even wandelen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst 28 april 2015 Goedemorgen Jowan en de rest die nog wakker gaan worden. Een fijne dag. Gelukkig gewoon weer werken. Dat vind ik het fijnste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst 28 april 2015 Goedemorgen frummers, Vrijde dagen weer voorbij, vandaag een late dienst. Ik zie dat de daken aan overkant wit zijn... maar binnen is het al weer lekker warm. Koffie en thee zijn inmiddels ook klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst 28 april 2015 Goedemorgen Kabouter. Hoe ist met je hoofd en nek, nog steeds alles muurvast? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst 28 april 2015 Goedemorgen, Even ontbijtje en dan zo op pad. Paar uurtjes werken. En natuurlijk ook nog een wandeling maken, op het moment een vast dagritueel. Vanavond groep. Door hoe ik er zelf mee omga, niet iets waar ik naar uit kijk. Ik moet het er mee doen, want ik weet nog niet hoe anders te doen. Heb het goed vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst 28 april 2015 Goedemorgen, paar goede dagen gehad. Niet bijgelezen, gewoon hier weer inspringen, buiten wit laagje over het gras dus zo de handschoenen aan en wandelen Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst 28 april 2015 Goedemorgen Eline en Agnieta... ja, tis koud vanmorgen buiten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst 28 april 2015 Goedemorgen, Vandaag weer lekker een dagje schakelen. Nu eerst koffie. Dagpact : jowan Kaboutertje Agnieta Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst 28 april 2015 Morgu Blondie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst 28 april 2015 Morghe Yvon. Dank weer voor die koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst 28 april 2015 Laters... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst 28 april 2015 Goeie morgen kanjers Vandaag maar eens kijken of ik niet wat kan doen bij de buren. Ben daar, door alle drukte, al een tijdje niet meer geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst 28 april 2015 Druk dagje dus waarschijnlijk weer Bol? Ik hoop dat je ondanks alles toch met volle teugen hebt kunnen genieten van je zoon Agnieta. Luitjes, ik ga aan de slag hier. Maak er een mooie dag van. Koffie en thee op de welbekende plek. Dag dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst 28 april 2015 Goedemorgen, Deze week verlof van de Post. Als het zonnetje straks goed doorzet dan ga ik wat schilderen. Verder heb ik nog een boek om uit te lezen en kan nog wat aan mijn studie doen. Er zitten bloemen in mijn tuinbonen planten! Dagpact : jowan Kaboutertje Agnieta Blondie Joris lady jane en Kate reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst 28 april 2015 Goedemorgen beste mensen, Hier een mooi zonnetje in mijn tuin. Voor mij een korte werkweek van drie dagen. Vandaag en morgen werk ik op een figuurlijke steenworp van mijn huis. Fijne dag voor iedereen, sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst 28 april 2015 goedemorgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst 28 april 2015 goeie zonnige morgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst 28 april 2015 Morge Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst 28 april 2015 Maar wat is het nu precies Aggie waar je moeite mee hebt, als je zoon komt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst 28 april 2015 Goedemorgen Vandaag waarschijnlijk paar dagen in België voor werk,dus geen Internet Maak er een mooie dag van, groetjes zzb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst 28 april 2015 (bewerkt) Dagpact : jowan Kaboutertje Agnieta Blondie Joris Lucide Fijne dag en sterkte voor wie het nodig heeft! 28 april 2015 bewerkt door Lucide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst 28 april 2015 Fijne dagen ZBB. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst 28 april 2015 Goeiemorge beste mensen, weer wat bijgelezen, fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 28 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 april 2015 Je zou het niet moeten verwoorden, want dan zit je weer in je hoofd, je zou het moeten voelen. Een wezenlijk verschil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst 28 april 2015 Goeiemorgen, Zonnige start van de meivakantie. Kids thuis...die zitten al heerlijk te fröbelen Eentje ligt er nog te pitten! Tja..slaapfeestjes. Ik lijk m'n rust weer gevonden te hebben... Na veel stress komt er structuur in mijn schrijfsel, moet eind van deze vakantie af. Komt goed. Mooi gezegd Jowan... Fijne dag allemaal, sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden