bertd Geplaatst 17 april 2015 Rapport Share Geplaatst 17 april 2015 Moge kanjers, ik lees ff verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 17 april 2015 Rapport Share Geplaatst 17 april 2015 Hier alles super opgeruimd en georganiseerd ( wel op mijn manier ) echt wel, toch houd ik wel van wat rommeligs..gezellige rommel zeg maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 april 2015 Rapport Share Geplaatst 17 april 2015 Ha A3, toch weer terug. Als ik je beloof dat ik zal proberen geen woordspelletjes meer met je te "spelen", blijf je dan komen? Of ben je tè boos? Ik bedoel, is 't een ding of is 't een dingetje... ProudMary en erik reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 april 2015 Rapport Share Geplaatst 17 april 2015 Goedemorgen, koud buiten. Uitslagen bloedonderzoek binnen. Lever, cholesterol goed. Suiker nog niet helemaal, maar gaat beter. Pak van mijn hart. Dokter erg tevreden. Lichamelijk goed, nu geestelijk nog, werk ik aan. Fijne dag allen kruidenthee67, huttula en ProudMary reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 april 2015 Rapport Share Geplaatst 17 april 2015 'Is het lang geleden, is het lang geleden, dat mijn hartje sloeg met zijn DING...DINGE dong...' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 17 april 2015 Rapport Share Geplaatst 17 april 2015 Even naar buiten geweest. Ooow, ik liep te zwaaien op de benen. Ben ik zo verzwakt? Jasses. Boodschappen maar laten zitten tot morgen. Dan komt dochter. Rollen zijn omgedraaid..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 17 april 2015 Rapport Share Geplaatst 17 april 2015 Jee pm jassie uitgedaan ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 17 april 2015 Rapport Share Geplaatst 17 april 2015 Poe ja zeg Skip. Viel me tegen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 17 april 2015 Rapport Share Geplaatst 17 april 2015 Ehhhh,Dingemans krijgt ervan langs........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 april 2015 Rapport Share Geplaatst 17 april 2015 Kruidenthee, ik heb me uiteindelijk maar neergelegd bij m'n ongestructureerdheid. Ik spiegelde me ook altijd aan 'mensen die alles piekfijn in orde (lijken te) hebben. Tegelijkertijd probeerde ik me in te prenten dat het bij mij allemaal nog wel meeviel. Niet perfect, wel acceptabel. Dat was altijd een strijd tussen wél en niet accepteren van hoe ik was. Die neiging tot perfectie heb ik nog wel altijd, maar ik heb ondertussen rust gevonden in de overtuiging dat ik óók perfect kan zijn in het niet perfect zijn. Bovendien vind ik een ietwat rommelig huis veel gezelliger dan een zgn. 'showroom', hoewel een 'showroomhuis' wel altijd erg aantrekkelijk blijft als uitgangspunt. Zolang ik nog altijd ongeveer weet waar ik dingen terug kan vinden, zolang er geen ongedierte door m'n huis kruipt, zolang de buren niet klagen over stankoverlast, zolang ik mezelf nog thuis voel in m'n eigen huis, neem ik de lichte onoverzichtelijkheid en ongeorganiseerdheid voor lief. En kan ik me thuis voelen in m'n eigen showroom. PS. gelukkig heeft mijn vrouw dezelfde overtuiging en vullen we elkaar qua smaak behoorlijk aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 april 2015 Rapport Share Geplaatst 17 april 2015 Dank je wel Kohtje... Ik zit in die strijd nu....en die laait meestal op in periodes dat ik het druk heb, dingen af moeten. Dan word ik er extra mee geconfronteerd en heb ik er ook echt last van. Mijn hubbie is veel netter...bewaart wel veel, maar geordend. Alleen kan hij als het moet de knop even uit zetten, prioriteiten stellen. En ik word gek van de rommel op de momenten dat ik andere dingen moet doen zoals nu de scriptie. Dan krijg ik problemen om te focussen...heb vanochtend de benedenverdieping in orde gemaakt en hoop vanmiddag daardoor ruimte te voelen om achter de pc te kruipen....eigenlijk wil ik dat andersom, is ook wat hubbie tegen me zegt, maar gaat niet. En dat zit in mij... Ik heb al veel geleerd en geaccepteerd, maar dit is nog een strijd die niet gevoerd is en voelt nu echt niet fijn. Perfectie speelt ook een rol...maar dat is het toch niet echt. Weet het eigenlijk niet zo goed..hoe dit stuk werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 april 2015 Rapport Share Geplaatst 17 april 2015 Terug van tandarts. Kies valt niks meer mee te doen. Dus afspraak bij de kaakchirurg om te laten trekken. Gelijk doorgepakt, mag 20 Mei komen. Als beloning mijzelf dus maar verwend met een nieuwe snelkookpan (mijn ouwe was overleden) Aan de kook dus nu. Effe uitvinden hoe dit ding werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 17 april 2015 Rapport Share Geplaatst 17 april 2015 A3, lekker ding. Wat een pech Blondie. Kun je ook zonder die kies? PM nog wiebelig, maar even rustig aan nog. Hier een leuk nieuwtje dan maar. Bericht gehad dat een van mijn schrijfsels wordt opgenomen in een bundel. Joepie, leuke waardering voor mijn hobby. Fijne dag mensen. lady jane, ProudMary, Kohtje en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 april 2015 Rapport Share Geplaatst 17 april 2015 toppie Kate!!! Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 april 2015 Rapport Share Geplaatst 17 april 2015 Mooi Kate!! Blondie, sterkte...goed dat je meteen actie hebt ondernomen! Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 april 2015 Rapport Share Geplaatst 17 april 2015 En ik ben lekker bezig aan scriptie met af en toe een glimp hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 17 april 2015 Rapport Share Geplaatst 17 april 2015 Misschien zijn het gewoon 2 serieuzere types, Wijfie. Gewend aan elkaar en op elkaar ingespeeld. En dan komt daar zo'n vrolijke, losspelende als jij bij. Daar moeten ze even aan wennen. Wie weet worden ze op den duur ook wel wat losser. Als jij het nog wilt, natuurlijk. Mooi dat je ook bij begrafenissen speelt, bijzonder. Succes morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 17 april 2015 Rapport Share Geplaatst 17 april 2015 Ow een scriptie, dat is pas een schrijfsel Kruidenthee. Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 17 april 2015 Rapport Share Geplaatst 17 april 2015 Goedmiddag, gaat de laatste tijd goed hier, heel zachtjes zeggen, meer fluisteren... ha, nooit gedacht dat het leven ook zo kan zijn. alles rustig aan en genieten waar mogelijk en er niet een drama van maken als dingen niet lopen zoals gewild. fijne dag iedereen voorjaar zet zich voort... Flower duet Anna Netrebko & Elina Garanca zo mooi ( ingeven in youtube ) helemaal verslaafd aan hmmm engeltjes die piessen in je oren ha... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 april 2015 Rapport Share Geplaatst 17 april 2015 Ik fluister tegen je dat ik blij ben dat het goed met je gaat Toine Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 17 april 2015 Rapport Share Geplaatst 17 april 2015 He leuk dat hoe heet ie ook nog maar weer terug is....nou ja jullie weten wel....dinges Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 17 april 2015 Rapport Share Geplaatst 17 april 2015 PM beter tollen vd griep dan van de drank.... ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 april 2015 Rapport Share Geplaatst 17 april 2015 Fijn voor je, Toine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 april 2015 Rapport Share Geplaatst 17 april 2015 Goedemiddag, Weer klaar met werken Nog even wat perkgoed zaaien, voor het te laat is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 17 april 2015 Rapport Share Geplaatst 17 april 2015 Goedemiddag, Geen trek gelukkig dus zometeen naar sport. Tot later. erik en eline reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden