Spring naar bijdragen

Dinsdag, 7 April


Lucide

Aanbevolen berichten

Goeie avond kanjers.

Zo de deuren hangen en mooi dat het is. Alleen moet er nu opnieuw gestuukt worden :(  Dus zit ik nog in de rotzooi. Want de afwerklatten kunnen er nu ook niet op. Verder zit het vlees in de diepvries, en dadelijk hier wat aan de poets. En morgen grote beurt.

Jullie raden nooit wat. IK HEB EEN SHOARMASCHOTEL BESTELD  Mmmmm jammie. :P En daarna ga ik zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In NL een maand terug voor het eerst. Tijdens hardlopen met sneeuw op een tak boven het water zomaar een ijsvogel. Van die kleine dingen die je hele dag mooi maken.

 

In Roemenie in de Donaudelta bij de Zwarte Zee op een dag over de honderd ijsvogels gezien evenals ontelbare andere vogels. Schitterend gebied waar nog geen toerist heengaat.

 

Vind het de mooiste vogels die ik ken, zo niet Nederlands kleurig. Wat heb jij goede ogen yogajuf, dat je dat uit die avatar haalt. Het grotere plaatje is wel overduidelijk.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar het zijn dan ook echt mijn lievelingsvogels. Van andere vogels weinig verstand. Ik woon in de buurt van een vrij groot maar niet drukbezocht park met een idyllisch meertje. Daar woont een ijsvogel. En er zwemmen twee schildpadden. Een prachtplek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond beste frummers,

Weer een succesvol dagpact achter de rug en morgen de 30 dagen bereikt. Het gaat de goeie kant op!

Een vraag nog, weet iemand wat ongeveer de wachttijd is voor de Tactus internet behandeling?

Verder lees ik nog regelmatig even mee op de dageraad! Krijg soms trek van de berichten over het eten ;-) en soms hoofdpijn van het gekibbel en de vage berichten die langskomen.

Fijne avond allemaal,

Tot morgen.

bewerkt door Lucide
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...