Spring naar bijdragen

Tweede Paasdag, 6 April

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allen.

Heeft niet ieder zo zijn eigen beweegredenen om hier te komen, dat hoef je hier toch niet te verantwoorden?

Het forum is van ons allemaal, ieder haalt of brengt hier wat hij of zij nodig heeft, op dit moment.

Wat mij betreft is iedereen welkom hier, met zijn of haar verhaal.

Scrollen kan ook nog...

My two cents.

En terug naar bed, al anderhalve week geveld door de griep..

Fijne dag allen, maak er wat van!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Hot, net als iedereen "mag" je hier zijn en reageren zoals je wilt. Uiteraard, zou ik zeggen.

En verantwoording afleggen tegenover anderen hoef je al helemaal niet.

Mijn vragen zijn niet bedoeld als afwijzing. In tegendeel. Mijn vragen zijn een reactie die in mij ontstaat als ik jou lees. Ik ben benieuwd naar jou. Nieuwsgierig naar wat jou hier brengt. Geinteresseerd in wat jou drijft. In wat je hier komt halen. Geinteresseerd in jou als mens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een gestelde vraag beantwoorden is toch niet gelijk aan verantwoording afleggen?

Of begrijp ik die sociale context niet goed genoeg?

Dat heb ik zo vaak dat ik iets beantwoord zo open en eerlijk mogelijk en dat ik dat te horen krijg van je had je niet hoeven te verantwoorden hoor. Dan had ik de vraag en mijn antwoord helemaal niet zo opgevat.

Interesse en daaruit voorvloeiende vragen zou voor mij juist iets zijn wat me trekt aan een plek als deze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hots, ik ben blij dat Suiker zo door bleef vragen. 

Jouw antwoord heeft heel veel duidelijk gemaakt. 

En wat hoop ik dat je 20 april een voor jou mooi antwoord gaat krijgen.

Fijn dat je je hier thuis voelt, dus rustig blijven posten hier. 

Overigens... waar ís Suiktertje? 

Ben zo benieuwd naar hoe hij deze eerste dagen samen met Odie beleeft.. 

En Jopie...  :heart:  voor jou. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een goede middag allen,

Nergens zin in.

Zonde, want heb de hele middag vrij en hoef zelfs vanavond niet meer weg.

Zit wel een wasje in de machine, die moet ik over een half uurtje ophangen,

En eigenlijk, mijn huis doen.

Maar heb zooo geen zin.

Vanochtend al ergens een heel huis schoon gemaakt, en daarna nog bij iemand een lunch gemaakt.

Enfin, misschien gewoon maar toegeven aan een luie middag, en het beetje vuil maar laten liggen :(

Trouwens, wordt wel een beetje somber van dat donkere weer vandaag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kopje groene bio-thee,met een meergranenreep dan maar

Weer eens een gezond dagje inplannen, na al die chocola van gisteren

(Kreeg van een client een mega-doos mercie voor de pasen, tja, die is nu dus bijna half leeg he :( ,

Zo schattig, kreeg van een andere client een roomboterlammetje, en weer van een ander een reuze-begonia.

Ik waardeer altijd heel erg die gebaren van dankbaarheid

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik en ik en ik...

Ik heb vandaag de liefdesbrieven van mijn ex verbrand. Evenals mijn aantekeningen voor de brieven aan hem. En ik moest daarbij aan jowan denken. jowan weet wel waarom, denk ik.

En verder vergaat het mij heel goed. Steeds beter eigenlijk. Er verandert zo veel. Er is een lijn, met pieken en dalen, maar de tendens is omhoog! En toen ik me dat besefte moest ik aan Hut denken, aan wat zij gister schreef.

En lopend op straat naar de supermarkt zag ik een man die op Joris leek, bijna had ik hem aangesproken. En op de weg terug dacht ik nog even aan kabouter.

En nu: zalm met paddestoelen en spinazie. En korte blauwe sokken in mijn teenslippers. Het wordt weer lente.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Liefdesbrieven......verbranden. Ergens zou ik willen dat ik het kon, dat ik haar brieven los kon laten. Verbranden hoeft niet perse en zou ik zonde vinden. Maar nu weet ik waar ze liggen en heb ze al jaren niet durven lezen. Zou dat eens moeten doen denk ik, herlezen wat we toen schreven. Zou het voltooid verleden tijd geworden zijn?

Het teken vind ik wel stoer YJ dat je het kan en ook echt doet. Hoe voelt zoiets, als een afsluiting opluchting....? Ik heb het nog niet gedurft, ik weet dat nog niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was slechts een ritueel erik. Zijn woorden ken ik uit mijn hoofd. Net als zijn telefoonnummer (verwijderd), zijn gezicht (foto's gedelete), hoe hij ruikt (vergeten t-shirt weggegooid), hoe hij voelt (geprobeerd te vervangen).

Het is net als drank. Vergeten zul je nooit, je hebt je les geleerd, maar je kunt het maar beter niet in huis hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat het zo goed gaat met Odi Sugartje. Heerlijk diertje hé?

Zo ik ga afsluiten en vroeg naar bed. Morgen staan ze hier om 8.00 voor de deur, dan komt de timmerman om de kozijnen eruit te slopen en nieuwe erin te zetten en dan een buitendeur en drie binnendeuren te hangen.

Ben benieuwd.

En morgenavond komt er 25 kg. kalfsvlees dat ingepakt moet worden. Dus druk.

Trusten allemaal en tot morgen. :lips::moon:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...