blondie6173 Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Goedemorgen, Dubbel gevoel vandaag. Clown naar zijn laatste rustplaats, Suikertje verblijden met zijn hondje. Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Goeiemorgen. Dagpact:Blondie jowan Met mijn hart bij Kaboutertje vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Goedemorgen Frummers, Ik ga post lopen. Wat een trieste dag. Met de regen maar ook met het afscheid van Clown. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Goeiemorgen. Dagpact: Blondie jowan Lucide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 goeiemorgen frummers ik mag Blondies bijrijder zijn vandaag Suikertje tot vanmiddag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Goedemorgen frummers. Ben al even op. Koffie en thee staan dus inmiddels klaar. . Hier geen regen, wel bewolkt, maar het zonnetje probeert er tussendoor te piepen. Vandaag de begrafenis van Clowntje, er aan denken geeft me een brok in de keel en doet tranen omhoog komen. Vandaag ook brengen Jane en Blondie 'het hondje' naar Suiker, iets wat mij ongelooflijk blij maakt. Bakje thee dus maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Ja Von tegenstellingen he in ons leven ik was gisteren bij een stervende vrouw en hun zoon, schoondochter en net geboren baby kwamen bij hun oma en moeder langs als kraamvisite. Hartverwarmend en -verscheurend tegelijk, ik wist niet hoe gauw ik weg moest komen. Vond dat toch wel een stukje waar ik niet bij hoorde te zijn. Moest ook aan kabouter en clown en fam. denken. Toch zou niemand anders willen als het lot dit toch al bepaald heeft van het sterven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Kan me je gevoelens helemaal indenken Jane. Ja, die momenten zijn voor die mensen, daar moeten dan geen anderen bij aanwezig zijn. Denk dat moeder, zoon en schoondochter toch heel heel blij zijn dat moeder haar kleinkind nog heeft mogen zien. Maar ook hartverscheurend. ............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Goeie morgen mensen. Hier ook wat triestig weer. Maar als het goed is gaat vandaag toch het zonnetje nog schijnen. Hondje vandaag hier weg. Zal haar missen, het is toch de vrolijkheid binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Ja klopt, zij was er vij nuchter onder toen ik haar toch ook feliciteerde en vroeg of het niet ook schrijnend was. Ja dus. èn èn. zoals vaak in het leven. Dus ik ben blij met hen en leef ook mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 ha tante Bol kroel nog maar even lekke dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Ha die Bol, ja zal best weer even wennen zijn zonder haar he? Maar ohohoh, wat heerlijk dat ze een plekje bij Suiker gaat krijgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Ennuh, ik stuur de zon wel even jullie kant op, tis hier al helemaal open... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Goedemorgen Gerrit. Wil je alsjeblieft een heeeeeeel eind uit mijn buurt blijven dan? Ik ben al aan de beurt geweest. Maar zonder gekheid, ja een heel vreemde dag vandaag. Intens verdriet gemengd met blijheid. Ik ga afsluiten luitjes. In beweging komen. Voor de langslapers en voor iedereen die even hier binnen kompt piepen vandaag staan koffie en thee klaar. Ik denk aan Suiker en Bol en Blondie en Jane... zo fijn. Ik denk aan Kabouter, aan dochter, de opa en de oma's, aan Clowntje en Apie... de tranen staan weer in mijn ogen. Mijn gedachten zijn bij jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Morge, In gedachte bij kabouter. Niet te bevatten...en toch gebeurt het. En tegelijk gaat het leven verder, door, verdriet, vreugde. Zo dicht bij elkaar. It's life. Sterkte voor iedereen die het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jette28 Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Goedemorgen, Twee drukke dagen gehad, vandaag pasen en verjaardag vieren bij schoonfamilie, goede reden om mezelf op dagpact te zetten. In gedachten net als jullie bij Kabouter en Clown, hoop dat ze samen op een mooie manier definitief afscheid kunnen nemen. Wat moet je verder zeggen, triest is het, en inderdaad het leven gaat door hoe tegenstrijdig ook. Dagpact: BlondiejowanLucide Jette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 MG: beterschap gewenst Blondie en Jane: Goede reis met het hondje voor Suikertje. Bolletje: wat een mooi gebaar om je hondje een nieuwe plek te gunnen en dat bij iemand die het zo gegund is. Suikertje: je nieuwe maatje komt vandaag. Geniet ervan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Goedemorgen Bijzondere dag met lach en traan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Goedemorgen, koffie en krantje dan maar, het is zaterdag dus drie dikke kranten, zijn we wel zoet mee vandaag... volgende week lente ha fijne dag be good Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Goedemorgen Toine Wat een luxe, 3 kranten, veel plezier ermee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Ja Kastanje ik ben zo blij voor haar. Toch zal ik haar een beetje missen, ze brengt zoveel vrolijkheid in huis. Maar dat gun ik Sugartje ook hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Heb je al afscheid moeten nemen Bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
finniks Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 (bewerkt) Goedemorgen frummers mijn hart gaat uit naar Kaboutertje. vandaag van schiedam naar maasluis tuffen op de scooter, en dan weer terug gewoon omdat het kan. nee het zit zo. Mijn man had de scooter gehad van een winkel dichtbij waar hij vrijwillig werkt. De scooter was kapot en mannetje lief heeft hem eigenhandig gerepareerd. Petje af aangezien ik bang was dat hij te kapot was en meestal mijn man iets niet meer ziet zitten en dan afhaakt. Maar dit keer niet en binnen 2 weken reed hij en na nog 1week haalde hij zelfs de 50 kilometer en nu gaan we dat lange stuk rijden om de moter schoon te blazen. en tussendoor mag ik geocachen hij blij met rijden en ik haal misschien de 300ste doosje op en als we dan thuis komen staat er en super duper lekkere kippen soep klaar die ik klaar heb gemaakt in mijn slowcooker. Mijn huis ruikt super lekker nu 4 april 2015 bewerkt door finniks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
finniks Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Ah scheelt voor kou kan je, je kleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Hot, wil je graag begrijpen, maar lukt niet. Mij is niet duidelijk wat reden/oorzaak is van je wens. Misschien wat gemist hier, kan zeker. Kan me wel voorstellen bang te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden