Lucide Geplaatst 3 april 2015 Rapport Geplaatst 3 april 2015 Thank god it's Friday, Dagpact; Lucide Fijne dag allemaal!
luna1961 Geplaatst 3 april 2015 Rapport Geplaatst 3 april 2015 Goedemorgen Lucide en de rest van de frummers. Fijne dag
blondie6173 Geplaatst 3 april 2015 Rapport Geplaatst 3 april 2015 Vannacht de gehele nacht opgeweest. Maag van slag. Vandaag dus maar rustig aan doen. Therapie En daarna naar huis. Dagpact: Lucide Blondie
jowan Geplaatst 3 april 2015 Rapport Geplaatst 3 april 2015 Goeiemorgen. Dagpact: LucideBlondie jowan
eline Geplaatst 3 april 2015 Rapport Geplaatst 3 april 2015 Goedemorgen, wat kan een mens toch akelig dromen......
ProudMary Geplaatst 3 april 2015 Rapport Geplaatst 3 april 2015 Goedemorgen, Zeg dat wel Eline. Hier nog iemand met een bizarre droom. eline reageerde hierop 1
jowan Geplaatst 3 april 2015 Rapport Geplaatst 3 april 2015 (bewerkt) Ik kan me geen droom herinneren, maar ik heb wel erg slecht geslapen. 3 april 2015 bewerkt door jowan
eline Geplaatst 3 april 2015 Rapport Geplaatst 3 april 2015 Kon ik me het ook maar niet herinneren.......
Yvonne Geplaatst 3 april 2015 Rapport Geplaatst 3 april 2015 Goedemorgen luitjes. Koffie en thee staan klaar. Ja, dromen kunnen ellendig zijn. en je soms ook nog overdag blijven achtervolgen...
bolletje Geplaatst 3 april 2015 Rapport Geplaatst 3 april 2015 Goeie morgen kanjers Gisterenavond rond 20.30 naar bed gegaan en geslapen tot 7.00. Ik was echt heel moe, en had flinke last van m'n rug, dus ben niet gaan bowlen. Nu maar eens kijken of het zonnetje wil doorkomen zodat ik wat buiten kan werken.
toine Geplaatst 3 april 2015 Rapport Geplaatst 3 april 2015 Goedemorgen allen, heerlijk geslapen, als een opgerold konijntje.. vogels fluiten.. heerlijk krantje en koffie fijne dag all..
Yvonne Geplaatst 3 april 2015 Rapport Geplaatst 3 april 2015 Goede morgen Bolletje, Toine en Sowhat. De vogels hier slapen blijkbaar een beetje uit... Beetje rustig aan hoor Bol. als je gisteren al niet bent wezen ballen... en dan vandaag weer buiten aan de slag?
bolletje Geplaatst 3 april 2015 Rapport Geplaatst 3 april 2015 (bewerkt) Je hebt gelijk Von. vandaag ook maar wat rustig aan doen. Moghu Aak. 3 april 2015 bewerkt door bolletje
Yvonne Geplaatst 3 april 2015 Rapport Geplaatst 3 april 2015 Goedemorgen Aakie en Agnieta. Bol, echt hoor, want als jij je je avondje ballen aan je voorbij laat gaan.... dan heb je dus echt last. Dan wil dat ruggetje van jou echt rust.... Luitjes, ik ga er vandoor. Hoop te doen. Koffie en thee staan in de warmhoudkannen,. dag dag..
kruidenthee67 Geplaatst 3 april 2015 Rapport Geplaatst 3 april 2015 Morge, Ja, leven en dood...naast elkaar....it's live zeggen we dan...maar voelt zó dubbel soms. Sterkte voor wie het vandaag kan gebruiken. En probeer er wat van te maken vandaag.
Antoinnette Geplaatst 3 april 2015 Rapport Geplaatst 3 april 2015 Morgen op deze goede vrijdag. Veel te doen vandaag en morgen, maar moeilijk... Eerst koffie Wens jullie goede dag en sterkte voor mensen die het nodig hebben. Mijn gedachten zijn bij Kaboutertje
Antoinnette Geplaatst 3 april 2015 Rapport Geplaatst 3 april 2015 Goedemorgen Toine, zit je al aan koffie en lees je krant? Gisteren je verhaal gelezen over autisme. Bij mij is niet alleen bezoek moeilijk, maar kan ook uren doen om iemand te durven mailen/bellen. Gaat bij mij meer om gevoel afgewezen te worden, al gebeurd dat bijna nooit. Wens je goede goede vrijdag
blondie6173 Geplaatst 3 april 2015 Rapport Geplaatst 3 april 2015 Terug van therapie. Viel tegen. Nu mijn bedje maar opzoeken. Hoofd barst uit elkaar
Kate Geplaatst 3 april 2015 Rapport Geplaatst 3 april 2015 Gisteren sinds lange tijd weer eens met een vriendin gewandeld en gepraat. Dat was erg fijn en houden we erin. Ook hier is nu weer ruimte voor. Want eerder altijd druk met werk, of tijd voor mezelf nodig. Ik denk erover om vandaag weer een wandeling te gaan maken, want dat voelde wel weer lekker.
Antoinnette Geplaatst 3 april 2015 Rapport Geplaatst 3 april 2015 Je negeert mijn vraag Toine, geeft niks
toine Geplaatst 3 april 2015 Rapport Geplaatst 3 april 2015 suikertje excuus excuus..... niet gezien... wat je zegt klopt, gevoel van afwijzing, doemdenken enz en achteraf valt het allemaal altijd mee, maar goed.. vind bellen ook verschrikkelijk, daarom is appen voor mij ideaal! zal de aard van het beestje zijn ach we komen er wel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden