Lucide Geplaatst 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst 3 april 2015 Thank god it's Friday, Dagpact; Lucide Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst 3 april 2015 Goedemorgen Lucide en de rest van de frummers. Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst 3 april 2015 Vannacht de gehele nacht opgeweest. Maag van slag. Vandaag dus maar rustig aan doen. Therapie En daarna naar huis. Dagpact: Lucide Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst 3 april 2015 Goeiemorgen lieve frummers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst 3 april 2015 Goeiemorgen. Dagpact: LucideBlondie jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst 3 april 2015 Goedemorgen, wat kan een mens toch akelig dromen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst 3 april 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst 3 april 2015 Goedemorgen, Zeg dat wel Eline. Hier nog iemand met een bizarre droom. eline reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst 3 april 2015 (bewerkt) Ik kan me geen droom herinneren, maar ik heb wel erg slecht geslapen. 3 april 2015 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst 3 april 2015 Kon ik me het ook maar niet herinneren....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst 3 april 2015 Goedemorgen luitjes. Koffie en thee staan klaar. Ja, dromen kunnen ellendig zijn. en je soms ook nog overdag blijven achtervolgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst 3 april 2015 Goeie morgen kanjers Gisterenavond rond 20.30 naar bed gegaan en geslapen tot 7.00. Ik was echt heel moe, en had flinke last van m'n rug, dus ben niet gaan bowlen. Nu maar eens kijken of het zonnetje wil doorkomen zodat ik wat buiten kan werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst 3 april 2015 Goedemorgen allen, heerlijk geslapen, als een opgerold konijntje.. vogels fluiten.. heerlijk krantje en koffie fijne dag all.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst 3 april 2015 Goede morgen Bolletje, Toine en Sowhat. De vogels hier slapen blijkbaar een beetje uit... Beetje rustig aan hoor Bol. als je gisteren al niet bent wezen ballen... en dan vandaag weer buiten aan de slag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst 3 april 2015 (bewerkt) Je hebt gelijk Von. vandaag ook maar wat rustig aan doen. Moghu Aak. 3 april 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst 3 april 2015 Goedemorgen Aakie en Agnieta. Bol, echt hoor, want als jij je je avondje ballen aan je voorbij laat gaan.... dan heb je dus echt last. Dan wil dat ruggetje van jou echt rust.... Luitjes, ik ga er vandoor. Hoop te doen. Koffie en thee staan in de warmhoudkannen,. dag dag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst 3 april 2015 Morge, Ja, leven en dood...naast elkaar....it's live zeggen we dan...maar voelt zó dubbel soms. Sterkte voor wie het vandaag kan gebruiken. En probeer er wat van te maken vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst 3 april 2015 Morgen op deze goede vrijdag. Veel te doen vandaag en morgen, maar moeilijk... Eerst koffie Wens jullie goede dag en sterkte voor mensen die het nodig hebben. Mijn gedachten zijn bij Kaboutertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst 3 april 2015 Goedemorgen Toine, zit je al aan koffie en lees je krant? Gisteren je verhaal gelezen over autisme. Bij mij is niet alleen bezoek moeilijk, maar kan ook uren doen om iemand te durven mailen/bellen. Gaat bij mij meer om gevoel afgewezen te worden, al gebeurd dat bijna nooit. Wens je goede goede vrijdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst 3 april 2015 Terug van therapie. Viel tegen. Nu mijn bedje maar opzoeken. Hoofd barst uit elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst 3 april 2015 wat een rust hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst 3 april 2015 Gisteren sinds lange tijd weer eens met een vriendin gewandeld en gepraat. Dat was erg fijn en houden we erin. Ook hier is nu weer ruimte voor. Want eerder altijd druk met werk, of tijd voor mezelf nodig. Ik denk erover om vandaag weer een wandeling te gaan maken, want dat voelde wel weer lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst 3 april 2015 Je negeert mijn vraag Toine, geeft niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst 3 april 2015 suikertje excuus excuus..... niet gezien... wat je zegt klopt, gevoel van afwijzing, doemdenken enz en achteraf valt het allemaal altijd mee, maar goed.. vind bellen ook verschrikkelijk, daarom is appen voor mij ideaal! zal de aard van het beestje zijn ach we komen er wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 3 april 2015 Rapport Share Geplaatst 3 april 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden