Spring naar bijdragen

Vrijdag 27-02-2015

plof

Aanbevolen berichten

Weer terug thuis van werk.

Zware bevalling gehad, maar wel mijn grenzen duidelijk aangegeven en mijn poot stijf gehouden.

Helaas gaf management natuurlijk weer nul op request.

Nam niet eens de moeite om naar het overleg te komen...

Afijn, nu loslaten. Tot maandag welteverstaan.

Beentjes omhoog, lekkere hete doesj om de frustratie van mij af te spoelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede avond allemaal,

Hier weer een stuk fitter gelukkig

Behalve m'n hiel niet :blush: ,

Uitslag foto's binnen.

Een duidelijke hielspoor aan beide voeten.

Nou, leuk, dat we dat weten :)

Maandag fysio bellen, voor intakegesprek,en behandelplan.

Want opgeven doe ik niet hoor.

Verder, maak ik me lichtelijk bezorgd, over te weinig aantal uren werk, de komende tijd.

Zijn veel clienten weggevallen helaas.

Enfin, maar hopen op betere tijden dan he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Vanmorgen ging de wekker weer vroeg af, belachelijk voor de zaterdag dacht ik. Nou dan word je raar wakker hoor als je ineens beseft dat het vrijdag is :(

Rustige werkdag gehad en toen ik thuis kwam heb ik 500 gram spaghetti gekookt, 2 uien gefruit tezamen met een bakje champignons en een zakje truffelroomsaus.

Het was lekker en heb nog maar een paar sliertjes spaghetti over, de rest is op :blush:  :)

Later vanavond maar mijn Griekse yoghurt doen dan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was weer wat afwezig of passief aan het lezen. Ben er nog en het gaat prima. De tijd van continu trek is achter me, die duurde een week. Ik werk nu heel intensief weer. Pas een ruime week fulltime en vorige week was het heel druk. Daarnaast sport ik als ik vrij ben. Haal nu zo 4x per week. Voelt nu wel even fijn me totaal focussen op werken en sporten. Door die bloeddruk en het drinken en vocht vasthouden een tijd was ik dikker geworden. Ga nu weer richting mijn oude figuur en daar ben ik heel blij mee. Stiekem toch wel ijdel, ik vind mezelf vreselijk als ik dikker ben en zwak door zaken als bloeddruk. Nu lukt alles weer.

@Albert 500gram spagetti in je uppie :face-icon-small-shocked: ?

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag was ik bij de Huishoudbeurs Voor Mannen

de Motorbeurs dus

10.00 uur open

10.05 uur de eerste gebruiker gespot 

veel gezien, blablabla maar een jongen uit het stuntteam die rijdend tussen het publiek door (binnen) zijn motor naar het stuntterrein bracht kreeg mok met een man in het publiek die daar liep met zijn kindje, papa was erg bezorgd maar stuntrijder had erg veel speed gebruikt................

Dat werd vette ruzie waar ik bang van werd. De motor met zijn herrie werd als machtsmiddel ingezet.

Dit was confronterend, ik haatte Verslaving en hoe egocentrisch iemand daar van wordt. Ik werd gespiegeld.

Afijn. Dochterlief loopt nu óók in kleding van het juiste (motor)merk en we hebben genoten van de files bij de herentoiletten terwijl wij zó door konden lopen. Dat is op IEDER festival andersom. We hebben genoten van elkaar en van de beurs. Vandaag was een cadeautje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ai Gerrit, dat is echt balen

ik ken alleen dat ik dacht half 8 te moeten beginnen maar had ik een andere dienst die half 10 begint............ toen dat voor de derde keer gebeurde kreeg ik een agenda van de leidinggevende met de tip hem ook te Gebruiken Waar ie voor Gemaakt is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niks gelezen, maar ben supermoe na het familiebezoek. Allemaal slaap lekker en ik meld me droog en nuchter af. Zelfs geen kersenbonbon gehad die ik gekregen had van mijn schoonzus. Heb er wel even naar gelonkt en gedacht: zal ik.... want ik vind ze zooooo lekker. Maar toch maar niet. Ook niet verstandig met refu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even snel een update. Ik heb jullie gelezen, en bedankt voor de persoonlijke reacties. 

Vandaag weer geen goede dag; kom net thuis en morgen weer werken ivm kleine crisis. Het is mijn baan, dat weet ik. Het is druk, ja. Maar waar ik het meest door wordt getriggerd zijn de interne dingen, de gebrekkige communicatie, slecht management, oude patronen... en vooral hoe ik daar zelf op reageer natuurlijk. Ik jojo tussen reageren vanuit de rol van verongelukt kind en die van overbezorgde moeder t.o.v. anderen. Boos, verdrietig, verongelijkt, bezorgd, bang. Schuldgevoel en perfectionisme. Zucht. Ik weet precies wat de stappen zijn om hiermee om te gaan, het lukt me niet. Ik neem ook de tijd niet. Van binnen laat mezelf erin opzuigen, erdoor meenemen; van buiten lijkt het alsof ik er boven hang, er niet bij ben. Heb niet gegeten, geen boodschappen kunnen doen, yoga weer geskipt, slechte nacht achter de rug, concentratie is minimaal.

MAAR: ik drink niet, en dat is het allerbelangrijkst.  :)

Gewoon dit optypen helpt enorm. En zondag een rustdag, gelukkig.

Trusten! x van yo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik had een kadodag vandaag

aan het weer

aan het vrijkaartje voor de Veluwse Bron (mooi!)

en weer zo'n vrijkaartje voor mijn eigen sauna in Bleiswijk

aan mijn keuzedag van NS

aan de prachtige omgeving van Apeldoorn/Emst

wat ik op mijn vouwfietsje deed

en aan mezelf

heerlijk om blij met mezelf te zijn

trek heb ik alleen nog in leven tegenwoordig

ècht leven vanuit mezelf

en in koffie natuurlijk, ook

en nu in een mooie film met Philip Seymour Hoffman

en ff geen forum meer haha

slaapwel frummers tot morgen :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...