blondie6173 Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 Weer terug thuis van werk. Zware bevalling gehad, maar wel mijn grenzen duidelijk aangegeven en mijn poot stijf gehouden. Helaas gaf management natuurlijk weer nul op request. Nam niet eens de moeite om naar het overleg te komen... Afijn, nu loslaten. Tot maandag welteverstaan. Beentjes omhoog, lekkere hete doesj om de frustratie van mij af te spoelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 O juist ja. Nee ja nu snap ik het helemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 Goede avond allemaal, Hier weer een stuk fitter gelukkig Behalve m'n hiel niet , Uitslag foto's binnen. Een duidelijke hielspoor aan beide voeten. Nou, leuk, dat we dat weten Maandag fysio bellen, voor intakegesprek,en behandelplan. Want opgeven doe ik niet hoor. Verder, maak ik me lichtelijk bezorgd, over te weinig aantal uren werk, de komende tijd. Zijn veel clienten weggevallen helaas. Enfin, maar hopen op betere tijden dan he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 Bol, Je klinkt heerlijk vrolijk. Lekker hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 Aahhh... eindelijk gaat het hier ergens over.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 Juist !??, Jongens, dit gaat mijn pet allemaal te boven hoor, Maar dat zal de bedoeling zijn misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 Ja rapilos, zodra het echt ergens over gaat gaat het mijn petje ook teboven, hoor. Dat houdt me lekker nederig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 Nou Jopie, Dat wordt flink prakken dan met een vork Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 Hoi allemaal, Vanmorgen ging de wekker weer vroeg af, belachelijk voor de zaterdag dacht ik. Nou dan word je raar wakker hoor als je ineens beseft dat het vrijdag is Rustige werkdag gehad en toen ik thuis kwam heb ik 500 gram spaghetti gekookt, 2 uien gefruit tezamen met een bakje champignons en een zakje truffelroomsaus. Het was lekker en heb nog maar een paar sliertjes spaghetti over, de rest is op Later vanavond maar mijn Griekse yoghurt doen dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 (bewerkt) Was weer wat afwezig of passief aan het lezen. Ben er nog en het gaat prima. De tijd van continu trek is achter me, die duurde een week. Ik werk nu heel intensief weer. Pas een ruime week fulltime en vorige week was het heel druk. Daarnaast sport ik als ik vrij ben. Haal nu zo 4x per week. Voelt nu wel even fijn me totaal focussen op werken en sporten. Door die bloeddruk en het drinken en vocht vasthouden een tijd was ik dikker geworden. Ga nu weer richting mijn oude figuur en daar ben ik heel blij mee. Stiekem toch wel ijdel, ik vind mezelf vreselijk als ik dikker ben en zwak door zaken als bloeddruk. Nu lukt alles weer. @Albert 500gram spagetti in je uppie ? 27 februari 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 Vandaag was ik bij de Huishoudbeurs Voor Mannen de Motorbeurs dus 10.00 uur open 10.05 uur de eerste gebruiker gespot veel gezien, blablabla maar een jongen uit het stuntteam die rijdend tussen het publiek door (binnen) zijn motor naar het stuntterrein bracht kreeg mok met een man in het publiek die daar liep met zijn kindje, papa was erg bezorgd maar stuntrijder had erg veel speed gebruikt................ Dat werd vette ruzie waar ik bang van werd. De motor met zijn herrie werd als machtsmiddel ingezet. Dit was confronterend, ik haatte Verslaving en hoe egocentrisch iemand daar van wordt. Ik werd gespiegeld. Afijn. Dochterlief loopt nu óók in kleding van het juiste (motor)merk en we hebben genoten van de files bij de herentoiletten terwijl wij zó door konden lopen. Dat is op IEDER festival andersom. We hebben genoten van elkaar en van de beurs. Vandaag was een cadeautje. plof en Skip reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 Erik, ja onmatig met alles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 Monster wat fijn dat vandaag een cadeautje voor jullie was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 Dank je Albert! Je zult de tegenvaller van vanochtend inmiddels wel te boven zijn...........EN MORGEN IS HET WÉL UITSLAPEN VOOR JOU AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 ai Gerrit, dat is echt balen ik ken alleen dat ik dacht half 8 te moeten beginnen maar had ik een andere dienst die half 10 begint............ toen dat voor de derde keer gebeurde kreeg ik een agenda van de leidinggevende met de tip hem ook te Gebruiken Waar ie voor Gemaakt is. plof en AlbertRemmo reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 de eerstvolgende keren dat ik me 7.15 uur stond te verkleden op het werk vroeg een collega: Weet je zeker dat je vroege dienst hebt? Uh, ze kreeg me zelfs aan het twijfelen. Ik heb nog steeds geen agenda van 2015 trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 ook zonder agenda vind ik nu mooi geweest truste voor later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 Niks gelezen, maar ben supermoe na het familiebezoek. Allemaal slaap lekker en ik meld me droog en nuchter af. Zelfs geen kersenbonbon gehad die ik gekregen had van mijn schoonzus. Heb er wel even naar gelonkt en gedacht: zal ik.... want ik vind ze zooooo lekker. Maar toch maar niet. Ook niet verstandig met refu. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 Ik meld me nuchter af voor de dagpact. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 Even snel een update. Ik heb jullie gelezen, en bedankt voor de persoonlijke reacties. Vandaag weer geen goede dag; kom net thuis en morgen weer werken ivm kleine crisis. Het is mijn baan, dat weet ik. Het is druk, ja. Maar waar ik het meest door wordt getriggerd zijn de interne dingen, de gebrekkige communicatie, slecht management, oude patronen... en vooral hoe ik daar zelf op reageer natuurlijk. Ik jojo tussen reageren vanuit de rol van verongelukt kind en die van overbezorgde moeder t.o.v. anderen. Boos, verdrietig, verongelijkt, bezorgd, bang. Schuldgevoel en perfectionisme. Zucht. Ik weet precies wat de stappen zijn om hiermee om te gaan, het lukt me niet. Ik neem ook de tijd niet. Van binnen laat mezelf erin opzuigen, erdoor meenemen; van buiten lijkt het alsof ik er boven hang, er niet bij ben. Heb niet gegeten, geen boodschappen kunnen doen, yoga weer geskipt, slechte nacht achter de rug, concentratie is minimaal. MAAR: ik drink niet, en dat is het allerbelangrijkst. Gewoon dit optypen helpt enorm. En zondag een rustdag, gelukkig. Trusten! x van yo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 Je gaat goed, Yo, ook al gaat het niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 ik had een kadodag vandaag aan het weer aan het vrijkaartje voor de Veluwse Bron (mooi!) en weer zo'n vrijkaartje voor mijn eigen sauna in Bleiswijk aan mijn keuzedag van NS aan de prachtige omgeving van Apeldoorn/Emst wat ik op mijn vouwfietsje deed en aan mezelf heerlijk om blij met mezelf te zijn trek heb ik alleen nog in leven tegenwoordig ècht leven vanuit mezelf en in koffie natuurlijk, ook en nu in een mooie film met Philip Seymour Hoffman en ff geen forum meer haha slaapwel frummers tot morgen Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 Yogajuf voor onder je riem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 Ik ga naar bed en meld me weer geslaagd af voor het dagpact én het weekpact truste allemaal tot morgen en ik heb de wekkers uit hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden