Spring naar bijdragen

Woensdag, 25 februari 2015

jowan

Aanbevolen berichten

Joris, natuurlijk respecteer ik de weg die je kiest.

Er zijn ook mensen die zeggen door handopleggeing van hun kwalen te zijn verlost.

Dus waarom niet door homeopathie?

Alleen gun ik het niemand om te worden uitgeknepen door een charlatan en vervolgens met lege handen te staan.

Mmm, je eerste drie zinnen lijken integer, maar dan sluit je toch weer af met een overtuiging en aanname

en indirect beledig je nog even mijn KH, die je hoogstwaarschijnlijk niet zelf in persoon hebt ontmoet.

Een dergelijke uitlating kun je beter achterwege laten. Ik sta overigens niet met lege handen, want

heb er nu al wat aan gehad en nog steeds, maar dat is verder privé.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blekje, je klinkt een stuk beter de laatste dagen. Fijn.

Eline, sterkte morgen. Hopelijk mag je aan het eind van de dag naar huis. En anders maar even genieten van de zorg die je krijgt, voor zover dat mogelijk is.

Ik ben lekker op stap geweest vandaag. Het was een waardevolle dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net wat lekkers uitgevonden, voor bij de thee;

Appel in dunne plakjes

3 minuten in de magnetron

Beetje kaneel erover, en whalla !

Appeltaart, zonder taart, en veel gezonder :)

En als je er dan nog wat yoghurt bij doet, heb je een heerlijk toetje. Maakte mijn schoonzoon laatst voor ons, mjam.

Ik kan nog niet alles volgen wat er in deze draad gezegd wordt, maar het wordt al beter. Ik denk dat mijn depressie lekker op vakantie is gegaan. Ik heb een fijne dag gehad met wat handwerken, lekker met de hond fietsen naar mijn dochter. Morgen ben ik er niet dan zijn we naar mijn oudste dochter. Ik heb al twee dagen helemaal geen benzo's genomen en al bijna een week geen trek gehad. Nou, genoeg redenen om blij te zijn. Ik wens jullie een fijne avond en een goede nacht en morgen hetzelfde. En ik meld me af voor de dagpact

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad wat een dappere mensen hier.

Respect ook voor de draad van vandaag.

Ik begrijp nu de uitdrukking : " voor de draad ermee"

Wat een openheid...

Mooi

Sterkte voor ieder die het nodig heeft

Ik heb een kaarsje voor jullie opgestoken

En daar is niks geen spookachtigs aan.

Gewoon een kaarsje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijk wel iemand die niet goed is ofzo! Ene moment alle rust, dan gieren de zenuwen mij weer door het lichaam. Mijn moeder is er en die irriteert mij. 

Dit zijn ook heel normale reakties, kaboutertje. En ook daar vallen voor jezelf grote overwinningen te halen.

Blijf jezelf, laat die onrust toe. Die hoort er bij. Je kunt proberen achter die onrust en onzekerheid je eigen onaantastbare IK te vinden.

Als je die ziet, zie je je grootste zekerheid: jezelf. Omarm die zekerheid, omarm jezelf. :rose: :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...