eline Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 terwijl ik druk zat te typen waren er alweer twee berichten geplaatst, ik zeg, mensen luister eens niet naar de toon waarop iets gezegd is maar naar wat er gezegd is, inhoud en betrekkingsniveau of zoiets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 Off, morgen drukke ZH dag, dag opname maar voor de zekerheid toch maar een weekend tas pakken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 Ploffie je laatste posting snap ik niet, kan want ik ben sinds kort wat blonder... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 haha, ik lees sterkte en vul in: o ze bedoelen mn blondheid wat grappig ach ja sterkte in het ZH, komt goed mensen, dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 Joris, natuurlijk respecteer ik de weg die je kiest. Er zijn ook mensen die zeggen door handopleggeing van hun kwalen te zijn verlost. Dus waarom niet door homeopathie? Alleen gun ik het niemand om te worden uitgeknepen door een charlatan en vervolgens met lege handen te staan. Mmm, je eerste drie zinnen lijken integer, maar dan sluit je toch weer af met een overtuiging en aanname en indirect beledig je nog even mijn KH, die je hoogstwaarschijnlijk niet zelf in persoon hebt ontmoet. Een dergelijke uitlating kun je beter achterwege laten. Ik sta overigens niet met lege handen, want heb er nu al wat aan gehad en nog steeds, maar dat is verder privé. ProudMary en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 Je gaat goed, Katey! Slaap lekker alvast... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 Stort hier lichtelijk in met het idee dat ik morgen een dag mag gaan niksen... Dus uitbuiken, nog effe een ronde met de hond en bijtijds naar bed. Droog meld ik mij alvast af. Fijne avond allen Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 Blekje, je klinkt een stuk beter de laatste dagen. Fijn. Eline, sterkte morgen. Hopelijk mag je aan het eind van de dag naar huis. En anders maar even genieten van de zorg die je krijgt, voor zover dat mogelijk is. Ik ben lekker op stap geweest vandaag. Het was een waardevolle dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 En ik meld me ook alvast droog al voor de dagpact, niet gedronken en ga ik nu ook vandaag niet meer doen, morgen ben ik weer voor dagpact donderdag Fijne en rustige avond gewenst en straks lekker slapen Stoere Katey gaat goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 Net wat lekkers uitgevonden, voor bij de thee; Appel in dunne plakjes 3 minuten in de magnetron Beetje kaneel erover, en whalla ! Appeltaart, zonder taart, en veel gezonder En als je er dan nog wat yoghurt bij doet, heb je een heerlijk toetje. Maakte mijn schoonzoon laatst voor ons, mjam. Ik kan nog niet alles volgen wat er in deze draad gezegd wordt, maar het wordt al beter. Ik denk dat mijn depressie lekker op vakantie is gegaan. Ik heb een fijne dag gehad met wat handwerken, lekker met de hond fietsen naar mijn dochter. Morgen ben ik er niet dan zijn we naar mijn oudste dochter. Ik heb al twee dagen helemaal geen benzo's genomen en al bijna een week geen trek gehad. Nou, genoeg redenen om blij te zijn. Ik wens jullie een fijne avond en een goede nacht en morgen hetzelfde. En ik meld me af voor de dagpact Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jette28 Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 Ik meld me ook droog af voor dagpact, ga niets drinken vanavond, me mentaal voorbereiden op vakantie, en natuurlijk nog wat inpakken, daarna vroeg mijn nestje in. Dag stoere, lieve, wijze, leuke frummers :-) AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 fijne vakantie Jette! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 Hou dat vast kaboutertje !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 zet m op Eline jij kunt zo bescheiden posten dat het bijna wegvalt gelukkig dat ik even teruglas doordat kaboutertje beter las dan ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 Inderdaad wat een dappere mensen hier. Respect ook voor de draad van vandaag. Ik begrijp nu de uitdrukking : " voor de draad ermee" Wat een openheid... Mooi Sterkte voor ieder die het nodig heeft Ik heb een kaarsje voor jullie opgestoken En daar is niks geen spookachtigs aan. Gewoon een kaarsje AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 Hoi allemaal Eline sterkte Jette fijne vakantie Ik ga gewoon door, niks bijzonders te melden Meld me weer droog af en ga weer lekker bijtijds mijn nestje in Fijne avond nog truste voor straks tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 Hoi mensen, intensieve, leerzame dag achter de rug...de draad gescand. Te veel om op te reageren, maar dat hoeft ook niet altijd. Plof op de bank en op tijd m'n nestje in... Fijne avond en alvast een goeie nacht allemaal. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 Hoi mensen, Plof op de bank Hoe weet je dat? Monster en ProudMary reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 Ging goed in het restaurant, geen trek. Nouja in lekker eten dan. Fijne avond! Mooi is dat toch, dat we in zulke op het oog heel gewone dingen zulke grote overwinningen op onszelf weten te behalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 Lijk wel iemand die niet goed is ofzo! Ene moment alle rust, dan gieren de zenuwen mij weer door het lichaam. Mijn moeder is er en die irriteert mij. Dit zijn ook heel normale reakties, kaboutertje. En ook daar vallen voor jezelf grote overwinningen te halen. Blijf jezelf, laat die onrust toe. Die hoort er bij. Je kunt proberen achter die onrust en onzekerheid je eigen onaantastbare IK te vinden. Als je die ziet, zie je je grootste zekerheid: jezelf. Omarm die zekerheid, omarm jezelf. :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 25 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 Ik meld me nuchter af voor de dagpact. Welterusten en wellicht tot morgen. Kaboutertje, rustige nacht en sterkte morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 slaapwel voor wie nog op is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden