Spring naar bijdragen

Zaterdag 14 januari

Jette28

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen lieve mensen!

Yo is ook weer in da house. Hectiek op werk duurt voort, maar vanaf nu iets minder. En... Nog steeds droog! Toch wel bijzonder aangezien de stress en frustraties de afgelopen dagen. Gisteravond echt enorme psychische aandrang gevoeld. Maar: niet gedaan. Blij nu, ook al voel ik me alsof ik een kater heb. Alsof mijn onbewuste, of mijn lichaam, wel heeft gedronken, ook al is her niet zo. Een droge kater ofzo.

Zo naar yoga, voor het eerst in een week. Beetje bijkomen.

Fijn weekend allen en sterkte voor wie het nodig heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eline, van yoga kun je ook behoorlijk spierpijn krijgen hoor. Wat voor soort yoga doe je?

En... Vandaag is het Valentijnsdag! Geen liefde voor Yo, althans, niet van een minnaar. Wel zelfliefde ☺️ Ik denk dat ik vanavond met kaarsjes en in bad ga om het te vieren. Vorig jaar deze tijd was dat anders. Helaas was alles ook een illusie. Ik vierde Valentijn met iemand wiens hart verpand was aan een ander én aan de drugs. Beter zo. Op mijzelf kan ik bouwen en vertrouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ietje, kinderen zijn snoeihard

en wij kunnen er liefde naast zetten.

Maar buitensluiten is vreselijk.

Mijn zoon heeft er ook diepe littekens aan overgehouden

en vertrouwt mensen echt niet zomaar meer.

Ook hij heeft altijd goed geleerd, maar dat werkte averechts, wekte jalousie op

en ook dan ben je een buitenbeentje he, want al vroeg gaat het op school

om uiterlijkheden. En helaas doen de juffen daar ook aardig aan mee, moeders idem.

Mijn zoon, waarvan ik dacht dat het een kluizenaar is geworden, gaat dus trouw 3 x in de week

fitnessen, kwam ik vorige week achter. Zijn sociale contacten spelen zich vnl online af

en daar is hij oprecht gelukkig mee. Wat voor mij "normaal" leek en wat ik jaren heb

geprobeerd te stimuleren, valt nu weg en hij mag het op zijn manier doen.

Voor mij nu ook eindelijk loslaten en daar rust in vinden, want ik zie dat hij het op zijn eigen wijze

prima doet. Maar het lijkt niet op wat ik als moeder voor hem bedacht ooit.

Nu ik zelf al zo lang op dit forum zit, heb ik veel meer begrip gekregen.

Zelf ben ik een fanatiek sporter en moet ik ook erg mijn best doen om de minder harde werkers (zo

lijkt dat wel als je een competitie sport doet) niet te veroordelen. Ik zie nu wel wat een moeilijke

motoriek doet, maar wat een mindere binnenwerk-motoriek doet zie ik niet natuurlijk. En dan verbaas

ik me wel eens waarom zulke mensen toch tientallen jaren een sport blijven doen die ze niet echt onder

de knie krijgen. Maar dat is dan juist het sociale stuk als ik dat navraag.

Samen vormen we evenwicht in een team. En ik ben blij met mijn energie, sterk lijf en fanatiek zijn.

Zolang zij ook tevreden zijn, geen probleem. Maar als ze zoals mijn zoon eronder lijden,

dan is het misschien tijd een andere sport te zoeken? En denksport is ook sport he.

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...