Jette28 Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 He ik ben de eerste vanochtend :-) Kat maakte me wakker wilde ontbijt....geeeuw. Ga er zo nog lekker even in maar wilde me nog even droog afmelden voor de dagpact van gisteren. Fijne zaterdag allemaal! Dagpact: Jette luna1961 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 (bewerkt) . 17 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Jette28 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 En hier maakte de wekker me wakker. Ik wens jullie een goedemorgen frummers. Eerst maar even alvast de gordijnen open doen en koffie en thee zetten. . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Goeiemorgen. Dagpact:Jette jowan Maak er een fijne dag van, in Zwolle of ergens anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Goedemorgen, ook hier niet helemaal fit maar kom in ieder geval op de koffie in Zwolle, heb spierpijn van yoga, hoe kan dat nu? nooit eerder gehad Zo maar even rekken en strekken..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Heb ik iets gemist? Wat is er in Zwolle te doen? Ik ga zo de andere kant uit..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 jowan een aantal frummers komen bijelkaar om koffie te drinken en daarna gaan een aantal dames richting beurs (breien en haken etc) iedereen is welkom hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Ok, mooi initiatief! Ik ga liever wandelen in de Ardennen. Heb een fijne tijd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Veel plezier jowan, lijkt me leuk daar wandelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Goedemorgen Early birds, Voor de Handwerkbeurs Frummers, veel plezier samen en heb mooie ontmoetingen Hoi jowan, zie het draadje 'Samen leuke dingen doen', Daar kun je bijvoorbeeld ook jouw idee van wandelen in de Ardennen posten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Goedemorgen Jowan, Eline en Joris. Ik wens jullie plezier bij het bezoek aan de beurs en bij het wandelen... ik moet er nu vandoor. Druk dagje . Koffie en thee in de warmhoudkannen Dag dag..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Ik ga er ook vandoor, richting douche.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Goedemorgen, Zo vast geslapen dat ik echt moet bijkomen. Tot straks in Zwollywood. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Goedemorgen Frummers, Wat een saaie ochtend hier. Begint al grijs. Eerst een paar uurtjes post lopen en dan iets leuks gaan doen. Vanavond naar de " Ladies of Soul " Veel plezier in Zwolle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Goedemorgen frummers, ik werk lekker m'n smoothie naar binnen, de krentebollen voor van middag zitten in mijn tas, evenals een haakwerkje voor in de trein. Hond uitlaten, manlief gedag zeggen en dan kom ik er aan. Dagpact:Jette jowan blekje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Goeiemorgen lieve mensen! Yo is ook weer in da house. Hectiek op werk duurt voort, maar vanaf nu iets minder. En... Nog steeds droog! Toch wel bijzonder aangezien de stress en frustraties de afgelopen dagen. Gisteravond echt enorme psychische aandrang gevoeld. Maar: niet gedaan. Blij nu, ook al voel ik me alsof ik een kater heb. Alsof mijn onbewuste, of mijn lichaam, wel heeft gedronken, ook al is her niet zo. Een droge kater ofzo. Zo naar yoga, voor het eerst in een week. Beetje bijkomen. Fijn weekend allen en sterkte voor wie het nodig heeft. AlbertRemmo en Jette28 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Goedemorgen, Slechte nacht achter de rug, niet fit. Maar dat weerhoudt me er niet van om zo naar Zwolle te gaan. Ik heb er zin in. Ik wens jullie allemaal een mooie zaterdag en sterkte voor degenen die het nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 (bewerkt) Gut morninkjes kanjers en Alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf. Een nachtje slapen doet wonderen Aggie, ik hoop dat je je vandaag weer wat beter voelt. Ik vind het weer zo goed gaan met je. Knap hoor. 14 februari 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Eline, van yoga kun je ook behoorlijk spierpijn krijgen hoor. Wat voor soort yoga doe je? En... Vandaag is het Valentijnsdag! Geen liefde voor Yo, althans, niet van een minnaar. Wel zelfliefde ☺️ Ik denk dat ik vanavond met kaarsjes en in bad ga om het te vieren. Vorig jaar deze tijd was dat anders. Helaas was alles ook een illusie. Ik vierde Valentijn met iemand wiens hart verpand was aan een ander én aan de drugs. Beter zo. Op mijzelf kan ik bouwen en vertrouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Als jij vanavond in bad ligt Yo, zal ik hier een kaarsje aan steken voor je, goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Wil je dan een vriendschapsroosje Yogajuf voor vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Ow Bol, wat lief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 En Joris, jij ook bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 goeiemorgen frummers en voor wie ons liefheeft: Burchill en luna1961 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 (bewerkt) Ietje, kinderen zijn snoeihard en wij kunnen er liefde naast zetten. Maar buitensluiten is vreselijk. Mijn zoon heeft er ook diepe littekens aan overgehouden en vertrouwt mensen echt niet zomaar meer. Ook hij heeft altijd goed geleerd, maar dat werkte averechts, wekte jalousie op en ook dan ben je een buitenbeentje he, want al vroeg gaat het op school om uiterlijkheden. En helaas doen de juffen daar ook aardig aan mee, moeders idem. Mijn zoon, waarvan ik dacht dat het een kluizenaar is geworden, gaat dus trouw 3 x in de week fitnessen, kwam ik vorige week achter. Zijn sociale contacten spelen zich vnl online af en daar is hij oprecht gelukkig mee. Wat voor mij "normaal" leek en wat ik jaren heb geprobeerd te stimuleren, valt nu weg en hij mag het op zijn manier doen. Voor mij nu ook eindelijk loslaten en daar rust in vinden, want ik zie dat hij het op zijn eigen wijze prima doet. Maar het lijkt niet op wat ik als moeder voor hem bedacht ooit. Nu ik zelf al zo lang op dit forum zit, heb ik veel meer begrip gekregen. Zelf ben ik een fanatiek sporter en moet ik ook erg mijn best doen om de minder harde werkers (zo lijkt dat wel als je een competitie sport doet) niet te veroordelen. Ik zie nu wel wat een moeilijke motoriek doet, maar wat een mindere binnenwerk-motoriek doet zie ik niet natuurlijk. En dan verbaas ik me wel eens waarom zulke mensen toch tientallen jaren een sport blijven doen die ze niet echt onder de knie krijgen. Maar dat is dan juist het sociale stuk als ik dat navraag. Samen vormen we evenwicht in een team. En ik ben blij met mijn energie, sterk lijf en fanatiek zijn. Zolang zij ook tevreden zijn, geen probleem. Maar als ze zoals mijn zoon eronder lijden, dan is het misschien tijd een andere sport te zoeken? En denksport is ook sport he. 14 februari 2015 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden