Kate Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Goeiemorgen. Ik heb vanmorgen een nieuwe witte kat uit onze tuin weggejaagd. Brengt dat nou geluk of ongeluk. Burchill en AlbertRemmo reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Goedemorgen, grote computerproblemen, maar kom erdoor. Excuses aan erik voor mijn bericht hier gisteren, zoals ik al schreef, had ik mij er niet mee moeten bemoeien. Goede dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Goedemorgen. Vrijdag de dertiende.. weer een maand erbij. Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt alleen maar ongeluk. ( is niet van mij, weet niet meer van wie wel..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Wat fijn Jopie zo je eigen holletje nu. Dat is zo belangrijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Ik schrijd me weer in vd dagpact!! Fijne dag allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 (bewerkt) . 1 maart 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Ik bedoel schrijf!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Tjeetje wat is het toch een gehorig huis waar ik in woon. De buurvrouw is al een half uur aan het overgeven. Dan is ze in verwachting van de melkboer, of speelde jij daarvoor? Zo klaar met poetsen en nu wachten op bezoek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Plofie, heb windows 7, krijg steeds reclame berichten, probeer van alles, niks lukt. heb je oplossing. Anderen mogen ook reageren hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 (bewerkt) . 1 maart 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Misschien eerst eens met je huisarts praten, ploffie? Wie weet is er een therapie om er mee om te leren gaan.. Schaam je niet, hoor. Huisartsen komen de gekste dingen tegen. Grote kans zelfs dat hij of zij er zelf ook last van heeft. plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 (bewerkt) Goedemorgen Kohtje! Volgens mij ben jij niet zo'n "teller" maar dit is kennelijk een datum die je niet vergeet, of niet altijd? Hier vergis je je een beetje. M'n stopdatum zit in m'n geheugen gegrift. En daardoor het getal 13. Maar ik hou nog altijd het aantal dagen dat ik alco-vrij ben bij in een hoekje van m'n agenda. Net zoals ik het aantal dagen dat ik op aarde ben bijhoud. En nu sinds kort óók weer het aantal dagen rookvrij. Dit laatste weet ik nu nog uit m'n hoofd: dag 8. Zodra ik boven de 100 dagen kom moet ik het even in m'n agenda nakijken.. Is gewoon een "tic".. 13 februari 2015 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Of ze is schijnzwanger, weet jij veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 (bewerkt) . 1 maart 2015 bewerkt door ploffie Jette28 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Zou ik dan toch nog een staartje van de griep meekrijgen ? Ik hoop dat het blijft bij de fikse verkoudheid die ik nu heb. Verder gaat het redelijk hier. Ik worstel met een verjaardag die er aan zit te komen bij zeer dierbare vrienden. Eentje waar zeer veel wordt gedronken. Dat is een feit, de hele avond. De laatste paar keer dat ik wel in zo'n sfeer was, voelde ik me absoluut niet prettig. Wil mijn vrienden niet teleurstellen door af te zeggen, maar wil ook mezelf dit niet aandoen. Echt kiezen voor mezelf, dat blijft lastig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 (bewerkt) Goeiemiddag, Wat een heerlijk winter-voorjaars weer! Zonne-energie! Geen bijzonderheden hier... Kastanje, ik schreef het al eens eerder en het is een hele vreemde tip, maar bij verkoudheid voor het naar bed gaan 'Dampo' onder je voeten smeren, of van die sterke olie met eucalyptus...Ik geloofde het ook niet, maar bij mij heeft het er al twee keer voor gezorgd dat de verkoudheid niet doorzette. De dametjes zijn al begonnen aan de vakantie...carnaval hiero...niet mijn ding. Maar voor de echte vierders onder ons: 'veul leut' gewenst de komende dagen! Fijne dag en sterkte voor wie het nodig heeft. 13 februari 2015 bewerkt door kruidenthee67 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 (bewerkt) . 1 maart 2015 bewerkt door ploffie Kastanje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Je mag je schoonmaakwoede wel even in mijn huisje komen uitvieren hoor. Je hebt hier erg veel eer van je werk. Ik zorg wel voor de kopjes koffie tussendoor. Vandaag wil het toch allemaal maar niet. Net wel een flink eind gefietst met man en hond, heerlijk weer ervoor, maar zit ik onderweg gewoon te janken en de trek komt ook weer heel erg opzetten. Bah, maandag naar mijn psych gaan we toch kijken of de AD verhoogd moet worden. Als fietsen al niet helpt, wat moet ik dan toch doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Blekje lekker janken! Niet fijn...maar het is wat het is... Kun je er ff in je eentje op uit...ik heb wel eens lopen 'janken' hier in de velden, niemand die me zag (denk ik) laat het komen en verder hoef je er niks mee.... Of kun je een afleiding bedenken...even je gedachten verzetten. Ga vooral niet geforceerd leuk lopen doen...je voelt wat je voelt. En...pak de eerste niet, meid dat lost niks op! Benoem het, schrijf het...sterkte meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Hmmm Gipsy, weet je het zeker...woensdag naar Maastricht...in de troep van carnaval ? jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 MijnGerrit en Ploffie: de laatste keer (kinderverjaardag met dezelfde mensen) was overdag en toen werd er al flink gedronken. Ik ben toen naar huis gegaan met de reden hoofdpijn. Nog waar ook. Nu is het feestje alleeen 's avonds. Vanaf 8 uur. Het gezelschap kennende (ervaringen uit het verleden) is het om 9 uur al niet meer gezellig voor mij. Ik voel me net een 'oude zeur' worden. Maar goed het moet inderdaad gezellig zijn, mezelf forceren heeft helemaal geen zin. In mezelf weet ik allang wat ik wil: niet op die avond gaan, maar op een ander, rustiger moment. Nu nog het lef hebben dit kenbaar te maken. Kruidenthee: inderdaad een bijzondere tip. Zal het eens gaan uitproberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Beterschap Ietje. Ziek goed uit. Laat je lekker verzorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Oei, Kastanje, als er op een kinderfeestje al zo gedronken wordt, wat moet dat nu dan wel worden. Ik kan me voorstellen dat je je er niet fijn naar toe gaat. Vooral als je je dan weer verontschuldigt en eerder afhaakt. Maar ja, wat kun je anders doen, niet gaan? En geforceerd blijven is helemaal niks. Ik kom eigenlijk bijna nooit meer op feestjes, alleen die van familie en daar wordt weinig gedronken. Er is ook geen begrip voor denk ik als je niet drinkt. Dan ben je volgens mij alleen maar ongezellig in hun ogen. Ik heb al een halve reep chocola op en liters koffie vandaag (geeft toch een beetje troost zo'n warme bak). Verder zit ik een beetje te kijken wat ik morgen wil gaan kopen op de beurs. Leidt wel een beetje af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden