Spring naar bijdragen

Vrijdag 13 februari

Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Kohtje!

Volgens mij ben jij niet zo'n "teller" maar dit is kennelijk een datum die je niet vergeet, of niet altijd?

Hier vergis je je een beetje. M'n stopdatum zit in m'n geheugen gegrift. En daardoor het getal 13.

Maar ik hou nog altijd het aantal dagen dat ik alco-vrij ben bij in een hoekje van m'n agenda.

Net zoals ik het aantal dagen dat ik op aarde ben bijhoud.

En nu sinds kort óók weer het aantal dagen rookvrij.

Dit laatste weet ik nu nog uit m'n hoofd: dag 8.

Zodra ik boven de 100 dagen kom moet ik het even in m'n agenda nakijken.. ;)

Is gewoon een "tic"..

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou ik dan toch nog een staartje van de griep meekrijgen ?

Ik hoop dat het blijft bij de fikse verkoudheid die ik nu heb.

Verder gaat het redelijk hier.

Ik worstel met een verjaardag die er aan zit te komen bij zeer dierbare vrienden.

Eentje waar zeer veel wordt gedronken. Dat is een feit, de hele avond.

De laatste paar keer dat ik wel in zo'n sfeer was, voelde ik me absoluut niet prettig.

Wil mijn vrienden niet teleurstellen door af te zeggen, maar wil ook mezelf dit niet aandoen.

Echt kiezen voor mezelf, dat blijft lastig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag,

Wat een heerlijk winter-voorjaars weer! Zonne-energie!

Geen bijzonderheden hier...

Kastanje, ik schreef het al eens eerder en het is een hele vreemde tip,

maar bij verkoudheid voor het naar bed gaan 'Dampo' onder je voeten smeren,

of van die sterke olie met eucalyptus...Ik geloofde het ook niet,

maar bij mij heeft het er al twee keer voor gezorgd dat de verkoudheid niet doorzette.

De dametjes zijn al begonnen aan de vakantie...carnaval hiero...niet mijn ding.

Maar voor de echte vierders onder ons: 'veul leut' gewenst de komende dagen!

Fijne dag en sterkte voor wie het nodig heeft.

bewerkt door kruidenthee67
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je mag je schoonmaakwoede wel even in mijn huisje komen uitvieren hoor. Je hebt hier erg veel eer van je werk. Ik zorg wel voor de kopjes koffie tussendoor. 

Vandaag wil het toch allemaal maar niet. Net wel een flink eind gefietst met man en hond, heerlijk weer ervoor, maar zit ik onderweg gewoon te janken en de trek komt ook weer heel erg opzetten. Bah, maandag naar mijn psych gaan we toch kijken of de AD verhoogd moet worden. Als fietsen al niet helpt, wat moet ik dan toch doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blekje lekker janken!

Niet fijn...maar het is wat het is...

Kun je er ff in je eentje op uit...ik heb wel eens lopen 'janken' hier in de velden, niemand die me zag (denk ik)

laat het komen en verder hoef je er niks mee....

Of kun je een afleiding bedenken...even je gedachten verzetten.

Ga vooral niet geforceerd leuk lopen doen...je voelt wat je voelt.

En...pak de eerste niet, meid dat lost niks op!

Benoem het, schrijf het...sterkte meid!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MijnGerrit en Ploffie: de laatste keer (kinderverjaardag met dezelfde mensen) was overdag en toen werd er al flink gedronken. Ik ben toen naar huis gegaan met de reden hoofdpijn. Nog waar ook.

Nu is het feestje alleeen 's avonds. Vanaf 8 uur. Het gezelschap kennende (ervaringen uit het verleden) is het om 9 uur al niet meer gezellig voor mij. Ik voel me net een 'oude zeur' worden. Maar goed het moet inderdaad gezellig zijn, mezelf forceren heeft helemaal geen zin. In mezelf weet ik allang wat ik wil: niet op die avond gaan, maar op een ander, rustiger moment. Nu nog het lef hebben dit kenbaar te maken.

Kruidenthee: inderdaad een bijzondere tip. Zal het eens gaan uitproberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oei, Kastanje, als er op een kinderfeestje al zo gedronken wordt, wat moet dat nu dan wel worden. Ik kan me voorstellen dat je je er niet fijn naar toe gaat. Vooral als je je dan weer verontschuldigt en eerder afhaakt. Maar ja, wat kun je anders doen, niet gaan? En geforceerd blijven is helemaal niks. Ik kom eigenlijk bijna nooit meer op feestjes, alleen die van familie en daar wordt weinig gedronken. Er is ook geen begrip voor denk ik als je niet drinkt. Dan ben je volgens mij alleen maar ongezellig in hun ogen.

Ik heb al een halve reep chocola op en liters koffie vandaag (geeft toch een beetje troost zo'n warme bak). Verder zit ik een beetje te kijken wat ik morgen wil gaan kopen op de beurs. Leidt wel een beetje af. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...