kruidenthee67 Geplaatst 10 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2015 Truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2015 truste Kruid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 10 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 februari 2015 ik meld me droog af voor het dagpact. Morgen lees ik wel even door. De naaimachine is met de reparateur mee die meer dan vier uur bezig is geweest. Moet nu naar Brother. Gelukkig gaat het me niks kosten Valt allemaal onder de garantie. Pak van mn hart Heb ik voor niks zitten stressen en nog een pilletje genomen. Jeetje 't is maar een gebruiksvoorwerp. Waar maak ik me druk over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 10 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2015 alweer later dan ik dacht. dus nu alleen: goede nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2015 Ik meld me ook droog af heb schoenen gepoetst mijn overhemd en shirt gewassen en gestreken ben nu aan mijn bedje toe truste allemaal Dank voor alle steun die ik toch weer iedere keer van jullie krijg tot morgen Lieselot reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 10 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2015 Welterusten ! Slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 10 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2015 Goed zo Jette, niet gedronken, keurig. Administratie is bijna klaar- zag er al maanden tegenop en nu is het ineens zo gedaan. Een sapje met de sapcentrifuge gemak, wortels met sinaasappels. Beetje vitaminen na een fout patatje. Fijn jullie allemaal te volgen, sinds ik mij hier meer meld, denk ik minder aan waarom ik zou moeten blijven stoppen, niemand om mij heen deze stap heeft genomen en na drie jaar zal ik het toch wel kunnen handelen? Deze gedachten gaan nu minder door mij heen strijd voelt gezamenlijk. Thanks daarvoor. Sleep well and sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2015 je bent ook gezamenlijk Lieselot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2015 Kate, herkenbaar je te lezen en je verwoordt exact mijn stukje thnx ik voel me rot door omstandigheden maar voel me erg goed in mijn basis. Hopelijk veranderen de omstandigheden en houd ik mijn basis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2015 Ja maar je verwerkt misschien iets heel anders dan de daadwerkelijke droom kaboutertje. misschien voel je je wel gegijzeld door alles wat jou vasthoudt/drukt nu? Meestal droom je in symbolen, en de mensen die je droomt vertegenwoordigen een deel/eigenschap van jezelf. Kun je wel wat evenwicht vinden, qua rust voor jezelf?Het is wel erg veel en erg heftig daar in jou nu he, kracht meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marilou01 Geplaatst 10 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2015 Leuk Jowan, niet het enige jonkie En bedankt voor al jullie welkomstwoorden Ik heb vandaag totaal niets gedaan, hoofdpijn en voelde me rot, maar het is nu 23:00 en sta nog steeds droog! Merk wel dat het een beetje helpt dat ik hier geroepen heb een dag niet te drinken. Het voelt wel rotter dan ik had gedacht, maar het zal ook een goed gevoel geven als ik straks in bed lig en mijn doel is bereikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2015 ik ben bang dat je roofbouw pleegt nu meis weet ook niet hoe te voorkomen dat je instort, maar weet uit ervaring dat moeders doorgaan voor hun kinders vaak ook ten koste van zichzelf. maar er is er maar één van jou he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2015 slaap lekker gerrit ik ga eens een kruik warm maken en ook naar bed koude voeten na een heerlijke saunadag vreemd bijverschijnsel elke keer weer slaap lekker Jette28 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 10 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2015 Ik meld me nuchter af voor de dagpact. Welterusten en mogelijk tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 11 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2015 Terug van werk. Nee, ik draai geen nachtdiensten. Gewoon bizarre tijden. Veel alcohol aanwezig, veel spanningen, mijn baas kijkt me niet in de ogen. Moe maar droog. Welterusten ingelogde gast, wie je ook bent ;-) Kaboutertje ❤️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2015 pas je een beetje op jezelf Yo? soms is ho yo nodig he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden