rapilos Geplaatst 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2015 Goed, beste mensen, Ben weer even weg Thuishulpadresje voor 1.5 uur. Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2015 nee joh Rapi, er ijn zoveel mogelijkheden als je even uit je comfortzone stapt en nog goedkoper en leuker ook de actie winkel is een beetje verslavend en aeki ook niet verkeerd en kleding is echt overal, ik vind zelf de prmrk en de markt leuk ik loop ook kringloopwinkels en kledingbeurzen af, vind zelf veel leuker kiezen als er maar een van alles is dan valt een leuk kleurtje of stofje meer op. De Albert Cuijp kom ik nooit met lege tassen af Recessie maakt ook creatief he al vind ik het meer dan sneu voor al dat personeel nu en ik hoop dat ze geen loon hoeven inleveren, want dat overkwam mijn vader ook ooit, en het bedrijf ging alsnog failliet! En de fam. Dreesman is binnen hoor, financieel, reken maar van yess Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2015 Oh, op de valreep Kate, Dacht het zelf ook al, een beetje op mijn gevoel afgaan. Jij bevestigd die gedachte, Bedankt Nu echt weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2015 (bewerkt) Ploffie, log ff snel in voor jou. Waarom ga je niet crowdfunden? (Google even als je het niet kent). Als je het een beetje leuk doet - en jou een beetje 'kennende' kun je dat heel goed - heb je goede kansen! Zeker omdat je goede tegenprestaties kunt leveren. Je zou voor een bepaald bedrag, zeg 100 euro, bijvoorbeeld een driegangendiner bij iemand thuis kunnen koken (exclusief ingrediënten). Voor een lager bedrag lever je een ready-to-cook maaltijd af. Voor een heel hoog bedrag wordt het een exclusief achtgangendiner! Of je biedt je pianokunsten aan op een prive-feestje. Ik zeg maar wat. Moet lukken! Nu weer werken, fondsenwerven :-) 9 februari 2015 bewerkt door Yogajuf plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2015 PS: Indiegogo.com is een professionele site die je kunt gebruiken. Maar gewoon je hele sociale netwerk aanschrijven via social media kan natuurlijk ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2015 Hèhè, Eindelijk thuis van een productieve dag op het werk. Eerst maar eens een bakkie koffie voor ik aan het kokkerellen ga. Voetjes voelen aan als brandende kooltjes, maar als ik zo lees heb ik niks te klagen in vergelijking met rapilos... Sterkte meid, bewondering voor je doorzettingskracht! En nu koffie... En verder effe teruglezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jette28 Geplaatst 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2015 Fijn zo'n dagpact. Niemand zei dat het makkelijk was. Maar op dag twee al, komt dat stomme duiveltje op je schouder en staart die fles je aan. Maar niet zo dat ik er aan toe wilde geven. Eerder een vervelende fluister, in je hoofd. En ook dat gevoel van verdomme moet dit nu iedere dag zo de rest van mijn leven? Nee het moet nu even zo, vandaag. En morgen dan ben ik fris en dan is er weer een dag. Een week een maand....en deze week wil ik ook lekker fris want ga met mijn dochter drie open avonden middelbare scholen bezoeken! Dat is spannend voor haar en ook voor mij en zo fijn voor mijn dochter als ik er dan helemaal bij ben met mijn koppie! Dus welkom maandagavond en welkom rest van de week! Kom maar op!! AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2015 (bewerkt) een fles die mij ooit 7 maanden, na stoppen, aanstaarde werd me uiteindelijk toch fataal Jette en toen was ik weer een jaar of 5 de klos. als ik jou was deed ik hem de deur uit het is echt je vriend niet en je hoeft niets te bewijzen 9 februari 2015 bewerkt door lady jane jowan en Jette28 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jette28 Geplaatst 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2015 Goed punt Lady Jane, Heb wel een halve fles die al paar dagen open stond door de gootsteen gespoeld. Verder valt het wel mee met het aanstaren. Het stemmetje in mijn hoofd is vervelender. Wat mij betreft is de rest van de wijn voor bezoek en voor mijn partner. Maar neem jouw punt wel serieus hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2015 Hoi allemaal terug van eerste dag beurs Deze week zijn lange dagen Het was vandaag niet zo druk Woensdag en donderdag wel. kom zo nog even kijken en me droog afmelden hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2015 Meld me droog af. Te moe om alles nog terug te lezen en te reageren. Fijne avond, ik ga opslomen en bijtijds m'n mandje in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jette28 Geplaatst 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2015 Ook ik meld me droog af! Fijn hier vandaag mee te lezen en steun te vinden! Slaap lekker morgen weer gezond opstaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2015 Fijne avond allemaal, verkoudheid zet niet echt door, wel moe, na een dag huishoudelijke activiteit Theetje, beetje hangen op de bank en op tijd m'n bed in. Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2015 Hou je haaks kabouter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2015 Kaboutertje zou je iets meer willen, kunnen vertellen of is dat te pijnlijk? Hoe is het slapen en eten bij jou zelf? :rose: :rose: Heel veel sterkte meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2015 Sterkte Kaboutertje en zorg goed voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2015 ik duik droog mijn nestje in want morgen weer vroeg op. truste allemaal tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2015 Slaap lekker allemaal. Hartje klopte weer goed vanochtend, drukke dag gehad, nu wat eten en nieuwsuur- benieuwd naar Blokker/ v&d. Sterkte voor degene die het moeilijk hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 9 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 februari 2015 Hmja, en dan word ik nog steeds gecontroleerd op vervangende drugs (coke, etc) ivm wietverslaving in remissie, van bijna 20 jaar geleden. Gewoon geldklopperij. Niets meer, niets minder. Je bedoelt dat als ik me voor een behandeling bij een verslavingskliniek heb gemeld, me dat bij een rijbewijsverlenging een drugstest gaat kosten? Daarover ben ik niet geïnformeerd. Dat had men me dan bij de intake wel eens mogen zeggen, dacht ik zo. Ik kreeg/krijg zo ongeveer 1 bekeuring per 5 jaar, nooit een ongeval veroorzaakt en ook nooit positief bevonden bij een alcoholcontrole......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2015 Poeh Jopie, kwam jij even binnen... Ik moest denken aan mijn oma. Zonder haar weet ik niet of ik er nu nog zou zijn geweest. En als al, dan weet ik niet hoe. Ik besef me dat ik nu ook kan terugkijken, en nuchter blijven. Heel mooi en bijzonder dat die mensen nu nog je vrienden zijn. Ik wens je nog veel mooie jaren toe met hen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2015 Kaboutertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2015 wel mooi dat er vervangende liefde was♥ dan wist er ergens toch dat er van je gehouden werd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2015 slaap lekker frummers Liselots hummeltje ook een rustige nacht dan kan mams ook wat slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 9 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 februari 2015 Ik meld me nuchter af voor de dagpact. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2015 Tanden poetsen helpt je van de trek af?? Moet je de tandpasta dan inslikken? Nee..de hele tandeborstel hahaha heerlijk Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden