Burchill Geplaatst 19 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 september 2015 (bewerkt) Dit hoorde bij de dagdraad... 19 september 2015 bewerkt door Burchill Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 19 september 2015 Rapport Share Geplaatst 19 september 2015 @MG: yes. blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 19 september 2015 Rapport Share Geplaatst 19 september 2015 Dank je Kaboutertje. Vind het heel leuk om jou es in het echie te zien. En nog wel een paar anderen die ik nog niet ken ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 september 2015 Rapport Share Geplaatst 19 september 2015 ik ook♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 september 2015 Rapport Share Geplaatst 19 september 2015 Zie dit voor t eerst. Moet ik beter op letten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 september 2015 Rapport Share Geplaatst 19 september 2015 je kunt er ook nog bij hoor An An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 19 september 2015 Rapport Share Geplaatst 19 september 2015 lieve An, Bolletje weet nog een goede brilleman Blondie heeft nog één plek in de auto , moet je wel willen opstappen in Rotjeknor Welkom!! blondie6173 en An reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 19 september 2015 Rapport Share Geplaatst 19 september 2015 Zolang er niets geks gebeurt ben ik er tegen 11 uur ook! Tot morgen ;-) Monster en blondie6173 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 september 2015 Rapport Share Geplaatst 19 september 2015 Waar moet ik je oppikken An? PB me maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 september 2015 Rapport Share Geplaatst 19 september 2015 Morgen een lange dag werken. Leef zeker met jullie mee. Was vorige keer erg gezellig. Hoop er volgende keer weer bij te zijn Veel plezier in elk geval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 september 2015 Rapport Share Geplaatst 19 september 2015 Het lijkt een beetje op een schoolreisje he leuk spannend en net wat we er zelf van maken, gaat goedkomen hoor heb er zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 september 2015 Rapport Share Geplaatst 19 september 2015 2 zielen en dezelfde gedachte (soms) Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 20 september 2015 Rapport Share Geplaatst 20 september 2015 Ik ga het niet redden vandaag en kan er dus niet bij zijn, helaas. Ik wens jullie een fijne bijeenkomst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 20 september 2015 Rapport Share Geplaatst 20 september 2015 Ik ga het wel redden Tot straks Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 september 2015 Rapport Share Geplaatst 20 september 2015 Kabouter wij zijn er ook om 11 uur, ik haal je om 9.45 op maar bel je even als ik in de auto stap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 september 2015 Rapport Share Geplaatst 20 september 2015 Heeeeeeeeeeel fijne dag mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 20 september 2015 Rapport Share Geplaatst 20 september 2015 Ik wens jullie een fijne dag toe samen. Geniet van elkaar. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 september 2015 Rapport Share Geplaatst 20 september 2015 Lieve frummers een fantastische meeting gewenst. Volgens mij hebben jullie prachtig weer. Ik ben er graag een volgende keer bij. xxx Pumpkin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 september 2015 Rapport Share Geplaatst 20 september 2015 Mooie meeting gewenst. Had me op zich leuk geleken er bij te zijn, maar heb me een beetje uit de markt gewerkt, hier. Eigen schuld, dikke bult. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 20 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 september 2015 Hallo Frummers, Hierbij een update van de Agenda en ideeën. Initiatiefnemers zijn zelf verantwoordelijk voor het actueel bijwerken van hun activiteit en wie deelnemers zijn. Wil je automatisch op de hoogte blijven? Volg dan dit draadje via de 'Volg dit onderwerp'-knop rechtsboven op een desktop.AGENDA:Datum, stad en/of streek, Event, initiatiefnemer (info en aanmelden bij):EERSTVOLGENDE (het staat je uiteraard vrij daarvoor iets te organiseren)- zondag 27 september, Halve van Haarlem, lokatie Haarlem, aanmelden via Fruitvlieg - zaterdag 3 oktober, Jaarbijeenkomst Buitenveldert Werkgroepen, lokatie Assen (10:00-16:30), aanmelding via jouw groep van de Zelfhelp - zondag 11 oktober, 4 Mijl van Groningen, aanmelden bij Jopie/MijnGerrit Ideeën:- Stadswandeling of terras (low budget), Rotterdam/Z-H eilanden, van Wijfie - Spelletjes doen, van Spud - Meeting België, van SpudUitgaanstips, agenda's en evenementen:UITBURO Activiteiten agenda van het Humanistisch Verbond Evenementen AA Nederland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 september 2015 Rapport Share Geplaatst 20 september 2015 Ik vond het super om de mensen in het echt te zien...bedankt voor de fijne middag ProudMary, erik en blondie6173 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 20 september 2015 Rapport Share Geplaatst 20 september 2015 Jij ook bedankt Hut! huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 september 2015 Rapport Share Geplaatst 20 september 2015 Hier en op de dagdraad goeie berichten over de meeting. Mooi.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 20 september 2015 Rapport Share Geplaatst 20 september 2015 Het was een fijne dag; ongedwongen en ontspannen. Ik heb ervan genoten om de mens achter de schermnaam te zien, te horen. Zoveel herkenning, zoveel erkenning, zoveel waardevolle mensen bij elkaar die zich niet hoeven bewijzen. Dank voor alle keukenprinsessen, en keukenprinsen. En dank voor iedereen die dat wijselijk niet deed. Want de appels vonden gretig aftrek, Eline! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 20 september 2015 Rapport Share Geplaatst 20 september 2015 Shame on me. Bloos. Eline, ik heb een overheerlijke, door jou meegebrachte, minneola gegeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden