Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Ik moet zeggen dat ik t ook best vroeg vind. Natuurlijk vind ik t prima als t naar 11 uur gaat als iedereen daar achter staat maar als er mensen daardoor weer afhaken, dan heb ik er wel meer moeite mee. Dan hebben we nu Erik erbij maar wijfie weer niet.

Ik snap wijfie ook en vind t helemaal geen slap excuus.

Kunnen we er niet tussenin gaan zitten, geen 11 uur, geen 13.00 uur maar 12.00 uur.

Als dat ervoor kan zorgen dat en Erik en wijfie komen, dan zou dat geweldig zijn toch

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn eerste meeting kwam ik iets later dan de rest (ook door een weekend dienst) en dat was geen enkel probleem. Ik vind het wel relaxed dat flexibel afspreken. We zijn neem ik aan toch niet van plan meteen te wandelen. De plek van vorige keer is zo makkelijk vindbaar, dat moet toch kunnen ergens tussen 11 en 12 komen. Ik ben van plan om 11.00 er te zijn behalve als ik nu de enige ben. Als er echt grote bezwaren zijn wil ik me best aanpassen aan een uur later maar ik heb zo het gevoel dat er een probleem ontstaat waar geen probleem is......

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer wijfie. 

 

Weet je, ik zal je vertellen waarom ik wél ga, ondanks dat ik aanstaande zondag een aantal andere concrete opties heb, die ook urgent zijn. Ik noem even: studie, achterstallige administratie, broodnodig bijslapen, yogales, strandwandeling met vriendin die ik lang niet heb gezien, uitgenodigd voor sauna door andere lang verloren vriendin, mijn moeder wil me zien, etc. etc.  

Maar ik ga tóch naar de meeting. Dat doe ik niet omdat ik het zo leuk vind om andere frummers in het echt te zien - mijn forummaatjes kan ik ook wel op andere momenten zien en spreken, hier in de buurt vooral ook - maar omdat ik mijn verslaving bloedserieus neem en mijn nuchterheid boven alles gaat. Zo'n meeting help me bij het adb blijven, heb ik ervaren. Dus de meeting heeft voor mij prioriteit.

 

Dat is hoe ik het zie hoor. Is voor iedereen vast anders. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...