lady jane Geplaatst 15 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 een hele goeie natte morgen frummers het ontbijt laat ik even over voor Ploffie die kan dat veel beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 15 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 Goedemorgen Frummers, Wat een wind weer. Ik slaap nu best. Heb oordoppen in. Hier vliegt ie om je oren Klopt het dat ik Blondie al een paar dagen mis. Die is meestal nogal vroeg. Fijne werkdag. Eerst nog een koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 Goedemorgen Jane en Ree. Eerst maar even de gordijnen open doen en koffie en thee zetten. . Het weer hier begint een beetje saai te worden: wind en regen... Maar zolang het niet glad is klaag ik niet hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 Heb Blondie gistermorgen niet gezien, dinsdag wel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 15 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 Goedemorgen, Even uit bed, als dochterlief de deur uit is kruip ik nog even weer lekker in bed. Nog even een paar uurtjes slapen, mijn lijf vraagt erom. Dus nog geen koffie of ontbijtje voor mij. Alleen water en een banaan. Heb het goed vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 15 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 Dank je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 Lekker slapen Kastanje... Goedemorgen Kabouter, las dat clowntje eerder geopereerd gaat worden dan jij dacht. Pfff, even slikken dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 Kan me best indenken dat het je overviel hoor. Maar inderdaad: des te eerder is hij weer lekker thuis bij jou. Pfff, is allemaal niet niks voor het manneke. En voor jou. En ook voor dochter.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 15 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 Goeiemorgen lieve allemaal, en dag dag weer, fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 Goede morgen Dagpact: Kaboutertje Albert Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 Jij ook een fijne dag Yoga. Dan kun je het maar beter gelijk achter de rug hebben Kabouter. Goedemorgen Albert. Hoe ist nu met jou? Je huis al weer voor jou alleen???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 15 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 Goeiemorgen. Dagpact:KaboutertjeAlbert jowan Wanneer wordt het nou eens weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 nog niet Yvon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 Het ís weer Jowan, nat weer weer.... Jij ook een goedemorgen hoor. Pfff Albert, das niet makkelijk dus? heb je al wel zicht op wanneer je weer jouw eigen plekje hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 15 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 Goedemorge mede strijders haha, ik sta expres vroeg op, s morgens, ben ik het fitst en het actiefst! Fijne dag allemaal Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 Ja, lekker hè Bert dat vroege opstaan? Helemaal als het straks ook weer vroeg licht wordt. Jij ook een fijne dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 Goedemorgen allemaal, Veel te vroeg op eigenlijk, en nu weer slaperig. Pieker,pieker Vanochtend een mail verstuurd Zou volgende week, een hele vroege ochtenddienst krijgen met verschillende clienten, dezelfde clienten ook in een avonddienst Nu zijn de tijden in de avond veranderd, inplaats van 19.00 om 20.00 beginnen, en eindigen om 22.45. Dat vind ik veel te laat, dat trek ik nooit. Gezegd, dat ik dat te laat vind Pfff, kostte me wel moeite hoor, want weet hoe moeilijk het is om een team samen te stellen Maar ja, in het kader; Voor mezelf opkomen! Drukke dag vandaag Werken tot 13.00 dan naar latex, oude kranten weggooien, nog even zuigen enz. Daarna naar de podotherapeut, voor mijn aangepaste steunzolen, en vanavond yoga, waar ik zoals gewoonlijk weer helemaal geen zin in heb omdat ik er dan weer uit moet. Bah, baal van mezelf, wat ben ik toch af en toe een vreselijke teut (En dat weer helpt ook al niet mee, straks weer door de polder tegen de wind in) Zo, en nu genoeg geklaagd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 15 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 Mogge Gister eerste les filosofie gehad...past wel in mijn straatje dus ik plak er 15 lessen achteraan Filosofie...liefde voor wijsheid dat was de openingszin Was al gelijk verkocht Skip, wimmelt, Burchill en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 Dan eerst maar een bakje Rapi Goed van je dat je je grenzen hebt aangegeven hoor. En dat je geen zin hebt met dit weer om weer hele einden te fietsen... kan ik me helemaal indenken. Hoop dat als je vanavond terug komt van Yoga dat je toch blij bent dat je bent gegaan..... Goedemorgen Hut. Jij hebt dus de komende tijd in ieder geval iets waar je mee bezig kunt, mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 Dank yvon, Ja, dat zit ik nu ook, geheel tegen mijn gewoonte in al aan mijn tweede bak koffie. Nog 5 minuutjes, dan ga ik naar mijn werk. eerst een uurtje bij de een, dan 3.5 km. verderop, naar de ander. Ach joh, de dag komt vast vanzelf weer om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 En dat is iets wat vast staat hoor Rapi: de dag gaat weer voorbij. Sterkte, en oooooit gaat het weer droog worden moet je maar denken. Over een paar maanden fiets je weer zonder jas lekker in het zonnetje.. Ik hoop dat je lekker kunt werken vandaag en dat jouw clienten je een zonnig gevoel kunnen geven. .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 Yvonne; , En nu, de computer uit, en als een speer er vandoor! Doeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 Werk ze Rapi... Ik ga ook de laptop uitzetten en in beweging komen. Fijne dag allemaal. Koffie en thee even vers gezet en in de warmhoudkannen gedaan. Dag dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 Goedemorgen beste mensen, Ook ik zit een beetje tegen de dag aan te hikken. Somber, nat en koud. Ik heb een uitnodiging voor vier informatie/cursus avonden op een maatschappelijk relevant onderwerp, dat ik interessant vind. En waar ik misschien wel wat mee wil doen. Maar nu even niet. Ook dat is kiezen voor mijzelf en een kleine overwinning voor me. Fijne dag iedereen, tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 Morge allemaal, Weer veilig binnen..waaide zowat van mijn fiets! Dochter ziekjes op de bank...ik ga zometeen lekker studeren, afgewisseld met wat huishoudelijke taakjes. Fijne dag en sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden