blondie6173 Geplaatst 12 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2015 Goedemorgen, Weer een dag werken. Nu maar hopen dat de wind wat is gaan liggen. Koffie, eerst maar eens. Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 12 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 12 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 januari 2015 Dat bakje yoghurt gaat er wel in nu, de rest zal ik overlaten voor de anderen. Goedemorgen Ploffie trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 januari 2015 Daar lijkt het hier ook op, Ploffie. Niet verkeerd als ik zo mijn fietsje op moet. Ga me maar eens gladstrijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 12 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2015 Ha Blondie goedemorgen, nu ik ook wakker ben op dit tijdstip zie ik pas hoe vroeg jij in touw bent altijd. Ik ga ook maar douchen. Met dit ouwe lijf. Vandaag ben ik jarig. Enkele weken geleden vroeg ik of jullie nog iets leuks wisten over hoe ik op een originele manier mijn verjaardag zou kunnen vieren. Ik kreeg veel leuke tips. Hele leuke zelfs. Maar hoe ik gister verrast ben daar had ik nooit op gerekend Ik ben nog ontdaan hoe mijn vriendinnen mij in het middelpunt hebben gezet. meestal probeer ik een beetje uit de Spotlight te blijven maar hier was geen ontkomen aan .. dit was zo lief en intiem met een lach en een traan. Elk van hen had op eigen wijze iets bedacht wat hen aan mij verbindt. Een sketch een song een gedicht memoires en een speech .... Het was teveel om hier in woorden uit te leggen Maar ontroerend lief. Dochter was er bij en lachte me steeds lief toe. Kon de slaap dan ook niet vatten vannacht en na 3 uurtjes slaap word dit een lange dag. Maar er hangen verkreukelde slingers in de kamer die zoon vannacht heeft opgehangen. Hij sprong om 24:00 uur op mijn bed met dat lange lijf en zong in zijn eentje lang zal ze leven. Ben nu al blij ... Moet de dag nog beginnen huttula, luna1961 en ProudMary reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 12 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2015 (bewerkt) Goedemorgen Plof. Blondie en de rest van de Frummers die nog wakker moeten worden, Ā Heerlijk dat alles klaar staat. Bakkie en ontbijtjeĀ Al vroeg wakker. Hier is het wat de wind betreft een stuk rustiger. Fijne dagĀ Ā PS Skip, van harte gefeliciteerd. en wat een cadeautjes heb jij gisteren gehad. Fijn nagenieten.Ā Een hele fijne dag !Ā 12 januari 2015 bewerkt door luna1961 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 januari 2015 Goedemorgen Skip en Luna, Wat mooi Skip! Lekker (na)genieten vandaag. Gefeliciteerd! Maak er een leuke dag van. Ik spring zo op mijn fietsje. Toch maar iets eerder op pad in verband met de misschien tegenvallende tegenwind... Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 12 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2015 Mogge Van harte Skip...maak er een mooi jaar van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 12 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2015 Ik had zo lang werk met mijn verhaal dat ik helemaal ploffer en luna over t hoofd zag ! Sorry Leuk dag ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 12 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2015 En hut ! Dank jullie ! Ik ga gauw ,moet werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 12 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2015 Goedemorgen allen. Skip Gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 12 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2015 Lieve Skip, van harte gefeliciteerd met deze bijzondere verjaardag!!! Wat mooi en onroerend wat je vriendinnen gisteren hebben gedaan. Echt heel lief en bijzonder, en dat ben jij waard. Je hebt geen oud lichaam nog hoor. Dat duurt nog een paar decennia. Zie je lichaam maar als een kaas. Die is nu eindelijk een beetje belegen. Lekker! Geniet ervan! Fijne dag vandaag!!! Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2015 (bewerkt) Dagpact:Ā BlondieĀ Kaboutertje Nancy Ā Goedemorgen allemaal. Ploffie, bedankt voor het ontbijtje! Ā Even de slingers ophangen voor Skip en Bambam : Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Van harte gefeliciteerd!!! Ā Een fijne dag gewenst. Ā Ik vlieg straks laag richting werk, terug zal wat moeilijker gaan.Ā Jammer, ik moest mijn bed uit, lag nog zo lekker. Naja, werken is ook leuk. Tot laterrrrrr.... 12 januari 2015 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2015 Goede morgen allen Ā Dagpact:Ā BlondieĀ Kaboutertje Nancy Albert Ā Skip gefeliciteerd Bambam gefeliciteerd Ā fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2015 AlbertĀ AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 12 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2015 goeiemorgen. Ā Dagpact:BlondieKaboutertjeNancyAlbert jowan Ā Ā Hier is het weer flink gaan waaien, wat het hier anders noooooit doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2015 Goedemorgen frummers.Ā Heb een gat in de dag geslapen... Het begint al licht te worden.Ā Pittige waai nog en het regentĀ Eerst maar even de slingers ophangen Skip en Bambam van harte.Ā Hoop dat jullie een fijne dag hebben enĀ Dat er een heel mooi jaar voor jullie staat te wachten.Ā Ā Wat een verschrikkelijk leuke verrassing van jouw vriendinnen Skip.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 12 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2015 Goedemorgen beste mensen, Ā Wat leuk Skip, dat je zo persoonlijk in het zonnetje bent gezet, van harte gefeliciteerd!! Ā Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2015 Sarah Skip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2015 (bewerkt) en Bammetje ook van harte meis, ook 50 zie ik nu pas extra taartje dan maaren de rest gewoon maar goeiemorgen he. 12 januari 2015 bewerkt door lady jane BamBam reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 12 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2015 (bewerkt) Goedemorgen, Skip van harte!! Wat ben je al heerlijk verwend en je verjaardag duurt nog de hele dag! Bambam, gefeliciteerd! Ook de vijftig gehaald. Mooie leeftijd ;-) 12 januari 2015 bewerkt door ProudMary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden