Spring naar bijdragen

Zondag 11 januari 2014


Yogajuf

Aanbevolen berichten

Ik heb respect voor vrouwen die sokken dragen. Zelf verval ik te vaak in panty's. Onder een rok, okay, maar onder een broek zijn ze stom. Maar dat doe ik toch want ik denk dat ze warmer zijn dan sokken. Dat is een irrationele gedachte, want het is niet zo, vooral niet bij mijn voeten. Ook denk ik dat ze mijn benen dunner maken en mijn buik platter. Dat is ook een valse overtuiging, helaas. Pantykousjes zijn zo mogelijk nóg stommer, maar die draag ik ook. Alleen onder een broek dan, god zij dank! Dit heb ik overgenomen van mijn moeder. Een introjectie dus. Of heet dat anders? Hoe dan ook komt het door mijn codependentie. Als ik ooit weer een man vind zal ik mijn codependentie op hem botvieren en alleen maar stay-ups dragen. Zo wordt hij van mij afhankelijk. Vervolgens ga ik hem helpen en daarbij trek ik dan mijn steunkousen aan. Nu lig ik in bed tv te kijken, want BZV begint over anderhalf uur. Als ik ooit boer Tom krijg beloof ik dat ik uitsluitend geitenwollen sokken in klompen onder geruite jurkjes zal dragen. On topic: zijn er trouwens ooit alcoholistische boeren geweest? Doeg van Yo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha, geef mijn koekie dan maar aan fikkie.

Hier net terug van uitwaaien in de polder.

Koppijn van de gierende wind,maar de zorgen en piekers ook.

Zo maar eens een start maken met het avondeten bereiden, maar eerst een bakkie thee met een laatste stuk vlaai.

Polder en vlaai.....dat kan ik niet goed combineren.

Daar waar vlaai vandaan komt, hebben ze geen polders. Uiterwaarden wel. En ook moerassige veengebieden. Maar polders?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me droog en nuchter af voor de dagpact.

Welterusten en wellicht tot morgen.

 

ps: waar staat het dat je in vervolg iets over je sokken moet schrijven? Ik wil me graag naar het forum voegen maar ik ben wat in de war wat dat betreft.......  Ik loop in huis meestal op blote voeten, is dat ook raar genoeg?

bewerkt door jowan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...