BamBam Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 Lady Jane, dank voor de bij(s)telling:-) Ik word een dagje ouder, zou dat het zijn???Hahaha. Ik twijfelde toen ik het opschreef... acht of negen. Ga goed lieverd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 Maakt idd niet uit BB Een geliefde Tnx BamBam reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 Allen Fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 Moi laiverd. heb het goed vanavond en later:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 Ieder zijn of haar ding, ik wil voelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 Brw, ik hing in joggingbroek hoor! Haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 Ach Bammie ook weer weg. Was zo benieuwd hoe het met haar guppies gaat. Maar het zal wel goed zijn. Jopske tegen de bank in een joggingbroek. Zie het al helemaal voor me. Past bij haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 Moi A heppy now here! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 Een beetje laat, maar toch de tip: de Aldi heeft een Zero (0%) champagne voor € 1,99 per fles. Blijkt de smaak uitstekend te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 Lieve kanjers ik ga afsluiten voor dit jaar Wens iedereen een heel fijn uiteinde en zie jullie morgen weer terug. :heart: luna1961 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 Een heel fijn en ADB jaar toegewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 Lieve frummers en moderators een heel goed 2015 en dat we alles wat we het afgelopen jaar hebben geleerd komend jaar ook in de praktijk kunnen brengen. En natuurlijk dat we open staan voor dat wat we nog te leren hebbenhij staat iets vóór de 12 dus, plaats! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 Voor iedereen alle goeds, het is nu bijna 70 miljoen euri later, ik ga erin. Ik meld me nuchter af voor de dagpact, welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 Ik heb een gezellige avond achter de rug, Ik kan niet anders zeggen. Er werd alcohol geschonken, maar niet overmatig. Ik zelf aan de sinas. Toen de champagne werd ontkurkt had ik het even lastig, Zal ik toch een glas nemen, moet toch kunnen. Nee kan niet. En er werd totaal niet raar gedaan over het feit dat ik geen alcohol dronk. Ja, het was een ontspannen avond. Fijn is dat om weer te kunnen voelen. Ik ben dan ook niet overmoe. Dus nu nog even opslomen en dan naar bed. Slaap lekker. Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 Hier gaan de luikjes dicht. word onrustig en ja dan is het voor mij bedtijd Trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden