Spring naar bijdragen

oudejaar 31 december 2014


blondie6173

Aanbevolen berichten

Dat kun je wel Wijfie, in je eigen huis. Punt is dat je geen nee durft te zeggen.

Daar zou je naar moeten kijken, wat je daar aan kunt doen.

 

Blondie, pas goed op jezelf.

 

Wij houden het simpel vanavond. Thuis met zijn 2en, paar oliebollen en een filmpje.

 

Een goed uiteinde mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ola allemaal gewaardeerde frummers

 

Mn achtste nuchtere oud en nieuw. Heerlijk. 

Eén dag tegelijk, dat is wat ik kan overzien en waar ik het goed op doe.

Vandaag drink ik niet en dat bevalt me uitstekend.

 

Mijn problemen van het leven verergerden alleen maar met de drank terwijl ik lang heb gedacht dat ik juist door al die problemen zoveel dronk. Er kon pas echte verandering plaatsvinden bij mij toen ik stopte met drinken.

Nu na acht jaar ben ik nog steeds elke dag dankbaar dat ik verlost ben van mijn obsessie.

Ik ben zoooooo blij dat ik niet meer hoef!

 

Dat wens ik voor jullie allemaal.

Heb een goeie avond en dat 2015 je mag brengen wat je wenst.

 

Liefs

Al zo lang nuchter en nog steeds niet goed kunnen tellen? je mag er een bijtellen meis, je 9e nuchtere jaarwisseling, klasse hoor! :rose::lips::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet/mag werken vanavond

en omdat er een norovirus heerst op de

werklocatie, mag ik lekker vanuit huis!
heerlijk, met de kater tegen me aan, hij is

nog niet bang gelukkig, en ik hoef niet 2 x door het geknal.

Vanmorgen nog geen 50 meter van huis het eerste rotje al

binnen 1 meter van mijn fiets. Schrok me echt een rotje en

ben er ook erg bang van. t joch liep in korte mouwen en ik

zei nog tegen hem dat hij een beetje op moest passen, hij

had een rare blik, nu weet ik dat dat de adrenalinekick was, want hij

wist wat er stond te gebeuren, ik niet.

Heb even overwogen om m aan te geven, maar ach, later was de schrik weer

gezakt en weet ik dat dit er bij hoort. Maar liever niet net om de hoek midden in een woonwijk dus.

Met Kees de polder in, maar daar waren ze met iets van carbid bezig leek het wel, dus ik

heb m maar op de mac getrakteerd, en ik kon mn krantje lezen terwijl hij smikkelde.

Vanmiddag net uit de sauna in de sportschool, een bericht dat mijn 1e client vandaag is gestorven.

Is niet emo, maar even na- en terugdenkend, ben ik dankbaar dat ik van de fam. zoveel

zorg heb ervaren en ik ben dankbaar dat ik een tijdje mee heb mogen lopen daar.

De mevr. wilde eigenlijk voor de Kerst al weg, maar persoonlijk vind ik dit een mooie dag.

Een echt zalig uiteinde dus. Ze was moe. De mantelzorg was moe, en het is mooi zo.

Wat er toch veel kan gebeuren op één dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kogel is door de kerk, om maar eens een uitdrukking te gebruiken.

Ik heb me ziek gemeld en ga mijn vakantie dus verlengen.

Op mijn werk weten ze van mijn situatie, ik ben daar altijd heel open in geweest.

En ook nu heb ik een open, heldere mail geschreven.

Het is voor nu op. Na het versturen voelde ik iets van me afvallen.

Voor hoelang ? Geen idee. Dat komt later wel aan de orde in gesprekken met de huisarts en bedrijfsarts.

Voor mij een mooie afsluiting van het oude jaar en een goede start van het nieuwe.

Het echte herstel kan nu beginnen.

Ook voelende dat ik het werk niet meer nodig heb als houvast (wat altijd wel is geweest)

is al pure winst. Dus ja, het gaat wel goed met me.

Nu zo pizza eten en dan richting de oudejaars'borrel'.

Mijn alcoholstem is hardnekkig hoor. Ik laat hem lekker kletsen en ga voor de alcoholvrij.

En in gedachten zit ik in de Arreslee, dus ik voel me gesteund door jullie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MijnGerrit: ik had het zelf ook niet zo in de gaten dat dit speelde. Totdat ik vakantie kreeg. Toen kwam de man met de hamer voorbij.

Als ik ergens nog midden in sta kan ik niet goed voelen en dender ik door. Afstand nemen (in dit geval de vakantie) helpt me dan, samen met een goed gesprek met mijn therapeut.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pff. Buurkinderen en hun visitekinderen staan nu al dozen vuurwerk af te knallen naast onze (nog vrij nieuwe) auto.

Kan er even slecht tegen. Manlief heeft de auto net gelukkig op een rustiger plekje gezet.

Ja en het enorme geknal gaat natuurlijk de hele avond door.

zenn.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn kater heeft er nog geen last van maar als het al te hard gaat vind hij het niet zo prettig. Mijn poes en mijn twee hondjes zijn gelukkig niet bang, het doet hen niets. Daar ben ik erg blij mee want een dier bang zien worden vind ik naar. Eigenlijk moet je er dan geen aandacht aan besteden dan wordt het ook niet gestimuleerd maar dat zou ik erg moeilijk vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Joy,

 

Ja ik heb twee hondjes twee katten een papegaai en een stel kois in m'n vijver. Mijn waffies doen het goed, ik probeer ze niet rustig te maken want dat zou  juist niet goed zijn omdat je er dan aandacht aan besteed. Maar gelukkig zijn die van mij niet bang, ook al zijn ze 2 kg. per hondje :D

Ik ben maar wat blij dat het ze niets doet want het is niet leuk om je dier angstig te zien. Een kennis heeft twee New Foundlanders waarvan er eentje als de dood is voor onweer en vuurwerk. Nou die hou je niet hoor. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met die new f l lijkt me ook een klus! Ik had vorig jaar al hondje hier, komt uit buitenland en toen deed ie het goed, nu piepen en janken! Maar heb hen shirtje aangetrokkem en reageert echt minder tot niet! Maar ga niet weg hoor! Ben gewoon bij hem!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Kate,

las dat je schoonvader is overleden. Gecondoleerd en sterkte.

Ik hoop dat jullie afscheid hebben kunnen nemen.

 

Mai wordt ook gecondoleerd al weet ik niet voor wie. Maar ach, dat doet er ook niet toe, er is iemand overleden in haar kring en verlies hoort erbij maar is ook vaak erg verdrietig.

Take care Mai.

 

Genoeglijke avond nog, ik ga zo mn beastieboys nog es in de tuin gooien en dan geloof ik het wel voor vandaag:-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...