Spring naar bijdragen

dinsdag 30 december


blondie6173

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, Loper de kop is er af....kan alleen beter worden

Kate sterkte met schoonvader.....hoop dat hij waardig en pijnvrij mag gaan

Mai....ik weet niet wat te zeggen dus zeg ik maar niets

 

Hier ook het afgelopen jaar aan het overpeinzen en denk dat ik ook wat ga opschrijven, ik zie vreemd genoeg een patroon wat ik enigszins herken uit de tijd dat ik met asielzoekers werkte

 

Zou Blondie dan vanmiddag echt rustig aan doen? ;)

En Suiker komt zomaar een oude bekende tegen op het forum?

 

Aan de wandel.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen beste mensen,

 

Sterke voor Kate en Loper vandaag. En natuurlijk voor iedereen die dat nodig heeft.

Mai op zoek naar een nieuwe balans denk ik?

Blondie, als je zelf al aangeeft dat je even rustig moet doen, dan zal dat echt wel het geval zijn. Zorg goed voor jezelf hoor!

 

Ik ben vroeg op, na een nacht in een logeerbed. Twee dagen op stap met mijn vrouw en gisteravond met een paar vrienden en kenissen een prachtige wandeling in Amsterdam gemaakt.

De afgelopen week kreeg ik tweemaal drank aangeboden. Eenmaal als (wat mij betreft misplaatste) grap en eenmaal door iemand die niet (over mij) had nagedacht. Dat is eigenlijk voor het eerst op deze manier. Het doet me niets merk ik. Ik word niet boos of wat dan ook. Daar ben ik blij mee.

Gisteravond een warme chocolademelk (met koekje!) in de kroeg: "Meneer, weet u dat u hier bij een bierbrouwerij bent?". Ach, laat ze maar.

 

Fijne dag voor iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja MG de norm is helaas nog altijd dat het drinken van alcohol als normaler wordt beschouwd....

Ik merk stiekem aan dochter dat ze heel opgelucht is dat er hier niets in huis is en we oud en nieuw kinderchampagne hebben

Dat maakt me heel dankbaar dat ik heb kunnen stoppen en het forum heeft daar aan bijgedragen, dank frummers :rose: :rose: :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neem ook een bakkie achter de computer..lekker!

Goeiemorgen,allemaal en meteen maar sterkte voor de mensen die het nodig hebben  :heart:

 

Richting oudjaar....beetje terugblikken, nadenken over het nieuwe jaar maar niet te veel,

In het nu is het te doen....

 

De dagen vullen zich met van alles....ze gaan snel voorbij.

Meestal neem ik me van alles voor en eindigt een vakantie met de teleurstelling dat ik nauwelijks iets heb kunnen doen.

Nu werkt het andersom...alles wat ik voor mezelf doe is meegenomen.

 

Vandaag voel ik wat ruimte voor mezelf, dus die ga ik benutten.

 

Fijne dag, maak er wat van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

 

Nu ik hier allerlei terugblikken op afgelopen jaar lees schieten mij dingen van mijn eigen 2014 te binnen.

 

1. Ik ben gestopt met alcohol drinken.

2. Ik kom op allerlei terreinen op voor mezelf, wat ik vroeger moeilijk vond want o iedereen moest me wel aardig vinden.

3. Ik ben verhuisd naar een plek waar ik me thuis voel.

4. Ik heb het eigen grenzen bepalen behoorlijk onder de knie gekregen.

 

Niet noodzakelijkerwijs in deze volgorde.

 

Wat was 2014 een superjaar.

Benieuwd wat 2015 brengt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...