lady jane Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 goed te lezen Yo en bert niks ongezellig echt waardevol goeie vriendin dus, ik ga spinnen latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Goedemorgen Berdt, klinkt inderdaad heel goed. Geen idee wat de reden is dat mensen denken dat je beter eerst met roken had kunnen stoppen Yo. Misschien vinden zij roken nog 'slechter' dan drinken? Lamaargaan... jij hebt jouw volgorde gekozen, das alles, en das goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Fijne dag Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Goedemorgen, Ben al een tijdje wakker. Wakker geworden met een flinke hoofdpijn. Tegen migraine aan. Dus pijnstiller genomen en nu dan nog maar even de oogjes dichtdoen. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Sterkte Kastanje. En hopelijk straks een pijnloos koppie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Berdt...mooi om te lezen Sowhat wat dubbel weer...vakantie en dat dit met je dieren. zat dat eraan tekomen Hoop wel dat je vakantiegevoel een beetje vast kunt houden Tape laat los dus ff wat sterkers kopen voor loopneus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Kan me niet schelen waar die neus van je naar toe gaat..... maar NIET richting friesland dus. De zon piept er hier inmiddels tussendoor.... Ik ga lekker met de hond naar buiten lui. Maak er een mooie dag van En ik zal een extra kaarsje voor Sowhat aansteken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 En een handtekeningactie op internet starten Sowhat? Misschien helpt dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Zal niet zo makkelijk zijn om die te vinden Sowhat ik hoop dat je slaagt meid. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Heftig bolletje!! Pff... Ik schrijf me in op t dagpact. ( iemand dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Jopie: van jouw berichten krijg ik een glimlach op mijn gezicht. Dankjewel voor het delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Hoofdpijn is zo goed als weg, alleen nog een duf gevoel in mijn hoofd. En de misselijkheid is er nog. Rustig aan doen maar vandaag. Dochterlief was logeren, komt zo even binnen vliegen. Bankpas ophalen want ze gaat de stad in met haar vriendin. Kleine meisjes worden groot. Ik ben zelf al begonnen om terug te kijken op 2014. Een heftig, maar zeer verhelderend jaar. Mooi stappen gezet. Ik ben wel van de rituelen, dus ik ga de komende paar dagen een manier vinden om het oude jaar in beeld te brengen. Teksten erbij, mijn manier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Ik mag zo werken en neem mee....mijn loopneus ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 (bewerkt) . 26 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 (bewerkt) . 26 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Terug van werk en net op tijd want regent hier behoorlijk. Regent in ieder geval die vieze natte smurrie lekker weg. Las net terug van Sowhat! Triest hoor... Ik hoop voor je dat je wat voor mekaar weet te boxen met bezwaarschrift. En probeer alsnog toch nog wat te genieten van je daagjes weg... Ga hier even een uurtje plat. Slechte nachtrust breekt op, dus overdag maar vast wat uurtjes pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Dagpact Blondie Kaboutertje Jowan Tine Wijfie Tatum Goedenmidag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Sowhat: veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Zo ik ga even hardlopen op mijn nieuwe schoenen. Pffffffffff geen zin in maar een klein rondje om te kijken of het goed gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 ik heb een broodje hamburger als ondergrond en ga nu naar ons jaarlijkse oliebollentournooi een beetje met de bal gooien zodat we in de pauzes die andere ballen soldaat kunnen maken fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Goedemiddag beste mensen, Ik ben vandaag en morgen niet thuis, twee dagen op pad met wat leuke dingen. Sowhat succes, dat zijn zaken waar niemand vrolijk van wordt. Energieslurpers zijn het. Tot later of tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Gewoon weer eens lekker Hollandse pot gegeten vandaag, zuurkoolstamppot! Nu uitbuiken en bijtijds mijn bedje in. Hopelijk niet teveel vuurwerk vannacht. Behoefte aan een goede nacht rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Lees weer ff mee! Veel mooie dingen gelezen en alle mensen die de kerstdagen overleefd hebben! Soms met een glimlach en vaak ook niet, begrijpelijk maar dat is het leven waar we mee moeten dealen! Suiker ik ben die vrouw waar je een drankje mee wou drinken of sorbet eten en je nog eens een shaggie stuurde. gaat er een lampje branden? Wens iedereen een fijne avond! Ik heb een maandje Videoland ontdekt! Gratis voor een maand en de eerste 8 afleveringen van Divorce gekeken.... Hoezo, geen maat hebben... Kon niet wachten idd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Lady jane tip voor je, als je videoland download, Biutiful met Javier Barden. Ik hou van die acteur! Trage maar prachtige film! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 ff schrikken hier Joy, maar kwartje is gevallen. Lang geleden hoor. Leuk je te lezen en hoop dat je leven goed gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden